Trabantul electric nu va intra în producţie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nemţii de la Indikar au anunţat că nu vor mai construi versiunea electrică a lui Trabant. Modelul a fost prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt din 2009 sub formă de concept şi se numea Trabant nT. La vremea respectivă, modelul era echipat cu un motor electric de 64 CP şi putea atinge o viteză maximă de 130 km/h, puţin peste ceea ce oferea originalul echipat cu un motor cu combustie internă. Din păcate pentru cei care aşteptau un asemenea model, lipsa investitorilor a dus la oprirea definitivă a dezvoltării proiectului.
Potrivit publicaţiei germane Leipziger Volksezitung, compania Indikar are nevoie de 30 de milioane de euro pentru a finanţa proiectul Trabant. Modelul respectiv ar trebui să se vândă cel puţin la fel de bine ca precedesorul său pentru a fi rentabil, dar premisele economice nu anunţă un succes răsunător pentru un model electric care poartă numele unui vehicul low-cost din fosta RDG. Niciun investitor nu s-a arătat interesat de această companie, semn că exemplarul prezentat la Frankfurt în 2009 a fost cântecul de lebădă al modelului Trabant, care va dispărea de pe şosele în curând graţie normelor europene din ce în ce mai stricte.
Un pas mic pentru siguranţa publică şi mediu, o lovitură mare pentru pasionaţii de Trabant, din ce în ce mai puţini la număr.Dacă ar fi intrat în producţie, Trabant nT se lăuda cu o încărcare completă în mai puţin de 8 ore de la o priză convenţională de curent alternativ. În cazul utilizării unui sistem special de încărcare, acumulatorul poate fi umplut până la capacitate maximă în doar două ore, spuneau proiectanţii modelului.
Via | Autoweek.nl
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
30 de milioane? Nici macar nu ar fi mult. Dar reticenta asta arata neincrederea in evolutia economiei. Nu bun, nu bun.
Putin interiorul daca ar fi fost in culori ceva mai vesele....
dar din toate care au fost prezentate la salonul auto nici una nu o sa apara pe piata sau daca apare o sa aive cele mai proaste componente incat sa renuntam la ele
chineji si japonezi au nu masini electrice ci si camioane si tiruri electrice si nu se mai plang ca nu au autonomie