Volkswagen va livra anul acesta 7 milioane de vehicule

De Cornel Șocariciu
Publicat Duminica, 12.12.2010
Constructorul german Volkswagen va depăşi anul acesta un total al livrărilor de şapte milioane de unităţi.

Anul acesta a marcat o creştere continuă pentru grupul Volkswagen, care a reuşit să obţină luna trecută o cifră de vânzări mai mare cu 16 procente, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Această evoluţie le va permite nemţilor să depăşească anul acesta un total al livrărilor de şapte milioane de unităţi, informaţie confirmată şi de Christian Klingler, şeful departamentului de vânzări al grupului VW.

Recordul absolut va fi atins mulţumită succesului de care se bucură Volkswagen Golf, precum şi datorită lansării unor modele proaspete, cum este Audi A7. Asemeni celorlalţi mari constructori auto, Volkswagen profită din plin şi de creşterea explozivă a pieţei din China, unde brandurile grupului sunt bine reprezentate.

Noile rezultate financiare sunt o clară ameninţare pentru Toyota, nemţii plănuind să depăşească volumul de automobile produse de japonezi, actualmente lideri mondiali la acest capitol. Pentru a se putea bate cu Toyota, grupul VAG va investi un total de 68.3 miliarde de dolari în activităţile sale de producţie. Infuzia de capital nu va fi resimţită însă foarte mult de muncitorii constructorului german, care protestează pentru o mărire a salariilor cu 6% pentru 100.000 de muncitori germani.

Via | EgmCarTech

Taguri: Toyota, VW, Volkswagen

Comentarii (11)

  • unul de pe strada
    Volkswagen ar putea foarte bine sa se redenumeasca. . . . . XEROX
    26 27
  • @ unul de pe strada
    Si BMW, Audi, Aston Martin, Hyundai si exemplele pot continua .
    17 9
  • ...
    Xerox nexerox au o reteta de succes si cred ca e o chestiune de timp pana vor deveni number one, sunt prezenti pe toate segmentele posibile, au un marketing f bun...dar nu mi-as lua un vw, pai la polo ca sa ai un plastic de calitate trebuie sa-ti cumperi o versiune mai scumpa, una mai slab dotata are plastic de rahat, actualul passat are materiale mai slabe decat cel vechi...reducerea de costuri pt a face sde mi de modele pe aceeasi platforma se vede in produsul finit
    20 15
  • VW Group
    Revistele britanice te contrazic si afirma ca modelele VW, indiferent de versiunile de echipare au cele mai bune materiale la interior dintre toti producatorii generalisti . Citeste in acest sens revistele AutoExpress, Car sau Autocar . Referitor la pozitia de lider mondial , ai dreptate vor ajunge mult mai repede pe primul loc ( in prezent au 1 milion de unitati in spatele Toyota si GM ), cu sau fara viitoarele achizitii foarte probabile din viitorul apropiat ( Suzuki, Mazda sau Alfa Romeo ) .
    16 13
  • inca un prost de pe strada
    hai nu va suparati
    cei de la vw o sa ajunga nr 1 dar nu se mai pune cate marci are toyota si cate are vw
    12 11
  • @dan
    poate ar trebui sa te uiti mai atent la acel "produs finit", pentru ca unele lucruri iti cam scapa.
    11 6
  • @ inca un prost de pe strada
    nu ne suparam
    Marcile Toyota Motor Corporation : Toyota, Lexus, Daihatsu, Hino, Scion . In plus detine aprox. 6 % din Isuzu si 18 % din Fuji Heavy Industries ( compania ce detine Subaru ), fiind cel mai mare actionar in aceasta companie . Dintre marcile VW Group, doar VW, Audi, Skoda si Seat pot fi considerate de volum, pentru ca Porsche vinde anual 80,000 de unitati, Bentley 10,000 unitati, Lamborghini 4000 unitati iar Bugatti vinde anual doar 50 de masini .
    22 4
  • Ivanoff
    @No name
    Te-ai bagat si tu in seama...
    Daihatzu nu vinde nici1%din totalul vanzarilor celor de la Toyota,Hino e marca de autobuze si camioane,vanzarile Subaru nu intra in curtea Toyota iar macaralele facute de Fuji nu intra la "masini"...
    Ai vrut si tu sa zici ceva dar nu a iesit...
    Personal nu gasesc tocmai ok in aceste topuri sa contorizezi si masinile vandute sub alt brand doar datorita faptului ca acum o luna ai cumparat pachetul majoritar de actiuni.
    Si una pt fani:
    Pe cand un motor boxer pe Lambo? :)
    Jenant!!!
    9 8
  • Mai bine mai tarziu...decat niciodata
    Ironia sortii face ca, dupa foarte multe decenii, abia acum eurpenii pot deveni number one in materie de vanzari de masini......cu toate ca, ei le-auinventat de fapt.
    General Motors a dominat piata decenii intregi - si doar e brand american, cu cateva marci in portofoliu.
    Toyota, impreuna cu Lexus (brandul de lux al lor), a vandut bine de tot, dand lectii de vals atat americnilor cat si europenilor.
    VW, impreuna cu ditamai haremul de branduri insirate.........abia abia abia se apropie de GM si Toyota si face eforturi mari de tot sa-i depaseasca. Si-i va depasi.
    Ma intreb daca noi europenii, desi ne credem buricul pamantului......nu cumva suntem prea conservatori si prea depasiti de situatie, la inceput de secol 21.
    3 2
  • @ Ivanoff
    Daihatsu vinde anual peste 1.5 milioane masini
    Nici nu am spus ca vanzarile Subaru intra in curtea celor de la Toyota dar in privinta Daihatsu, te inseli amarnic . In acest an, vanzarile Daihatsu vor depasi 1.5 milioane unitati, ceea ce reprezinta aprox. 18 % din vanzarile totale ale Toyota Motor Corporation . Daihatsu domina segmentul kei-cars ( masini cu lungimea pana in 3.4 m si motoare cu cilindreea sub 660 cc ) din Japonia, fiind practic singurul concurent important pentru Suzuki in acest segment foarte important in Japonia .
    9 5
  • @ @Ivanoff
    Yup, si restul vanzarilor sunt Toyota.
    Sa fim seriosi, mai este cale luuuunga pana cand VW ca brand va atinge numarul de vanzari al Toyota. Nu are acelasi prestigiu worldwide asa cum are Toyota. Iar ca grupuri, Toyota cu cele doua brand-uri de masa (Toyota si Daihatsu;Lexus a vandut 100,000 de masini in 2010) bat fara efort grupul VW (cu ale sale 4 branduri de productie majora)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru