Viitoarele Mercedes A-Klasse si B-Klasse ar putea fi bazate pe o platforma Toyota
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit germanilor de la Auto Motor&Sport, Mercedes-Benz ar putea folosi platforma Toyota MC pentru a crea noile A-Klasse si B-Klasse. Platforma MC de la Toyota este folosita pe modelele Lexus RX, Lexus ES, Toyota RAV4, Toyota Camry si Toyota Highlander. Aceasta decizie poate fi justificata de faptul ca Mercedes vrea sa mareasca dimensiunile modelelor A-Klasse si B-Klasse, iar colaborarea dintre cei doi producatori va putea fi realizata cu usurinta, gratie fabricilor Toyota din Europa.
Desi vor folosi platforme Toyota, viitoarele A-Klasse si B-Klasse vor avea motoare Mercedes-Benz, pentru a nu pierde din personalitatea producatorului german. Ulterior, germanii vor introduce si un crossover in gamele A-Klasse si B-Klasse, alaturi de o serie de modele de nisa. Mercedes ar putea fi cel de-al treilea producator care foloseste o platforma Toyota, dupa americanii de la GM si englezii de la Aston Martin.
Via | AutoMotor&Sport
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Automarket a zburat în capitala Franței pentru a face cunoștință cu noul Renault Symbioz. Este vorba despre un SUV de segment C, de fapt ultimul model din așa numita ofensivă Renault în acest segment. Ți-am pregătit un articol cu 5 lucruri esențiale, dar și un video cuprinzător. (02.05)
-
Cupra a lansat oficial noul Leon facelift. Noua versiune actualizată a compactei de performanță aduce un design revizuit, un ecran central mai mare, precum și un motor nou care dezvoltă 333 de cai putere. (30.04)
-
Cupra a lansat oficial noul Formentor facelift. Noua versiune actualizată a SUV-ului de performanță aduce un design revizuit, mai multe noutăți la interior, precum și un motor nou care dezvoltă 333 de cai putere. (30.04)
- Marea transformare
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Noua Mazda Arata este un concept care anunță un viitor SUV electric pentru China
- BYD Seagull va ajunge în Europa din 2025. Rival direct pentru Dacia Spring
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
Platforma aia e mult prea mare ptr A sau chiar B. Este adevarat ca si asa, ambele "classe" germane sunt mult mai mari decat ceea ce se intelege deobicei prin A si B in Europa. Ela eu unele caracteristici care le fac foarte distinctive iar "noua" platforma este deja banala si depasita tehnic.
Platforma aia e mult prea mare ptr A sau chiar B. Este adevarat ca si asa, ambele "classe" germane sunt mult mai mari decat ceea ce se intelege deobicei prin A si B in Europa. Ela eu unele caracteristici care le fac foarte distinctive iar "noua" platforma este deja banala si depasita tehnic.
Platforma aia e mult prea mare ptr A sau chiar B. Este adevarat ca si asa, ambele "classe" germane sunt mult mai mari decat ceea ce se intelege deobicei prin A si B in Europa. Ela eu unele caracteristici care le fac foarte distinctive iar "noua" platforma este deja banala si depasita tehnic.