Volvo şi Siemens anunţă un parteneriat pentru producţia de vehicule electrice
- Printeaza
 - Comenteaza
 - 
			Trimite pe: 
			
		 
Volvo a semnat un parteneriat cu Siemens pentru dezvoltarea de trenuri de propulsie electrice, electronică şi sisteme de încărcare pentru viitoarele modele electrice ale constructorului suedez. Până la finele anului curent, primul model electric al suedezilor va trece printr-o fază de testare. Odată finalizată, Volvo va livra 200 de unităţi C30 BEV pentru a fi testate de inginerii Siemens în viaţa reală.
Volvo C30 BEV împarte linia de fabricaţie din Ghent cu fratele său cu ardere internă, după care este transportat în Gotheburg pentru montajul bateriilor, al motorului şi al sistemelor electrice. Bateriile sunt amplasate în locul rezervorului de carburant şi într-un compartiment special din tunelul central. Portbagajul lui C30 rămâne neschimbat, oferind un volum de 251 de litri.
Cei de la Volvo pregătesc trei prototipuri de vehicule electrice cu autonomie extinsă. Cele trei concepte vor fi testate în prima parte a anului viitor. Primul va fi un hibrid în serie, al doilea va fi un hibrid în paralel, în timp ce al treilea va fi tot un hibrid paralel, cu o configuraţie diferită.
Cele trei concepte de la Volvo sunt echipate cu motoare Flex-Fuel, care pot fi alimentate atât cu benzină, cât şi cu E85 fără niciun fel de problemă tehnică. Motoarele respective au trei cilindri în linie, dar cilindreea nu a fost specificată.Via | Auto123
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
- 
				                
				                Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
 - 
				                
				                Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
 - 
				                
				                Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
 - 
				                
				                Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
 - 
				                
				                Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
 - 
				                
				                Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
 - 
				                
				                Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
 - 
				                
				                Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
 - 
				                
				                Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
 - 
				                
				                Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
 - 
				                
				                Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
 
Ultimele stiri din Mediu
- 
                        
                        Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
 - 
                        
                        Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
 - 
                        
                        În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
 
- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

 - 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

 - 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

 - 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

 - 
                
                    Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

 
												



























So, daca poate cineva sa ma lamreasca...
Mai exact, masina cel mai probabil ii cu recuperare de energie, si atunci, cand stai pe loc, acul sta indreptat in sus (incearca sa-ti inchipui coada unui caine). Cand calci frana, acul se deplaseaza in stanga, si cu cat incarca mai tare, cu atat mai in stanga, iar cand se descarca (mergi cu masina) el se deplaseaza in dreapta, si cu cat consuma mai mult curent, cu atat mai mult se deplaseaza in dreapta.
Asa cred eu.