Salonul Auto de la Geneva 2018

Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022

Publicat Luni, 05.03.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 8
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 1
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion: conceptul electric cu autonomie de 665 de kilometri anticipează urmașul electric al lui Phaeton din 2022 - Poza 2
Volkswagen ID Vizzion este un concept electric cu autonomie de 665 de kilometri și complet autonom, fără volan sau pedale, care are două motoare electrice de 306 cai putere și va fi lansat în producție de serie cel târziu în 2022.

Volkswagen a anunțat primele detalii despre cel de-al patrulea model din familia de electrice care vor fi lansate sub brandul ID. 

Pe numele său complet Volkswagen ID Vizzion, acesta a fost prezentat în faza de concept cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, iar oficialii germani afirmă că va intra în producție de serie cel târziu în anul 2022.

Volkswagen ID Vizzon: date esențiale:

● Din punct de vedere al designului, ID Vizzion iese în evidență prin ușile cu deschidere antagonică, care domină astfel spațiul dintre jantele cu diagonala de 24 inch. Acestea se deschid electric în direcții opuse până la un unghi de 90 de grade, ceea ce permite o intrare facilă în concept.

● Conceptul are un plafon asemănător estetic ca cel al coupe-urilor, iar montanții C se extind până în spatele nivelului jantelor, ceea ce mărește semnificativ spațiul disponibil la interior.

Conceptul are o lungime de 5.163 metri, iar constructorul german anunță că ID Vizzion va deveni cel mai mare model din întreaga istorie a brandului.

Potrivit VW, ID Vizzion are dimensiunile exterioare ale unui Passat și interiorul la fel de spațios precum limuzina Phaeton, care a ieșit din producție. De altfel, Volkswagen anunța încă de acum patru ani că viitoarea generație Phaeton va fi un model 100% electric.

Volkswagen ID Vizzion este un concept complet autonom, motiv pentru care nu este echipat nici cu volan, nici cu pedale. Astfel, "șoferul" și pasagerii se bucură de un spațiu interior generos și pot comunica prin voce și gesturi cu un asistent virtual care cunoaște preferințele acestora datorită unui ecosistem digital.

Din punct de vedere tehnic, ID Vizzion utilizează două motoare electrice cu o putere totală de 225 kW, echivalentul a 306 cai putere, și oferă tracțiune integrală.

Primul motor este amplasat frontal si ofera 75 kW (102 CP), in timp ce al doilea este montat pe spate si genereaza 150 kW (204 CP). 

Spațiul generos a permis includerea unui acumulator de 111 kWh care asigură o autonomie de 665 de kilometri, dacă este luată în calcul și energia recuperată la frânare. Valoarea este calculată însă conform vechiului standard NEDC.

Primul model electric de sine stătător sub sigla Volkswagen va fi ID în 2020, care va fi urmat în scurt timp de SUV-ul ID Crozz și ID Buzz. Până în 2025, brandul Volkswagen va avea în total peste 20 de modele electrice.

Conceptul ID Vizzion are nivelul 5 de autonomie, astfel că se conduce singur în orice situație. Conceptul este echipat cu scannere laser, senzori ultrasonici, senzori radar pentru detectarea obiectelor din apropiere și sezori radar pentru distanțe lungi. În plus, există camere față, spate și laterale, iar datele de trafic sunt încărcate automat în cloud, iar sistemul va permite mașinii să comunice aceste date altor mașini din zona respectivă.

 

Via Volkswagen


Comentarii (8)

  • Foarte interesant interiorul...tip cada de baie!
    11 11
  • Mai bine cada de baie decat lecsus ca o buda.
    4 14
  • zarnica
    primul vw pentru care proprietarii nu vor fi obligati sa cunoasca alfabetul si sa numere mai departe de 10. Pe degete.

    primul vw ce va fi cu adevarat mai inteligent decat soferul sau.
    4 5
  • ACE - Craiova
    Asta DA concept !!!
    1) Autonomie electrica excelenta;
    2) Tractiune 4x4;
    3) Conducere autonoma de nivel 5 !!!!
    Acumulatorul acestui concept are o capacitate mai mare decat cel mai bun acumulator actual ce echipeaza modelele TESLA (care are "doar"' .....100 kWh).
    Sa vedem CAND APARE EFECTIV, in Europa, varianta DE SERIE si .... mai ales....PRETUL !!!!
    Asta-i viitorul !
    BRAVOS VW - ti-ai mai spalat din pacate .....
    De aceasta data chiar meriti o nota de 10 !
    7 7
  • minunea de la geneva
    Ce usor sunt, inca, unii de prostit.
    3 5
  • Bai, astia si cand deseneaza trec sigla VW pe baterii. Sa stie taranul proprietar ca si-a luat stift nemtesc!
    1 1
  • someone
    conceptul are 5,13 m si vw spune ca are dimensiuni exterioare ca ale passat-ului. dar passat nici macar nu se apropie de 5m daramite sa mai aia peste.
    in acelasi timp, vw cam prezinta o gramada de concepte electrice, si ne promite mii de cai putere electrici si km de autonomie ca sa isi spele pacatele cu diesel gate, dar inca nu a scos nimik pe piata concret. si totusi vb de cel mai mare grup auto din lume. in acelasi timp,altii tac si fac muuuult mai multe in acest domeniu, cum ar fi hyundai cu al lor kona electric
    1 0
  • buhnici
    stift nemtesc? asta e antonim puiule.
    nici nu vreau sa stiu ce logan sau renault ai...
    saracule!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru