Feedback

Salonul Auto de la Paris 2018

BMW Seria 8 nu va primi un V12: "Un astfel de motor ar aduce prea multă greutate pe puntea față și ar strica distribuția perfectă a maselor"

Publicat Luni, 08.10.2018
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 4
BMW Seria 8 nu va primi un V12: "Un astfel de motor ar aduce prea multă greutate pe puntea față și ar strica distribuția perfectă a maselor" - Poza 1
Un oficial BMW a infirmat zvonurile care spuneau că proaspătul Seria 8 va primi și o versiune echipată cu un motor V12. De asemenea, reprezentanții constructorului german scot din ecuație și o variantă plug-in hybrid.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În urmă cu câteva luni, BMW a prezentat noua generație Seria 8. Pe piața din România, modelul constructorului german poate fi comandat doar în versiunea 840d xDrive cu motor diesel de 3.0 litri și 320 de cai putere. În momentul lansării, BMW a anunțat că noul Seria 8 va fi disponibil și în varianta M850i xDrive. Aceasta este echipată cu un motor V8 de 4.4 litri care produce 530 de cai putere.

Cu toate acestea, au exista voci care anunțau și o variantă propulsată de un motor V12 de 6.6 litri. Acum, cu ocazia Salonului Auto de la Paris, reprezentanții BMW au infirmat zvonurile apărute cu privire la o posibilă versiune echipată cu propulsorul V12.

"Motorul V12 este foarte greu, iar Seria 8 are o distribuție perfectă a maselor pe cele două punți. În viziunea noastră, un V12 ar urma să pună prea multă greutate pe puntea față", a declarat Carsten Groeber, vicepreședintele departamentului de management de produs.

Totodată, reprezentantul BMW spune că nu există planuri și pentru o versiune echipată cu un sistem de propulsie plug-in hybrid.

Via | GoAuto


Comentarii (4)

  • ...V12 mortua est!

    .....in loc luminat, in loc cu verdeata, in loc de odihna, de unde a fugit toata durerea, intristarea si suspinarea...
    10 3
  • SIMPLE MINDS
    Regretul isi facea simtita prezenta poate numai daca detineau un V12 care sa respire *fara ajutor suplimentar:*-)) asa cu un V8 de *doar* 4.4l dar oferind Nm chiar in valori mai abundente decat un diesel bi-tri-turbo de 3000cm3 de la turatii *marginase* relantiului si puteri comparabile(in declinari M) unei duzini de pistoane face ca acest inconvenient sa fie trecut cu vederea si sa gasim in sfarsit o explicatie viabila in ceea ce priveste utilitatea downsizing-ului !:-))
    7 2
  • Corocsenie Adrian
    Lasa ca V12 e pt. ,,cazanele'' alea de Lamborghini si Ferrari. Sa-si strice ei distributia maselor facand totusi seria 8 praf nu numai in linie dreapta cat si pe circuit. Ce explicatie de amator in doameiul auto a putut da omul :)))
    Si daca are o urma de dreptate, inseamna ca aceasta caroserie nu e conceputa pt. performanta de top. Asa ca e de inteles de ce alege ceva mai normal pe el ca sa se miste mai dinamic.
    8 4
  • mircea badea
    dieselul face praf orice echilibru cu neuronii.
    1 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru