Volkswagen l-a angajat pe Jost Capito, omul din spatele lui Ford Focus RS
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen a anunţat astăzi oficial investirea lui Jost Capito în funcţia de şef al diviziei sale de motorsport. Capito, care a făcut istorie în cei 11 ani petrecuţi la Ford, va prelua funcţia de la Kris Nissen începând cu data de 1 mai.
În vârstă de 53 de ani, Capito se bucură de o vastă experienţă în lumea automobilelor de performanţă. Cariera sa se leagă de cele mai importante nume din industrie. Totul a început în 1984, când a fost angajat de BMW în funcţia de inginer de dezvoltare pentru motoare de performanţă. A trecut apoi la Porsche 5 ani mai târziu, fiind responsabil la început de organizarea competiţiei Carrera Cup şi mai apoi de toate campionatele desfăşurate sub egida constructorului din Stuttgart.
În 1996 trece în tabăra celor de la Sauber Petronas Engineering HG, pentru ca din 1998 să coordoneze activitatea echipei de Formula 1 Sauber Red Bull.
Din 2001, Capito lucrează la Ford unde va avea o contribuţie importantă la dezvoltarea modelelor Focus RS, Focus ST şi Fiesta ST. În tot acest timp va ocupa funcţia de director al departamentelor Ford Global Performance Vehicles şi Motorsport Business Development. Câtă vreme s-a aflat în această poziţie, Jost Capito a supervizat activitatea ambelor divizii de performanţă Ford, americană (SVT) şi europeană (RS).
Pe lângă experienţa de manager, Jost Capito s-a remarcat şi ca pilot. El a participat la mai multe concursuri de anduranţă, fiind chiar câştigătorul categoriei camioane în cadrul Raliului Dakar din 1985.
via l carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, ar putea să amâne planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice. Dacă se confirmă, interdicția ar urma să intre în vigoare din 2040. (09.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













VW a luat pe cel ce a facut noul design la Camaro de la GM.
Apoi au luat unu si de la Ford.
Acuma is fac fabrica de asamblare in US.
Au planuri mari pe continentul automobilelor.
nu au cum sa stie ei asta, e grea meseria de jurnalist :))