Trabantul electric nu va intra în producţie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nemţii de la Indikar au anunţat că nu vor mai construi versiunea electrică a lui Trabant. Modelul a fost prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt din 2009 sub formă de concept şi se numea Trabant nT. La vremea respectivă, modelul era echipat cu un motor electric de 64 CP şi putea atinge o viteză maximă de 130 km/h, puţin peste ceea ce oferea originalul echipat cu un motor cu combustie internă. Din păcate pentru cei care aşteptau un asemenea model, lipsa investitorilor a dus la oprirea definitivă a dezvoltării proiectului.
Potrivit publicaţiei germane Leipziger Volksezitung, compania Indikar are nevoie de 30 de milioane de euro pentru a finanţa proiectul Trabant. Modelul respectiv ar trebui să se vândă cel puţin la fel de bine ca precedesorul său pentru a fi rentabil, dar premisele economice nu anunţă un succes răsunător pentru un model electric care poartă numele unui vehicul low-cost din fosta RDG. Niciun investitor nu s-a arătat interesat de această companie, semn că exemplarul prezentat la Frankfurt în 2009 a fost cântecul de lebădă al modelului Trabant, care va dispărea de pe şosele în curând graţie normelor europene din ce în ce mai stricte.
Un pas mic pentru siguranţa publică şi mediu, o lovitură mare pentru pasionaţii de Trabant, din ce în ce mai puţini la număr.Dacă ar fi intrat în producţie, Trabant nT se lăuda cu o încărcare completă în mai puţin de 8 ore de la o priză convenţională de curent alternativ. În cazul utilizării unui sistem special de încărcare, acumulatorul poate fi umplut până la capacitate maximă în doar două ore, spuneau proiectanţii modelului.
Via | Autoweek.nl
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Volkswagen a dezvăluit o serie de informații și fotografii noi cu viitoarea generație electrică ID.Polo. Noul model va fi lansat oficial în 2026 și va avea o autonomie de până la 450 de kilometri. (15.12)
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA























30 de milioane? Nici macar nu ar fi mult. Dar reticenta asta arata neincrederea in evolutia economiei. Nu bun, nu bun.
Putin interiorul daca ar fi fost in culori ceva mai vesele....
dar din toate care au fost prezentate la salonul auto nici una nu o sa apara pe piata sau daca apare o sa aive cele mai proaste componente incat sa renuntam la ele
chineji si japonezi au nu masini electrice ci si camioane si tiruri electrice si nu se mai plang ca nu au autonomie