Audi ar putea implementa transmisii cu opt trepte in toata gama
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cei de la Audi iau in considerare implementarea transmisiilor cu opt trepte in toata gama de modele. Cutiile de viteze automate cu sase trepte vor fi inlocuite cu unitati cu opt trepte, care ofera un plus de agilitate si o economie de carburant suplimentara. Pentru moment, cei de la Audi nu au anuntat in ce masura vor elimina sau inlocui transmisiile manuale cu unitati cu opt trepte. Mercedes-Benz este singurul producator de automobile care a reusit sa echipeze aproape toate modelele din gama sa cu transmisii automate cu sapte trepte.
Clientii Audi care vor sa isi cumpere un A1 isi pot lua gandul de la o transmisie cu opt trepte, cel putin in urmatorii ani, deoarece constructorul din Ingolstadt a anuntat ca A3 este cel mai mic model din gama sa care va primi noua cutie de viteze cu opt trepte. Cel mai mic motor din gama Audi care va fi cuplat unei transmisie automate cu opt trepte este unitatea TFSI de 2.0 litri care echipeaza A3. Cifrele de performanta ale acestor modele nu au fost inca anuntate, dar ne putem astepta ca modelele echipate cu o transmisie automata cu opt trepte sa realizeze o economie de carburant importanta.
Noile transmisii automate cu opt trepte vor folosi, cel mai probabil, tehnologia DSG.
Cei de la Audi trebuie sa se concentreze pe reducerea dimensiunilor si greutatii acestor transmisii, care vor echipa atat modele precum A8 si Q7, dar si modele mai mici precum A3 si A4. O transmisie DSG cu sapte trepte are o masa de aproximativ 77 kilograme, in timp ce prima generatie de DSG - cea cu sase trepte - are o masa de 93 kilograme. Masa ridicata a transmisiei DSG 100 este cauzata de faptul ca ambreiajul este umed si fluidele utilizate maresc considerabil greutatea acesteia. O transmisie echivalenta cu convertor de cuplu cantareste circa 85 kilograme, pe cand o cutie de viteze manuala cu cinci sau sase trepte are o masa in jurul valorii de 40 kilograme.Via | Insideline
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Domnule redactor,Lexus e producatorul ce a inclus pt prima oara transmisia cu 8 (opt) rapoarte si tot el a implementat-o pe majoritatea modelelor,insa din pacate unii inca nu stiu ca pamantul e rotund si ca exista tehnologie avansata si de cealalta parte a globului,nu numai la nemti.
PS: Pe bune ca pamantul e rotund! :)
P.S Glumesc si eu :)
La fel cum am spus si cand ford si renault isi anuntau intentia de a baga cutii DSG pe modelele lor , o sa spun si aici : Singurul motiv pentru care se face aceast IMENS pas in fata in ceea ce priveste mega-tehnologia sunt banii pe care ii vor lua in plus. Or sa apara pe piata cu 2 cutii automate, una varza la 2000E si una DSG la 4000 ... si ? , ne incalzeste cu ceva ca baga mana in buzunarul clientului ?
Evident ca , personal, sunt un adept al progresului tehnologic - dar tot personal sunt un mare adversar al progresului tehnologic dictat de departamentul de marketing :)