AC Schnitzer restilizeaza BMW Seria 6

De Catalin Dinu
Publicat Vineri, 11.04.2008
Casa germana de tuning AC Schnitzer a reconfigurat tehnic si estetic doua versiuni Seria 6.

Esential

310 CP dezvolta motorul disesel de 3.5 litri
411 CP dezvolta motorul pe benzina de 5.0 litri

AS Schnitzer dezvaluie ACS6, o varianta mai atractiva pentru cei nesatisfacuti de faceliftul reusit de BMW pentru Seria 6. Modificarile aduc un plus de agresivitate design-ului, dar si o dezvoltare a abilitatilor tehnnice.

In ceea ce priveste aspectul exterior al coupe-ului, tunerii germani nu s-au sfiit sa restilizeze spoilerul. Partea frontala evidentiaza acum mai mult celebra grila in forma de rinichi incadrata de proiectoare de ceata triunghiulare. In spate, BMW-ului i-a fost montat un eleron care pare inclus in caroserie iar spoilerul incadreaza cu linii mai agresive cele doua evacuari sport cromate.

Asa cum era de asteptat, AC Schnitzer a marit si puterea a doua motoare BMW care echipeaza Seria 6. ACS6 3.5d, cum a fost botezat modelul diesel, dezvolta 310 CP si un cuplu de 680 Nm fata de cei 286 CP si 580 Nm disponibili standard. Motorului pe benzina de 5.0 litri de pe 650i i-a fost marita puterea de la 367 CP la 411 CP, avand o viteza maxima cu 35 km/h mai mare decat initial.

Aerul sportiv al BMW-ului este completat de AC Schnitzer cu doua tipuri de jante de aliaj din colectia proprie cu dimensiunea de 20 inch.

Via | Autoblog

Comentarii (3)

  • BMW
    Si imi imaginez ca pentru 30 CP - 40 CP si 100 Nm in plus masina va consuma cu 10 litri mai mult, ceea ce mi se pare in principiu o prostie ca oricum nu vei merge niciunde cu 300 la ora ca nu esti la Formula 1. BMW sunt masini puternice oricum, daca le tunezi tehnic mi se pare de prost gust si le cresti consumul chiar nejustificat.Exact asa ceva am vazut la TV la Porche Chayenne, nush daca am scris corect, ca cei de la Porche au optimizat un model nou sa accelereze de la 0 - 100 cu 1.2 secunde mai repede decat varianta initiala. Consumu initial era de 20 la suta, iar dupa optimizarea aia era de 32 la suta ceea ce mi se pare aiurea de tot. Oricat nu te-ar interesa asta, sa faci 100 km cu 100 RON e cam mult.
    0 0
  • Victor
    Dar tu daca ai bani de o asemena masina te mai uiti la consum? Aceste sunt serii limitate de masini, nu sunt la ordinea zilei. Daca ai asa ceva nu te intereseaza cat consuma sau costa o revizie.
    0 0
  • flaviu
    misto masina
    alex are dreptate, marirea puterii motorului prin supralimentare nu este o decizie rationala , si duce la costuri ridicate/km.....unii s-ar putea sa nu sesiseze dar ganditzi-va...luam o masina scumpa...sa zicem 80.000e...la un consum de 20% costul la 200.000 km (nr de km cel mult mediu la o masina buna) ar fi cam de 48000e...deci la peste 300.000 depasesti valoare initiala a masinii(si asta numai pe combustibil)...ceea ce oricum de cu dare de mana ar fi...II PASA! deci victorash...nu stai prea bine la capitolul gandire...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru