Volkswagen l-a angajat pe Jost Capito, omul din spatele lui Ford Focus RS
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen a anunţat astăzi oficial investirea lui Jost Capito în funcţia de şef al diviziei sale de motorsport. Capito, care a făcut istorie în cei 11 ani petrecuţi la Ford, va prelua funcţia de la Kris Nissen începând cu data de 1 mai.
În vârstă de 53 de ani, Capito se bucură de o vastă experienţă în lumea automobilelor de performanţă. Cariera sa se leagă de cele mai importante nume din industrie. Totul a început în 1984, când a fost angajat de BMW în funcţia de inginer de dezvoltare pentru motoare de performanţă. A trecut apoi la Porsche 5 ani mai târziu, fiind responsabil la început de organizarea competiţiei Carrera Cup şi mai apoi de toate campionatele desfăşurate sub egida constructorului din Stuttgart.
În 1996 trece în tabăra celor de la Sauber Petronas Engineering HG, pentru ca din 1998 să coordoneze activitatea echipei de Formula 1 Sauber Red Bull.
Din 2001, Capito lucrează la Ford unde va avea o contribuţie importantă la dezvoltarea modelelor Focus RS, Focus ST şi Fiesta ST.
În tot acest timp va ocupa funcţia de director al departamentelor Ford Global Performance Vehicles şi Motorsport Business Development. Câtă vreme s-a aflat în această poziţie, Jost Capito a supervizat activitatea ambelor divizii de performanţă Ford, americană (SVT) şi europeană (RS).Pe lângă experienţa de manager, Jost Capito s-a remarcat şi ca pilot. El a participat la mai multe concursuri de anduranţă, fiind chiar câştigătorul categoriei camioane în cadrul Raliului Dakar din 1985.
via l carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Grupul JLR nu poate relua producția de mașini la mai bine de două săptămâni după ce a fost ținta unui atac cibernetic. Există temeri că mai mulți furnizori ai grupului britanic ar putea da faliment din această cauză. (16.09)
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
VW a luat pe cel ce a facut noul design la Camaro de la GM.
Apoi au luat unu si de la Ford.
Acuma is fac fabrica de asamblare in US.
Au planuri mari pe continentul automobilelor.
nu au cum sa stie ei asta, e grea meseria de jurnalist :))