Ancheta NHTSA: Un Volt a luat foc la trei săptămâni după crashtest
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii NHTSA au anunţat că au început o anchetă legată de bateriile vehiculelor electrice, concentrată pe acumulatorii litiu-ion. Totul a început în luna iunie 2011, când un Chevrolet Volt testat de NHTSA pe 12 martie a luat foc în parcarea centrului de teste din Wisconsin. Incendiul a fost atât de sever, încât Volt-ul a ars în întregime, iar automobilele de lângă el au fost şi ele afectate de flăcări. În timp ce oficialii NHTSA discută cu toţi producătorii de vehicule electrice în privinţa eventualelor riscuri de incendiu descoperite intern, cei de la General Motors spun că că procedurile de siguranţă nu au fost respectate la testul din mai.
"Înainte de toate, vreau să clarific un aspect: Volt este o maşină sigură. Lucrăm cu NHTSA pentru clarificarea acestei investigaţii. Cu toate datele disponibile până acum, cei de la NHTSA au declarat că nu există un risc de incendiu mai mare cu Volt decât există cu un automobil convenţional, alimentat doar cu combustibili fosili. electrice sunt, cu siguranţă, o problemă a industriei. La GM, noi avem protocoale de siguranţă pentru a dezactiva bateria unui vehicul electric în urma unui accident grav. Lucrăm cu alţi constructori de automobile, operatori ai vehiculelor de tractare, reprezentanţi ai serviciilor de urgenţă şi organizaţii axate pe casarea şi dezmembrarea automobilelor uzate pentru a stabili un set de protocoale valabile la nivel de industrie", a declarat Jim Federico, inginer şef pentru dezvoltarea vehiculelor electrice în cadrul General Motors.
Protocoalele de siguranţă pentru vehiculeleCei de la GM au replicat incidentul înregistrat de NHTSA, dar nu au reuşit să obţină acelaşi rezultat. Reprezentanţii corporaţiei spun că procedurile de siguranţă urmate de ei au prevenit apariţia unui incendiu la nivelul acumulatorilor. Până în prezent, nu a existat niciun alt incident legat de Chevrolet Volt şi bateriile sale.
Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
MG 3, modelul de clasă subcompactă al mărcii britanico-chineze, a obținut 4 stele la testele Euro NCAP. Organismul de siguranță rutieră a notat și o problemă de siguranță majoră pentru acest model, după ce prinderile scaunului șoferului s-au rupt în timpul unui test. (11.09)
-
Euro NCAP a efectuat o rundă nouă de teste de siguranță cu 16 mașini noi. Dintre toate mașinile testate în această serie, 12 au obținut scorul maxim de 5 stele. Printre modelele supuse la noile teste de siguranță au fost Audi Q4 e-tron, Mini Aceman și Hyundai Ioniq 9 și BMW Seria 1. (08.09)
-
În intervalul ianuarie-august 2025, constructorul american de automobile a inițiat 104 rechemări în service, cel mai mult dintre toți producătorii. Ele au afectat peste două milioane de vehicule. (20.08)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
@Ard in flacari
Normal ca e jignitoare comparatia,Leaf e una dintre cele mai hidoase masini.
Volt e chiar bijuterie comparat cu broscuta de la nissan.
R: Amandoua sunt produse "revolutionare" si deosebit de inflamabile :))