Preşedintele Toyota susţine dezvoltarea unui nou Supra
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chiar dacă se confruntă cu probleme de fiabilitate, Toyota nu se dă înapoi de la proiecte măreţe. Akio Toyoda, preşedintele constructorului japonez, a declarat recent că îşi doreşte un urmaş al vechiului şi legendarului Supra. Proiectul de dezvoltare a primit undă verde din partea lui Toyoda, însă o mare parte a acţionarilor companiei se opun unui astfel de model.
Dacă va reuşi să ajungă la o înţelegere cu membrii consiliului de conducere, Toyoda va aduce în faţa publicului modelul la care visează în cel mult patru ani, procesul de dezvoltare urmând să meargă în paralel cu cel al întârziatului FT-HS, coupe-ul dezvoltat în parteneriat cu Subaru.
Despre un viitor Supra nu există momentan detalii, dar specialiştii vorbesc despre un V6 pe benzină, asistat de o unitate electrică. Ansamblul hibrid va fi responsabil de propulsia modelului sportiv, care speră astfel să readucă în showroom-urile Toyota clienţii pasionaţi de modele sport.
Dorinţa lui Toyoda de a aduce pe piaţă un urmaş al lui Supra datează din anii pe care oficialul Toyota i-a petrecut la Nurburgring, alături de vechea generaţie a modelului sportiv.
Pe atunci, el declara că îşi doreşte o maşină mai puternică decât Supra şi că vrea să se implice mai mult în procesul de dezvoltare.Până când vom reuşi să vedem un urmaş pe măsura numelui Supra, Toyota intenţionează să lanseze în viitorul apropiat un succesor al celebrului MR-2, roadsterul care s-a pensionat în urmă cu câţiva ani. Propulsia va fi asigurată de un motor pe benzină de 1.5 litri şi unul electric, alimentat de baterii.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Si ultima generatie Supra, desi era un model foarte competitiv pentru anii 90 a fost un esec comercial daca comparam vanzarile sale cu ale principalului rival Porsche 911 Turbo .
ca astea nu-s hyundai-uri de duzina... e vba de lupta pt suprematia tehnologica, mult mai importanta decat niste cifre seci de vanzari...
Bring it on boys. We've got plenty of diapers. For Poopra drivers.
Iar la nivel tehnologic sunt cel putin la nivelul japonezilor ( Porsche 911 facelift cu un nou motor de 3.8 L si 500 CP plus cutie DSG in 7 trepte este mai rapid decat GT-R, iar in 2011 la Frankfurt va debuta noul 911 ) .
M-am referit la Porsche, dar putem aminti si Audi R8 sau SLS AMG care spulbera la vanzari Nissan GT-R .
P.S. S-ar putea ca scaderea brusca in vanzari pe care a inregistrat-o GT-R sa se datoreze transmisiei care "moare" dupa 15,000 km ...
Se pare ca tu nu prea ai idee de ce se intampla in lumea asta...E bine si cu "masini iconice", "mandrie"," dominatie" si alte gogorite din astea dar pana acolo ai nevoie de "vanzari", "cota de piata" si "PROFIT". Fara astea, masina iconica ajunge pe cruce iar firma in groapa.
Adica intr-o situatie in care Toyota ar putea ajunge foarte usor daca managerii ei nu se trezesc repede si nu termina cu prostiile si mofturile de copil rasfatat...
Nu exista niciun timp oficial care sa spuna ca Porsche e mai rapid decat un Nissan GTR.
NA! roadeti unghiile! Nissan GT-R sfideaza in continuare fizica si ramane lider pe segment dand lectii unor supercar-uri mai puternice si mai scumpe... Nissan nu vinde asa bine in Europa (are potential pe viitor totusi), insa vinde foarte bine in America de Nord si in Orientul mijlociu, Australia, etc. are alte piete..
Nissan anunta ca din 2011 GT-R va trece dincolo de pragul celor 500 CP, asa ca-ti recomand sa-ti pui gheata la rece de pe acum...
cauta titlul asta pe google "Reclama Nissan îi supără pe cei de la Porsche" Sfat; voi astia de la porsche ar fi cazul sa va scoateti batul din partea dorsala