Salonul Auto de la Paris 2016

PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan

Publicat Joi, 29.09.2016
de Bogdan Mirică
Comenteaza 28
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 1
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 2
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 3
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 4
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 5
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 6
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 7
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 8
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 9
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 10
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 11
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 12
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 13
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 14
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 15
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 16
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 17
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 18
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 19
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 20
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 21
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 22
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 23
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 24
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 25
PARIS 2016 LIVE: Modelele Dacia au primit o față nouă, lumini LED și claxon pe volan - Poza 26
Dacia a venit bine pregătită la Salonul Auto de la Paris. Constructorul român a prezentat faceliftul modelelor Logan și Sandero: un design proaspăt, un volan nou și ceva surprize sub capotă.

După o perioadă destul de lungă în care a făcut doar act de prezență la marile saloane auto, Dacia a pregătit premiere importante pentru toamna acestui an. Cu ocazia Salonului Auto de la Paris, un loc unde părintele Renault se simte ca acasă, Dacia dezvăluie în premieră mondială faceliftul actualelor Logan și Sandero.

O serie de revizuiri importante, care urmează să se regăsească și pe derivatele de caroserie Sandero Stepway și Logan MCV. Designerii Dacia au vrut să ofere un look proaspăt modelelor de la Mioveni, așa că partea frontală vine cu mai multe elemente noi.

Spoilerul a fost ușor redesenat, atât în partea frontală cât și posterioară, iar un set nou de blocuri optice, cu un design interior modificat, și-a găsit loc pe fața noilor Logan și Sandero. Noutatea absolută este însă introducerea luminilor LED pentru rularea pe timp de zi. Este o opțiune care nu a mai fost oferită până acum în gama Dacia, nici măcar la nivelul stopurilor.

În cazul lui Sandero Stepway stopurile sunt acum pe un fundal negru, menit să scoată în evidență mai bine cele patru becuri LED. Pachetul estetic nou este completat de o nouă grilă tip fagure, similară celei de pe Duster, recreată și în partea inferioară la nivelul spoilerului.

Noutăți și la interior, acolo unde clienții din toată lumea vor regăsi un volan cu patru spițe, butoane noi și linii cromate pentru a sugera faptul că vorbim de un look nou. Premieră absolută și cerută de public constant este claxonul pe volan. El s-a mutat de pe maneta de semnalizare acolo unde îl vedem pe toate mașinile contemporane.

De asemenea, există un nou plastic lucios care îmbracă planșa de bord și încadrează mai bine ecranul sistemului multimedia MediaNav. Un sistem care, la rândul lui, a primit o interfață mai prietenoasă, cu o rezoluție mai bună.

Surprize extrem de importante sub capotă. Odată cu faceliftul, modelele Dacia vor avea parte și de o nouă motorizare pe benzină.

Detalii în materialul cu imagini și informații oficiale.


Comentarii (28)

  • Claxon
    Poza 19, claxon pe volan!
    9 9
  • George Grosu
    Ca motor sper sa nu fie B4D, (1.0l aspirat) cel ce este pus pe Kwid in India sau Brazilia, asta ar fi foarte trist cand le este perfect la indemana sa puna H5Ft (1.2l turbo), pe Duster functioneaza si platforma este acceasi.
    Dar pe de alta parte poate gasim o versiune B4Dt a aceluiasi motor cu ceva mai multi caluti, cine stie.
    5 5
  • Motorul mai mult ca sigur e 0,9 TCe adus la 100-105 cai.
    Volanul cu claxon, o porcărie, sper să se dea cu capul de el cine l-a cerut!
    5 37
  • Sigur stopurile spate sunt LED? Din imagini par că sunt becuri normale făcute să lumineze în cele 4 dreptunghiuri. Așa pare în poze și de aceea vă întreb pe voi - că sunteți la fața locului.

    Apoi, se știe ceva de cum va arăta varianta de top Prestige? Mai ales interiorul.
    9 2
  • someone
    eu zic ca va fi un 1.2 turbo in 3 cilindri.....nu zic, mai degraba sper :D
    2 2
  • Romanisme
    Până să se pună claxonul pe volan, toată lumea striga "aaa, are claxon pe manetă, o porcărie", acum că s-a pus claxon pe volan "aaa, ce prostie au putut să facă, era mai bine înainte".

    Serios, cine să vă mai înțeleagă?
    20 3
  • Unul din ăia 8 care m-au înjurat pân-acum poate screme un motiv pentru care e mai bun claxonul pe volan? Pân-atunci arunc eu 2 împotrivă:
    1. Stânga stă pe volan la ora 10-11 și degetele sunt acum aproape pe manetă oricând, ergonomia e mai bună acum.
    2. În volan e airbag-ul frontal, n-aș complica zona și cu acționarea claxonului în două locuri.
    Maneta aia e semnătura Dacia, așa doar să ne luăm după alții ca să semănăm.....
    9 28
  • cosmin
    o masina dragutza in afara de motoarele pe benzina care sunt niste cosmare, barem cel de 0.9 e o ofensa adusa automobilismului pus pe caroserie de logan!
    5 15
  • andrei
    Faceliftul arata foarte ok. Claxonul pe volan s-a cerut de mult timp, mie personal imi place cum e acum, langa volan, insa daca lumea vrea.. asta e, renunti la traditie si identitate si faci ca gloata.
    10 2
  • andrei
    @cosmin
    Motorul de 0.9 e chiar ok. Consuma foarte putin si daca te plimbi mai mult prin oras e ideal, iar in afara orasului daca nu esti vitezoman din nou nu vad probleme. Logan este o masina usoara, asa ca nu are nevoie de motoare de 2 litri.
    9 3
  • Uite ca screm eu unul.
    Daca esti in viraj de dreapta cam cat de aproape ai degetele? Claxonul este pus pe mijloc pentru ca poate fi actionat cu ambele maini.
    @andrei
    Daca 3 iti spun ca esti beat te duci si te culci. Nu e vorba de urmat gloata, e vorba doar despre ergonomie.
    7 8
  • Sunt curios câți din cei care conduc frecvent o Dacia cer să fie mutat claxonul pe volan. Are Dacia alte chestii mai grave decât asta la care încă nu s-a lucrat. Mie chiar mi se pare util dar și original să fie pe manetă, ca până acum.
    Iar butoanele de acționare a geamurilor sunt foarte ok și pe bord. Există soluții mult mai rele de amplasare a acestora (vezi de ex. Peugeot 107/Citroen C1)
    10 8
  • @Kap
    Claxonul pe volan e mai la indemana pe volan decat sa apesi cu degetul pe lateral. Cand il ai pe volan cu faci decat sa deplasezi usor degetul si sa apesi. Asa pe maneta aia de la semnalizare e ca draq pt. ca iti ia cateva secunde bune sa faci manevra. Deci esti beat !
    6 8
  • hazard
    @asm "..Are Dacia alte chestii mai grave .." Da, lipsa airbag-urilor cortina. Ceea ce denota lipsa de interes pentru parerea clientilor. La urma urmei masina se vinde si asa, de ce sa mai evolueze? E masina low cost.
    7 7
  • Eu sper ca va fi 0.9 tce de 75cp pe varianta standard ca sa scoata la pensie aspiratele (clio inca nu a facut pasul). Renault are aceasta variatie de 75cp de cativa ani dar nu pe piata din RO.
    Ca doar nu o fi 0.8 sce de 54cp...
    0 3
  • Dacă faci virajele ca la carte, cu permutat mâinile (cum rețin cei care au făcut școala de șoferi pe bune), ai stânga aproape mereu lângă manetă. Și chiar dacă virezi incorect, cu mâinile fixe, aș vrea să văd eu cât de comod e să apeși în același timp cu degetul mare pe centrul volanului.
    Deci nu e de ergonomie. Poate gloata vrea siglă VW mîine...
    4 15
  • @Kap
    Tu ai condus vreodata ? Nu cred la ce ineptii poti spune numai cu privire la claxon ! Cand mergi cu masina si esti in viraj si trebuie sa claxonezi ce faci daca nu il ai pe volan ? Iei o mana de pe volan si o duci spre maneta de semnalizare o chestie riscanta si total incomoda. Asa pe volan poti sa il invarti cat vrei daca ai nevoie sa claxonezi intinzi putin degetul si o faci.
    8 9
  • Eu am Dacie de 3 ani aproape si inca mai caut claxonul pe volan, acolo l-au avut toate masinile pe care le-am condus pana acum (exceptie antica 1310). Cei drept simt nevoia sa il folosesc doar cand mai vin prin Romania.
    8 1
  • Pe mine m-ai convins că n-ai condus Dacie. Iar incapacitatea de a concepe condusul altfel decât cu o singură mână pe volan (caz în care evident e complicat claxonatul cu manetă) trădează ochelari de cal în gândire sau conduită de gibon la volan.
    Am explicat sus ce era de explicat, chiar n-aș vrea dispute despre Dacia cu posibili sprijinitori de bară de tramvai blatiști.
    Sunt convins că pentru posesorii de Dacie e un downgrade inutil adoptat din behăielile turmei.
    4 10
  • Clique
    Grila de la duster pusa pe restul modelelor, tipic.. " luam de aici, lipim aici"
    6 7
  • Din poze vad ca au schimbat si cheia, sper sa fie tip briceag,
    0 3
  • hazard
    @Clique asa se fac banii
    0 3
  • MArius
    Semnalizatoare in oglinzi ?
    0 0
  • Iustin
    @Ionut
    Foarte tare noua cheie. Are si comanda vocala, reglaj pt. volum... E un fel de telecomanda. Unii or sa umble cu ea-n folie sa nu se strice.
    =)))) Am ras!
    0 2
  • @Kap
    Ai asa de mare dreptate incat toate comentariile tale sunt ascunse :))))
    1 3
  • SUNTEN IN 2016 SI NE MINUNAM DE CLAXON PE VOLAN........OFFFF UNDE SUNTEM.:::::::::::::???????
    2 4
  • Nu inteleg de ce la noile modele Lada , unde din cate stiu renault este actionar majoritar, toate cele patru butoane pentru geamuri sunt pe panoul usii stanga fata, iar la dacia nu se poate nici la face lift.. ma refer aici la lada vesta si lada x ray... de ce aceste modele lada au cheie tip briceag... chiar nu puteau redesena panorile interioare de usi sa incapa toate butoanele? Si de ce nu au pus noul volan si pe duster? Chiar daca acest volan va fi pe urmatorul duster..
    este frumos face lift-ul, dar abia lansasera varianta pdextige, care mi se pare cel frumos model lansat de dacia vreodata.. si de nu au lznsat si face lkft-ul lui duster asa cum se vinde pe alte piegd.. bara fata si spate redesenate, stopuri spate cu alt design..
    0 0
  • Scuze pt greseli... ma refeream la varianta prestige...la face liftul lui duster si la alte piete...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru