Un Ferrari F430 ramane fara pneu la 190 de km/h

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 25.09.2009
Soferul care debuteaza astazi la rubrica accidente exotice se poate considera norocos ca traieste. O explozia a pneului spate la o viteza de 190 de km/h putea sa-l coste viata.

Rubrica accidente exotice bifeaza si astazi o prezenta din partea Ferrari, Scuderia italiana fiind deja o prezenta comuna in rubrica noastra. De aceasta data nu vorbim despre o eroare de pilotaj si nici de conditii meteo dificile. Se pare ca principala cauza a acestui ultim accident a fost explozia unui pneu.

Soferul rula pe o autostrada cu aproape 290 de km/h insa a redus treptat viteza cand a auzit un zgomot ciudat. Potrivit declaratiilor sale, la aproximativ 190 de km/h, pneul posterior de pe partea dreapta a suferit o explozie violenta, care a distrus practic aripa spate. Din fericire explozia nu a dus la un accident, soferul reusind sa opreasca supercarul in siguranta.

via | Wreckedexotics

Comentarii (10)

  • Aici poti sa incriminezi producatorul anvelopei nu marca Ferrari.
    13 4
  • de ce
    Si ma rog, de ce trebuie incriminat cineva? Noi suntem cei mai bun la gasit vinovati, mai ales daca stim ca nu suntem noi...
    10 2
  • masina si sofer
    aplauze si pentru sofer si pentru masina ca dupa cum ce explozie a facut pneul a resuit sa o tina pe sosea.
    7 0
  • nu e de mirare
    gaditi-va k si in Formula 1 se intampla des astfel de explozii...la viteze mari uzura pneurilor e si solicitatea lor e foarte mare si se poate intampla oricand o explozie..in cazul de fata nu trebuie data vina pe producatorul masinii ci pe cel al pneurilor...dar si soferul cand circula cu aproape 300 km/h isi asuma anumite riscuri...oricum nu orice sofer poate tine masina sub control dupa un astfel de incident, bravo lui ;)
    4 0
  • as21ro
    strange...
    asa se face o aripa din cauza unei explozii de cauciuc??? ciudat...
    1 1
  • Pneunescu
    Nedumerire
    Stimati domni,
    Pneurile fara camera (tubeless) nu explodeaza. Eventual agata un fier pe drum si cauciucul este sfasiat. Asa se si explica distrugerea aripii masinii (prin rotirea fierataniei prinsa de cauciuc).
    In formula 1 cauciucurile (la fel) nu explodeaza. Sub suprasarcina si supra-temperatura ele se distrug, "taierea" cauciucului facand-o jeanta masinii.
    Asa ca aveti grija ce debitati atunci cand vorbiti de "explozia" cauciucului. Puteti vorbi de asa ceva numai la cauciucurile care au camera (clasice).
    Va doresc numai cauciucuri bune!
    4 1
  • marius
    viteza reala
    Soferul rula pe o autostrada cu aproape 290 de km/h.

    Potrivit declaratiilor sale, la aproximativ 190 de km/h, pneul posterior de pe partea dreapta a suferit o explozie violenta.

    Deci care e vitezza reala?
    190 km/h? sau 290 km/h?
    0 1
  • razvan
    @marius
    "Soferul rula pe o autostrada cu aproape 290 de km/h insa a redus treptat viteza cand a auzit un zgomot ciudat."

    deci A REDUS.. si a ajuns la 190...

    e bine sa citim mai cu atentie :)
    2 0
  • kagemusha
    cam multe accidente
    Cam multe accidente cu Ferrari in ultimii 2 ani. Ba aprinderi din senin, ba tranteli ciudate, acum explozie de cauciuc. Cati bani tre sa dai pentru toate aceste "delicii"?
    0 0
  • JOHHNYX DYABLO
    VAI DE MAMA MEA.....DACA DE LA O EXPLOZIE DE CAUCIUC...1/4 E DISTRUSA..E JALEEEEEEEEEEE.FIIND SI DIN CARBON.....

    MAI BN MERG CU UN TRABANT CA E MAI SIGUR SI MAI IEFTIN..

    HA HA HA HA HA.........
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru