Autocar: "Sandero vine in Anglia!". Dacia raspunde: "Nu se pune problema"

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 26.03.2009
Desi presa britanica anunta intrarea lui Dacia Sandero in Anglia in cazul in care programul Rabla intra in vigoare, oficialii Dacia dezmint informatia.

In cazul in care omologul britanic al programului Rabla va fi aprobat in Marea Britanie, Dacia ar putea sa se lanseze pe piata din Albion. Informatia a fost publicata de publicatia britanica Autocar in cursul zilei de astazi, insa este intampinata cu rezerve de catre oficialii de la Bucuresti.

Desi intrarea marcii pe aceasta piata fusese anulata in prima faza din cauza crizei economice, cealalta fata a problemelor financiare care loveste lumea ar putea sa impinga Sandero in Anglia. Deocamdata, sefii Renault analizeaza semnalele care vin din partea guvernului britanic, anuntul care va lansa programul Rabla urmand sa nu ii prinda nepregatiti pe acestia.

Contactati de Automarket, oficialii Dacia de la Bucuresti sustin ca solutia lansarii precipitate pe o astfel de piata total diferita de restul tarilor europene nu ar fi una foarte logica: "Din cate stiu, nu avem in acest moment in pregatire sau in productie modele destinate pietei din Marea Britanie. Daca ar fi vorba de intrarea marcii pe o piata normala, ar fi probabil sa se intample.

Insa avand in vedere caracteristicile speciale ale pietei din Marea Britanie, unde masinile au volanul pe dreapta, vorbim deja de o desfasurare de forte care nu poate sa aiba loc intr-un timp foarte scurt", a declarat Silviu Sepciu, unul dintre purtatorii de cuvant Dacia.

In cazul in care programul "Rabla" va fi inclus intre facilitatile acordate de guvernul britanic constructorilor si importatorilor din UK, fiecare posesor al unei masini vechi ar putea primi pana la 2000 de lire pentru casarea acesteia. In conditiile in care Sandero ar putea sa aiba un pret de pornire de 5000 de lire sterline, modelul romanesc ar putea sa cunoasca un boom in vanzari.

In aceleasi conditii de piata, in Germania, vanzarile lui Sandero au crescut cu peste 1000% atunci cand guvernul din aceasta tara a implementat un program asemanator. Suma oferita fiecarui posesor de masina veche este de 2500 de euro, pretul de achizitie a unui Sandero fiind de 7500 de euro.

via | Autocar

Comentarii (11)

  • ..
    In aceleasi conditii de piata, in Germania, canzarile lui Sandero au crescut cu peste 1000% atunci cand guvernul din aceasta tara a implementat un program asemanator..

    corecteaza
    0 0
  • Stirea a aparut luni 23.03.2009 in Autocar
    Aceasta stire a aparut pe site-ul Autocar luni 23.03.2009 ,fiind comentata si de cititorii Automarket in comentariile la stirea "Vanzarile au scazut cu 60 % in luna februarie in Romania " publicata de Automarket luni 23.03.2009 .
    0 0
  • Andrei
    Prostii
    Renault nu prea are masini Sandero cu volanul pe stanga... pentru moment nu cred ca se poate face ceva. Pentru moment evident :)
    0 0
  • Dati-i inainte
    Merita!pentru dacia numai de castigat...daca asta ar fii singurul impediment:volanul pe dreapta...dar nu cred, ei stiu mai bine nu noi:P....sa fim seriosi inainte de 89 se vindea dacii si arouri la greu in anglia...e vorba doar de niste matrite schimbate
    0 0
  • Acolo e problema , la matrite; cum sa le faci incat sa nu iasa masina la fel ca Dacia sau Aro din 88, totul pe suficienti bani incat la vanzarea masinii pe o piata mica sa ramai cu un profit rezonabil.

    Toata treaba asta cere studii de piata, proiectare, discutii cu furnizorii, proiecte, teste...si matrite. Adica multi bani si ceva timp. Totul daca studiul de la inceput iese cu trebuie.


    Dar cum Dacia poate vinde Logan in Trinidad Tonago, Iran, Togo, Mexic, poate si America de SUD si RUSIA fara eforturile de mai sus se misca si ei in ordinea prioritatilor, mai ales acum cand cu banii e cel mai greu...
    0 0
  • V.l.a.d.
    marea britanie
    Daca nu intra pe piata in Marea Britanie, is niste idioti...

    Dar ce nu m-ar mira?
    0 0
  • Ba, e incredibil
    In perioada de criza "ienglejii" striga dupa Dacia "vrem sa va fim clienti" si astia raspund "nu, merci".

    Pai cand vor iesi din criza si Dacia va intra pe piatsa lor, nici dracu nu le mai cumpara masinile.

    Reactia va fi: "acu veniti? Cand am avut nevoie de voi unde erati?"

    Mari imbecili! Ce producator de automobile n-ar vrea sansa asta? Si ei ii dau cu picioru.
    0 0
  • Sa ia aminte si TOP GHEARU'
    Cand s-a lansat masina, Hammond si asociatii faceau mishto de ea de genul: "Oau! Dacia mai are unmodel pe nume Sandero, deci acuma exista doua modele ale marcii!".. dupa cateva momente de timp, iarasi 'Oau! Dacia Sandero are o poza noua!"... OAu! Dacia Sandero nu se face la croitor ca sa va intrebe unde se tine volanul, pe dreapta sau pe stanga, asa ca nu ne mai cumaparti noua rablele ci luati de la "Oau!Indienii ne-au cumparat industria auto! (Rover si Jaguar)" si "Oau, TaTa a lansat o masina de 2000 de dolari (nishte paundsi si penishi acolo sha)".. cred ca e mai rentabil.
    0 0
  • Si completarea...
    Acum, ca sa nu fiu carcotas, personal consider ca exista 4 "scoli" ale industriei automobilistice: americana, britanica, germana si japoneza, restul fiind fabricanti "de nisa" (francezii, italienii, rusii, suedezii si.. cam atat, ca ceilalti sunt mai jos si nu cred ca sunt de luat in calcul)... pacat de brandurile auto englezesti, unde e Mini-ul lu Mister Bean si ciobaca aia cu trei roate pe care o rastoarna in fiecare episod? Reprezentau exact nevoile britanicului de rand si aveau aerul lor special, aparte... pacat, aceste minuni tehnologice nu mai exista deat sub forma de Burrago (masinutele acelea macheta care se vand prin benzinarii si supermarcheturi)...
    Ata nu pentru ca SANDERO ar fi un model rau.. este puterea noastra la momentul acesta de a produce masini, desigur ca exista si masini mult mai luxoase si mai fiabile, dar stiti cum este, fieare dupa buzunarul lui.... comentarii o sa fie cate vreti, parerile si injuraturile o sa fie impartite (deh, civilizatia noastra mai are de tras, la fel ca si industria auto pana sa ajungem departe).. dar totusi, britanicii ne vor produsele (Sfantu' Dero = Sandero si Insetatu' sau Prafuitu' Duster).. am ajuns si noi tari, desi cu muschii pe care-i avem nu ne asteptam.
    0 0
  • speed racer
    si taxa???
    politicienii ne-au spus ca este nevoie de taxa de prima inmatriculare (sau de poluare) pentru a salva industria auto din romania. daca marea pondere a autoturismelor romanesti merg la export, atunci noi romanii, DE CE SUNTEM NEVOITI SA PLATIM TAXA???
    0 0
  • sa o vanda
    Sa se vanda sa se vanda ca sa se duca cocalarii sa isi ia sandero la mana a doua din anglia sa ii vad cu sandero cu volan pe stanga prin tara :)). Imi si inchipui...Ba ma duc sa imi iau masina. Pai ce masina iti iei? de ce nu iti iei de la noi? Ce-ai ba...eu imi iau masina din Germania (anglia dupa caz), masina masina nu asa...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru