Secretul noului Honda Civic diesel
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacă aţi urmărit cu atenţie design-ul noului Honda Civic, aţi observat cu siguranţă un set de "mini-spoilere" amplasate pe aripile spate ale unor versiuni. Pentru a clarifica nelămurirea, cei de la Honda au anunţat că elementele din plastic montate pe aripile spate ale lui Civic diesel reduc emisiile de CO2 ale modelului cu un gram pe kilometru şi sunt oferite doar în compania motorizării respective. Acestea au fost proiectate pentru a optimiza modul în care aerul circulă pe caroseria modelului nipon. Scopul japonezilor a fost să reducă emisiile de CO2 la pragul de 110 grame pe kilometru, ceea ce îl avantajează pe Civic în ceea ce priveşte taxarea pe poluare în unele state. Aşadar, cei de la Honda speră să compenseze prezenţa unui motor diesel de 2.2 litri sub capota acestei compacte.
Explicaţia a fost oferită de Steve Kirk, Managerul de PR al Honda în Marea Britanie, în cadrul unui interviu pentru publicaţia Just Auto. Partea bună este că acest sistem va fi oferit la nivel european şi că beneficiile vor fi resimtiţe de toţi clienţii de Honda Civic diesel.
Motorul respectiv se mândreşte cu 150 CP şi un cuplu maxim de 350 Nm, în condiţiile în care are emisii de CO2 la nivelul unui 1.6 al rivalilor.Gama de motorizări a noului Civic include o unitate pe benzină de 1.4 litri, o altă unitate pe benzină de 1.8 litri şi diesel-ul mai sus menţionat. În standard, toate motorizările sunt cuplate unei transmisii manuale cu şase trepte, sistem ECO Assist, sistem avansat de control al alimentării şi sistem start/stop. Motorul pe benzină de 1.8 litri poate fi comandat în compania unei transmisii automate cu cinci trepte.
Via | JustAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Mediu
-
Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA































































































Comentarii (5)