BMW şi sistemul Head-Up Display color - tehnologia care concurează avioanele
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mulţi cunosc sistemul Head-Up Display disponibil pe modelele BMW, însă puţini ştiu cât de avansată este tehnologia introdusă de bavarezi. Potrivit unui comunicat de presă recent, nemţii s-au străduit să uşureze citirea informaţiilor afişate pe parbriz de sistemul Head-Up Display (HUD), tehnologie împrumutată din aviaţia militară.
Selectarea atentă a simbolurilor şi colorarea acestora îi ajută pe şoferi să petreacă cu 50% mai puţin timp pentru a asimila informaţiile oferite de HUD. Pentru a obţine o interfaţă vizuală mai prietenoasă şi în acelaşi timp mai utilă, BMW a instalat o folie specială în interiorul parbrizului pentru a facilita proiectarea color.
Sistemul HUD este creat doar pentru a putea fi vizualizat de şofer şi a fost gândit pentru a reduce oboseala celui din spatele volanului. Şoferul nu mai este nevoit să coboare şi să ridice privirea sau să o adapteze la diferite distanţe. Toate informaţiile sunt oferite la baza parbrizului, iar luminozitatea este ajustată în funcţie de momentul zilei.
Astfel, HUD nu incomodează vizual şoferul, ci doar încearcă să-i sintetizeze şi să-i aducă la îndemână toate informaţiile.Robert Hierl, pilot de teste pe avioanele de vânătoare Eurofighter, s-a arătat extrem de încântat de sistemul Head-Up Display regăsit pe modelele BMW. "Sistemul nostru Head-Up Display este monocrom şi nu este capabil să furnizeze o asemenea calitate a imaginii, aşa um o face sistemul BMW", a susţinut Hierl.
via | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Volvo a anunțat o actualizare majoră a sistemelor multimedia pentru toate modelele sale. Noua actualizare va aduce o interfață grafică nouă și un răspuns de două ori mai rapid la comenzi. De asemenea, pilotul automat adaptiv va deveni dotare standard pentru toate modelele mărcii din 2026. (03.06)
-
Apple a lansat oficial noua sa aplicație pentru sistemele multimedia auto. Noua aplicație se numește CarPlay Ultra și față de sistemul obișnuit, noua aplicație este afișată pe toate ecranele mașinii, inclusiv pe instrumentarul digital. (16.05)
-
Mercedes-Benz a anunțat că va adopta tehnologia steer-by-wire din 2026, ceea ce înseamnă că nu există o conexiune mecanică între volan și roți. Astfel, devine primul constructor german care integrează acest sistem în modelele de serie. (23.04)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Desi pana la proba contrarie eu cred ca mai rau m-ar obosi.
Sunt genul de sofer care daca are o pata pe parbriz nu mai are liniste. Imi sta ochiul doar in pata aia. Oare o fi bine sa ma traga privirea spre informatiile oferite pe ecran?
Probabil e treaba de auto-control (ceea ce mie imi lipseste din greu :)) )
E vorba de confort..nu de inteligenta. Stii sa faci deosebirea?
P.S. ma gandesc ca are si un buton de OFF daca te enerveaza :)