Volvo şi Siemens anunţă un parteneriat pentru producţia de vehicule electrice

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 01.09.2011
Siemens va colabora cu Volvo pentru îmbunătăţirea vehiculelor electrice ale constructorului suedez.

Volvo a semnat un parteneriat cu Siemens pentru dezvoltarea de trenuri de propulsie electrice, electronică şi sisteme de încărcare pentru viitoarele modele electrice ale constructorului suedez. Până la finele anului curent, primul model electric al suedezilor va trece printr-o fază de testare. Odată finalizată, Volvo va livra 200 de unităţi C30 BEV pentru a fi testate de inginerii Siemens în viaţa reală.

Volvo C30 BEV împarte linia de fabricaţie din Ghent cu fratele său cu ardere internă, după care este transportat în Gotheburg pentru montajul bateriilor, al motorului şi al sistemelor electrice. Bateriile sunt amplasate în locul rezervorului de carburant şi într-un compartiment special din tunelul central. Portbagajul lui C30 rămâne neschimbat, oferind un volum de 251 de litri.

Cei de la Volvo pregătesc trei prototipuri de vehicule electrice cu autonomie extinsă. Cele trei concepte vor fi testate în prima parte a anului viitor. Primul va fi un hibrid în serie, al doilea va fi un hibrid în paralel, în timp ce al treilea va fi tot un hibrid paralel, cu o configuraţie diferită.

Cele trei concepte de la Volvo sunt echipate cu motoare Flex-Fuel, care pot fi alimentate atât cu benzină, cât şi cu E85 fără niciun fel de problemă tehnică. Motoarele respective au trei cilindri în linie, dar cilindreea nu a fost specificată. 

Via | Auto123

 

Comentarii (3)

  • Eu nu prea inteleg poza 14, ma refer la turometru. Ma gandesc ca e conceput si pentru motorul electric insa nu inteleg cum e organizat. :-/
    So, daca poate cineva sa ma lamreasca...
    4 0
  • bolovan
    vitezometru
    LauCalin, din cate pare "turometru" iti arata consumul de curent. Partea stanga iti arata incarcarea, partea drepata descarcarea.
    Mai exact, masina cel mai probabil ii cu recuperare de energie, si atunci, cand stai pe loc, acul sta indreptat in sus (incearca sa-ti inchipui coada unui caine). Cand calci frana, acul se deplaseaza in stanga, si cu cat incarca mai tare, cu atat mai in stanga, iar cand se descarca (mergi cu masina) el se deplaseaza in dreapta, si cu cat consuma mai mult curent, cu atat mai mult se deplaseaza in dreapta.
    Asa cred eu.
    2 0
  • Off topic: Bolovan, faza cu coada cainii e tare, merci :)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru