Ferrari va implementa motoare supraalimentate in viitor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Italienii de la Ferrari au luat deja in considerare posibilitatea dezvoltarii unui motor supraalimentat cu una sau doua turbine, dar nivelul actual la care se afla inginerii scuderiei nu le permite implementarea pe modelele de strada. Altfel spus, cei de la Ferrari sunt nemultumiti de nivelul de performanta oferit de solutiile tehnice incercate pana in acest moment, motiv pentru care trebuie sa caute in continuare o solutie potrivita.
Cea mai mare problema pe care au intalnit-o italienii de la Ferrari a fost lag-ul turbinei, care este considerat "inacceptabil pentru un motor Ferrari". Inginerii Ferrari nu vor folosi nici tehnologia de distributie variabila Multiair, deoarece aceasta nu a putut fi adaptata propulsoarelor din Maranello. Ferrari a incercat sa adapteze sistemul Multiair unui motor V8 de pe F430, dar inginerii italieni s-au declarat nemultumiti de valorile de putere obtinute in urma modificarilor.
Principalul beneficiu al sistemului Multiair este cuplul motor, iar functionalitatea sistemului este extrem de slaba la turatii ridicate. Avand in vedere capacitatile unui motor Ferrari, cum ar fi cel al lui 458 Italia, implementarea unei asemenea tehnologii in faza actuala de dezvoltare nu ar obtine nicio imbunatatire a performantelor, ci ar putea chiar sa le limiteze.
Inginerii italieni lucreaza in continuare la o solutie de supraalimentare a motoarelor sale, care sa le ofere putere si cuplu sporite, impreuna cu emisii scazute si raspuns prompt la acceleratie.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Volkswagen a pregătit câteva noutăți importante pentru ID.3. Mai exact, versiunea ID.3 Pro S primește acum un motor electric mai puternic, dar și un timp de încărcare mai rapid. (03.05)
-
Ferrari a prezentat oficial noul 12Cilindri, un model cu motor V12. Acesta este succesorul lui 812 Superfast și aduce un motor nou, de 830 de cai putere, un limbaj de design mai sofisticat și un preț de pornire de 395.000 de euro. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
Ceea ce trebuie sa faca ei este un motor supra-alimentat care sa functioneze la turatii ridicate - si care sa dea putere si cuplu la 7000+ rpm ... ca d'aia este Ferrari ... altfel ar fi un Focus / Megane / etc. cu o turbina pe un motor de 2 litri...
Inginerii de la McLaren se dau mari cu un Bi-Turbo foarte performant... poate ca au gasit solutia ianintea celor de la Ferrari