Ancheta NHTSA: Un Volt a luat foc la trei săptămâni după crashtest
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii NHTSA au anunţat că au început o anchetă legată de bateriile vehiculelor electrice, concentrată pe acumulatorii litiu-ion. Totul a început în luna iunie 2011, când un Chevrolet Volt testat de NHTSA pe 12 martie a luat foc în parcarea centrului de teste din Wisconsin. Incendiul a fost atât de sever, încât Volt-ul a ars în întregime, iar automobilele de lângă el au fost şi ele afectate de flăcări. În timp ce oficialii NHTSA discută cu toţi producătorii de vehicule electrice în privinţa eventualelor riscuri de incendiu descoperite intern, cei de la General Motors spun că că procedurile de siguranţă nu au fost respectate la testul din mai.
"Înainte de toate, vreau să clarific un aspect: Volt este o maşină sigură. Lucrăm cu NHTSA pentru clarificarea acestei investigaţii. Cu toate datele disponibile până acum, cei de la NHTSA au declarat că nu există un risc de incendiu mai mare cu Volt decât există cu un automobil convenţional, alimentat doar cu combustibili fosili. electrice sunt, cu siguranţă, o problemă a industriei. La GM, noi avem protocoale de siguranţă pentru a dezactiva bateria unui vehicul electric în urma unui accident grav. Lucrăm cu alţi constructori de automobile, operatori ai vehiculelor de tractare, reprezentanţi ai serviciilor de urgenţă şi organizaţii axate pe casarea şi dezmembrarea automobilelor uzate pentru a stabili un set de protocoale valabile la nivel de industrie", a declarat Jim Federico, inginer şef pentru dezvoltarea vehiculelor electrice în cadrul General Motors.
Protocoalele de siguranţă pentru vehiculeleCei de la GM au replicat incidentul înregistrat de NHTSA, dar nu au reuşit să obţină acelaşi rezultat. Reprezentanţii corporaţiei spun că procedurile de siguranţă urmate de ei au prevenit apariţia unui incendiu la nivelul acumulatorilor. Până în prezent, nu a existat niciun alt incident legat de Chevrolet Volt şi bateriile sale.
Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Dacia și Renault recheamă în service mai mule modele dotate cu motorul hibrid de 1.6 litri. Campania de rechemare a fost inițiată din cauza unei potențiale probleme la cutiile de viteze montate pe mașinile cu acest motor. (07.08)
-
Euro NCAP a testat 8 mașini noi, printre care și un model produs în România. Ford Tourneo Courier, modelul produs la Craiova, a obținut 4 stele, în timp ce 3 modele chinezești au reușit să obțină 5 stele. (11.07)
-
Grupul Stellantis a emis un ordin de Stop-Drive pentru posesorii modelelor Citroen C3 și DS3. Mașinile afectate sunt produse între 2009 și 2019 și sunt echipate cu airbag-uri Takata. Ordinul este valabil și pentru clienții din România. (20.06)
-
Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
-
Prețuri noua Kia Sportage facelift în România: start de la 32.300 euro
-
Audi RS6, vânzări record în prima jumătate a anului 2025
-
Hyundai pregătește un rival pentru Renault 4 electric: debut la Munchen
-
Noul Opel Grandland Electric AWD: primul Opel electric cu tracțiune integrală
@Ard in flacari
Normal ca e jignitoare comparatia,Leaf e una dintre cele mai hidoase masini.
Volt e chiar bijuterie comparat cu broscuta de la nissan.
R: Amandoua sunt produse "revolutionare" si deosebit de inflamabile :))