Vanzarile proaste ale sportivei X-Bow "ingroapa" KTM
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ideea lansarii unui model sportiv pe patru roti i-a costat mult pe austriecii de la KTM, care au inregistrat rezultate financiare dezastruoase in ultimul an. Dezvoltarea sportivului X-Bow si vanzarile slabe inregistrate de acesta au facut ca pierderile financiare ale constructorului de motociclete sa totalizeze 81,4 milioane de euro.
Bineinteles, in spatele scaderii dramatice a stat si criza economica actuala, care a facut ca numarul unitatilor livrate sa scada de la 92.000 in 2008 la numai 64.000 de unitati anul acesta.
KTM X-Bow a stors vistieria producatorului moto de aproximativ 33.1 milioane euro si mai mult decat atat a dus la o reorganizare a structurii interne. Pentru a putea da nastere vehiculului sportiv, KTM a angajat 450 de muncitori permanenti, care s-au adaugat astfel la costurile in crestere.
Austriecii nu au confirmat intentiile de lansare a unui urmas pentru X-Bow, intreaga atentie a departamentului de dezvoltare urmand sa fie canalizata catre divizia moto.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Noile date ale Asociației Constructorilor Europeni de Automobile arată că Dacia a înregistrat o creștere a vânzărilor de peste 33% în luna octombrie. Cota de piață a mărcii de la Mioveni depășește 4%. (22.11)
-
Potrivit celor mai noi informații, BMW dorește ca i5, versiunea electrică a Seriei 5, să reprezinte 50% din vânzările modelului de clasă executive în Europa. (20.11)
-
Dacia Sandero a fost din nou lider al vânzărilor din Europa, în luna octombrie. Pe poziția a doua regăsim Renault Clio, iar pe ultima treaptă a podiumului a urcat Toyota Yaris Cross. (20.11)
-
Aceasta va fi cea mai accesibilă Toyota cu zero emisii din Europa
-
OFICIAL: Noua Tesla Cybertruck de serie. Preț de pornire de 60.900 de dolari
-
Am văzut pe viu noul Renault Master: 5 lucruri pe care trebuie să le știi
-
Toyota Hilux, disponibilă cu motor diesel mild-hybrid de 48 de volți
-
Noua generație Skoda Superb a intrat în producție, la uzina din Bratislava
aceleasi marii cu alte palarii. apar si diferente tehnologice evident dar ideea e de a trage costul in jos mentinad vanzarile... tocmai de asta apar facelift-urile pt ca cine vrea masina noua vrea ultimul model...