Aşa ar putea arăta Audi RS1

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 07.09.2010
Olandezii de la AudiBlog au prezentat două imagini prelucrate digital care prefigurează o eventuală versiune RS a lui Audi A1. Modelul nu a fost confirmat pentru producţie de oficialii mărcii din Ingolstadt.

Un artist a realizat două imagini prelucrate digital ale versiunii RS a lui Audi A1. Pentru moment, oficialii mărcii din Ingolstadt nu au confirmat existenţa unui asemenea model, iar versiunea S1 se pregăteşte pentru debutul de la Salonul Auto de la Paris. O eventuală versiune RS ar debuta la maximum 12 luni distanţă de versiunea S1 şi ar funiza un nivel deosebit de performanţă. Pe lângă puterea suplimentară, modelul s-ar distinge şi prin elementele exterioare specifice unui model Audi ce poartă prefixul RS.

Exemplarul din imagini a fost realizat de cei de la TK Tuning pentru portalul olandez AudiBlog. Modelul este echipat cu jante din aliaj de 19 inch şi beneficiază de un propulsor 1.6 TFSI de 245 CP. Unitatea este cuplată unei transmisii S Tronic cu şapte rapoarte care transmite puterea punţii faţă. Pentru eliminarea fenomenului de torque steer şi îmbunătăţirea aderenţei, modelul beneficiază de un diferenţial faţă cu alunecare limitată.

La nivel estetic, Audi RS1 primeşte o serie de elemente noi.

Blocurile optice sunt înlocuite cu elemente cu fundalul negru, iar bara de protecţie faţă are un design mult mai agresiv. Părţile inferioare ale bării de protecţie sunt umflate, iar bosajele aripilor şi partea inferioară a portierelor urmează şi ele această tendinţă. Posteriorul lui Audi RS1 primeşte o nouă bară de protecţie spate care integrează dou evacuări şi un difuzor de aer de dimensiuni mari. Uşa hayon-ului primeşte şi ea un eleron de dimensiuni impresionante.

Via | Audiblog.nl

Comentarii (10)

  • un hot-hatch perfect........
    pt muieri......
    2 15
  • ... "pentru muieri"
    M-am saturat sa tot aud fraza asta stupida. A1 este catalogat un hatch pentru femei datorita dimensiunilor si probabil datorita faptului ca in pozele de prezentare apare in general in culoarea rosie, pt ca alta explicatie nu gasesc. Din punctul meu de vedere este o masina premium ideala de oras indiferent de sexul soferului, iar in ceea ce-l priveste pe viitorul RS1, as vrea ca @tzenu_bmw sa-mi arate mie un "barbat" sau un "flacau" care nu ar vrea o masina cu greutatea si dimensiunile lui A1 care sa fie urnita din loc de un motor de aproape 250 cp. Sau poate ar trebui sa conducem cu totii tiruri si autobuze ca sa ne simtim barbati. Gandire de ...
    22 2
  • Eroare
    "Exemplarul din imagini a fost realizat de cei de la TK Tuning pentru portalul olandez AudiBlog. Modelul este echipat cu jante din aliaj de 19 inch şi beneficiază de un propulsor 1.6 TFSI de 245 CP." Deci asta e doar o poza. Cum se poate sa fiti atat de siguri ca are acel motor... e un pic cam prea ciudat sa dati informatii tehnice atata timp cat nici macar nu se stie nimic de versiunea S. Poate ma lamureste si pe mine cineva cum stau treburile ca eu nu inteleg.
    7 1
  • ...
    alta parjoluta...
    2 10
  • kumite
    Pt muieri
    Iar barbatzii adevaratzi,au scutere!!!!!!!!
    4 5
  • Alex Radoi
    Ador masinile mici si rele. E un minimonstru. Perfecta! Love it!
    In orice caz, au cam gresit-o cu designul spate, fiindca orice versiune RS de la Audi (RS3, RS4, RS5, RS6, TT RS) si chiar R8 V10 vin cu esapamentul tipic OVAL si MARE. E "semnatura" diviziei RS.
    5 2
  • demonel
    sincer mi se pare pare un a3 cu poliomelita. personal nu-mi place si prefer oricand ceva mai mare sau un mini :P - parere personala asa ca nu injurati, dati-mi doar manute rosii
    3 0
  • @alex radoi
    "Exemplarul din imagini a fost realizat de cei de la TK Tuning pentru portalul olandez AudiBlog"

    Spunele si alora de la TK Tunink. RS1 va avea cu siguranta evacuari ovale :D
    2 0
  • Florin
    :))
    eleron ca acela vezi doar in Fast&Furious.e prea "tunata" masina ca sa arate ca o varianta RS de la Audi...de obicei merg pe lucruri subtile, nu pe un look "IMPORT"
    0 0
  • audist
    @tzenu_bmw
    cu un fiat 500 prin traficul de bucuresti e posibil tu cu un dragut m5 sa plangi. totul pentru ca uneori dimensiunea conteaza mai putin decat stiinta de a folosi ceea ce ai la dispozitie.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru