Transmisiile cu dublu-ambreiaj de la BMW vor fi inlocuite de cutii cu 8 trepte
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Trasmisiile cu dublu-ambreiaj de la BMW ar putea fi inlocuite de cutii de viteze automate cu opt trepte. Aceasta ipoteza a plecat din cadrul unor surse din compania ZF, furnizorul de transmisii DCT pentru BMW si PDK pentru Porsche. Se pare ca cele doua tipuri de cutii de viteze sunt produse de nisa, care sunt extrem de scumpe de fabricat si au o utilitate limitata in gama celor doi producatori. Se pare ca materialele si tehnologiile existente nu suporta un cuplu motor mai mare.
Cel mai pregnant argument al ipotezei ca transmisia DCT va disparea din gama M de la BMW sta in echiparea modelelor X5 M si in X6 M. Cele doua SUV-uri de performante sunt echipate cu o transmisie automata actualizata tehnic pentru a oferi schimbari de trepte la fel de rapide ca in cazul unei unitati cu dublu-ambreiaj. Eliminarea transmisiei DCT din gama M a producatorul bavarez ar putea duce la sistarea productiei acestui tip de transmisie, si inlocuirea acesteia in gama cu o cutie de viteze automata cu opt trepte, creata deja de inginerii ZF.
BMW 760i F01 este primul model BMW care va folosi acest tip de transmisie.Via | Bimmerfile
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
iar la voi apare: "compania ZF, furnizorul de transmisii DCT pentru BMW"
du-te ma nene la santa pod si lasa-ne.
2 citeste bn stire unde scrie asa "Producatorul german de subansamble auto ZF a anuntat ca BMW ar putea" ar putea ala este mare, deci nimic oficial si inca nu este nici un model de BMW cu 8 viteze si nici nu o sa fie vre-odat ( singuru BMW cu 8 trepte ar putea fi pe seria 7 atat ) dc? gandeste logic si o sa intelgi
3 poate sunt deja inginer, ma cunosti tu? sa sti ce sunt?
4 ar tr sa vb frumos eu nu am jicnit pe nimeni esti asa de frustrat de parca tu ai facut proiectul asta cu 8 viteze, calm
Aia este o informatie oficiala pe care o gasiti pe GOOGLE sau WIKIPEDIA, cat de prost sa fi sa imi dai negativ fara sa verifici ?!.
Asta imi este de ajuns sa vad ce dobitoci, ce BIZONI, ce handicapatii "circula" si pe aici.
ZF nu este peroducator de subansamble, este producator si dezvoltator de cutii de viteze si nu numai si nu numai pentru BMW ci si pt. VAG, Volvo, Ford etc.
"ZF products include automatic and manual transmissions for cars, trucks, buses and construction equipment; chassis components (ball joints, tie rods, cross-axis joints, stabilizer bars, control arms); shocks and struts; electronic damping systems including Continuous Damping Control (CDC), Active Roll Stabilization (ARS); clutches; torque converters; axle drives; and industrial drives."
inainte sa postati aici, va rog sa va documentati! comparatiile cu transmisia unui camion, dar si alte expuneri stupide nu isi au rostul!
numai bine!