Vanzarile hibrizilor, afectate grav de criza in 2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi multi anticipau un an extraordinar pentru modelele hibride, se pare ca actuala criza economica a lovit puternic si acest segment. Ultimele luni ale anului 2008 au adus o perioada neagra pentru majoritatea constructorilor mondiali a caror gama include vehicule hibride.
Chiar daca la inceputul anului trecut se asteptau cresteri mari ale volumelor de vanzari din cauza pretului petrolului, tot mai ridicat, 2008 a consemnat o scadere de 9.9% pe segmentul hibrizilor. Perioada de recesiune si pretul carburantilor mereu in scadere a dus la un public care prefera din nou masinile cu propulsie conventionala.
Rezultatele vanzarilor pe 2008 confirma inca o data suprematia japonezilor pe acest segment, Toyota reusind sa livreze 241.000 de unitati in anul care tocmai s-a incheiat. La nivel global, pe locul doi, la o diferenta mare de Toyota, s-a aflat Honda care a reusit sa vanda 31.000 de unitati in 2008.
Locul al treilea in cadrul acestei statistici l-a ocupat Ford, care a reusit sa livreze doar 20.000 de unitati.
De altfel, constructorul american s-a confruntat cu cea mai importanta scadere a vanzarilor pe acest segment, aproximativ 22%.Au fost insa si constructori care au inregistrat cresteri semnificative. Astfel, Nissan a vandut cu 5% mai multe modele in 2008 in timp ce General Motors, multumita noilor hibride introduse pe piata in 2008, a reusit sa bifeze o crestere a vanzarilor cu 179%.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (0)