Vanzarile proaste ale sportivei X-Bow "ingroapa" KTM
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ideea lansarii unui model sportiv pe patru roti i-a costat mult pe austriecii de la KTM, care au inregistrat rezultate financiare dezastruoase in ultimul an. Dezvoltarea sportivului X-Bow si vanzarile slabe inregistrate de acesta au facut ca pierderile financiare ale constructorului de motociclete sa totalizeze 81,4 milioane de euro.
Bineinteles, in spatele scaderii dramatice a stat si criza economica actuala, care a facut ca numarul unitatilor livrate sa scada de la 92.000 in 2008 la numai 64.000 de unitati anul acesta.
KTM X-Bow a stors vistieria producatorului moto de aproximativ 33.1 milioane euro si mai mult decat atat a dus la o reorganizare a structurii interne. Pentru a putea da nastere vehiculului sportiv, KTM a angajat 450 de muncitori permanenti, care s-au adaugat astfel la costurile in crestere.
Austriecii nu au confirmat intentiile de lansare a unui urmas pentru X-Bow, intreaga atentie a departamentului de dezvoltare urmand sa fie canalizata catre divizia moto.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Potrivit celor mai recente date, furnizate de către compania RHO Motion, vânzările de mașini electrice sunt în creștere, cu 27%, la nivel global. China și Europa sunt cele mai performante piețe. (18.08)
-
Ford Puma este cel mai vândut model pe piața britanică în ultimele 7 luni. Modelul produs exclusiv în România a fost vândut în peste 30.700 de exemplare de la începutul anului până la finalul lui iulie. (06.08)
-
OFICIAL: Noua generație Jeep Cherokee debutează cu motorizare hibrid
-
Viitoarea Kia EV2 va fi produsă în Slovacia. Ar urma să coste sub 30.000 de euro
-
Dacia Sandero redevine preferata europenilor. Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross pe podium
-
Ford, campion la rechemări în service. În 8 luni a anunțat 104 recall-uri
-
Kia EV4 a intrat în producție la uzina din Slovacia
aceleasi marii cu alte palarii. apar si diferente tehnologice evident dar ideea e de a trage costul in jos mentinad vanzarile... tocmai de asta apar facelift-urile pt ca cine vrea masina noua vrea ultimul model...