Volkswagen va oferi fiecare model din gamă şi în versiune hibridă
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nemţii de la Volkswagen au decis să-şi diversifice gama şi să ofere o versiune hibridă a fiecărui model din portofoliu. Martin Winterkorn, şeful concernului Volkswagen, a declarat într-un interviu acordat celor de la Auto Motor und Sport că "este ferm convins că hibridele care pot fi încărcate de la priză sunt singura opţiune viabilă pentru următorii zece ani", dezvăluind scepticismul său pentru modelele 100% electrice.
În loc să critice creaţiile altor constructori, şeful Volkswagen Group a declarat că modelele cu motoare cu ardere internă care susţin un tren de propulsie electric – cum este cazul lui Chevrolet Volt – sunt un pas logic. Mai mult decât atât, Winterkorn a anunţat că inginerii Volkswagen au dezvoltat un TT cu un singur cilindru, iar motorul cu ardere internă alimenta un tren de propulsie electric. Respectivul model este, pentru moment, doar un prototip, iar vehiculul respectiv este departe de producţie.
Şeful Volkswagen este optimist în ceea ce priveşte viitorul vehiculelor electrice, acesta considerând că bateriile litiu-sulf vor fi următorul pas în tehnologia acestor modele. Viitoarea generaţie baterii litiu-ion, care va debuta în 2025, va avea o densitate a energiei de patru ori mai mare decât a actualelor unităţi, ceea ce înseamnă că vor stoca de patru ori mai multă energie în acelaşi volum şi în acelaşi număr de celule în comparaţie cu o baterie actuală litiu-ion.
Viitoarele baterii litiu sulf oferă o densitate a energiei de trei ori mai mare decât a bateriilor litiu-ion. Martin Winterkorn a vorbit şi despre bateriile litiu-aer, care i-ar putea permite unui vehicul electric să parcurgă până la 800 de kilometri cu o singură încărcare.Via | AutoMotorundSport.de
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Honda Civic tocmai a primit un facelift. Pe lista îmbunătățirilor regăsim o serie de modificări estetice discrete, atât la exterior cât și la interior, inclusiv jante noi și o culoare exterioară proaspătă. (01.08)
-
Honda a confirmat oficial o nouă generație pentru modelul Prelude. Modelul sportiv al japonezilor revine după o pauză de 24 de ani și va fi prezentat oficial în septembrie. (31.07)
-
Leapmotor va deschide comenzile pentru SUV-ul său electric B10 în România începând din luna septembrie. Modelul electric al chinezilor va fi plasat în gamă sub C10. (30.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
PS: Sunt tare curios,la ansamblul hibrid tot doi ani dau garantie,ca dc e asa s-au scos?... (VAG,nicidecum clientul)
Cumva ,are logica ce spune el,dar daca piata acumulatorilor evolueaza mai repede ,e cam nasol pt. VW! Deja sunt destule modele full-electric care ar profita de asta!
Timpul e singurul care ne poate lamuri,pana atunci ....