BMW xDrive Challenge 3D a fost lansat pe Facebook

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 22.11.2011
BMW a lansat un simulator auto 3D pe Facebook. Jocul se numeşte xDrive Challenge şi este disponibil gratuit pe pagina de Facebook BMW România.

Esential

70 la sută dintre modelele comercializate în România sunt echipate cu BMW xDrive (cu aproximaţie).

BMW a lansat un simulator auto online gratuit, disponibil doar pe Facebook. Jocul este multi-player şi se numeşte xDrive Challenge 3D. Complexitatea aplicaţiei este o premieră poentru proiectele de pe Facebook şi jocul este oferit doar utilizatorilor din Europa Centrală şi de Est. Pentru a putea testa virtual patru automobile BMW echipate cu xDrive, utilizatorii trebuie doar să acceseze pagina de Facebook BMW România.

Jocul vine cu un nivel ridicat de realism, spaţiul virtual este o copie 1:1 a reţelei de drumuri din zona Eiger, din Alpii Elveţieni, construită folosind informaţii topografice şi imagini din satelit. Simularea include şi elemente de vreme dinamice (ploaie, ninsoare, nori), care au impact asupra comportamentului dinamic al automobilului. De asemenea, pentru mai mult realism, mediul influenţează şi aspectul exterior al automobilului care, în testele of-road pe noroi, se murdăreşte. Utilizatorul poate apoi vizita o spălătorie virtuală pentru curăţarea automobilului. Din cele patru modele pe care le pot testa on-line, trei vor putea fi conduse în realitate, dacă utilizatorii sunt selectaţi.

Jocul BMW xDrive Challenge va pune la dispoziţie patru modele BMW echipate cu xDrive. În prima etapă, utilizatorii se vor putea întrece online pentru premii reale.

Prima etapă are loc până la sfârşitul anului curent. Apoi, cea de-a doua etapă va pune "la bătaie" invitaţii pentru a testa modele BMW reale. Pentru cea de-a doua etapă, participanţii vor trebui să aibă minimum 18 ani împliniţi şi permis de conducere categoria B. Astfel, utilizatorii pot face trecerea de la experienţa virtuală de condus către lumea reală şi se pot întâlni cu cele mai noi modele BMW xDrive.

"Social media devine un canal de comunicare tot mai important pentru marcă şi acest lucru este arătat de creşterea constantă a numărului de fani pe pagina noastră de Facebook, de comunităţile active de pasionaţi, organizate în forum-uri precum www.bmwclub.ro, sau de bloguri precum www.bmwblogromania.ro. Am vrut să oferim fanilor noştri din on-line o legătură cu cea mai valoroasă caracteristică a mărcii – experienţa de condus. Aşa s-a născut BMW xDrive Challenge", a explicat Nina Brătfălean, marketing manager BMW Group România.

 

CUM POŢI SĂ CÂŞTIGI PREMII

 

Sunt oferite trei moduri de joc: Test Drive (permite explorarea Alpilor Elveţieni), Friend Challenge (până la 4 prieteni se pot întrece on-line pentru a câştiga BMW Credits), Championship. În modul Championship, utilizatorul poate câştiga BMW Credits şi puncte de experienţă pentru deblocarea unor modele noi de test sau circuite noi. Rezultatele în cursele din modul Championship sunt baza clasamentelor care pot aduce participanţilor premii reale. De asemenea, prin participarea în modul "Championship", utilizatorul primeşte puncte de experienţă care fac disponibile automobile şi curse noi.

Alături de experienţa unui joc multiplayer on-line 3D, aplicaţia are o componentă socială puternică.

Utilizatorii pot câştiga "BMW Credits" pentru diverse acţiuni precum trimiterea de invitaţii către prieteni, curse cu prietenii sau post-uri pe Twitter sau Facebook. Cu "BMW Credits" utilizatorul poate debloca modele noi sau curse noi. Performanţele în diverse întreceri sunt reflectate într-o serie de clasamente care, la final, pot aduce participanţilor premii reale. " BMW Credits" pot fi folosite ulterior pentru a alimenta sau repara maşina sau a „plăti” taxa de participare la diferite competiţii. În primă fază, în lunile decembrie şi ianuarie, premiile vor fi oferite de partenerii BMW xDrive Challenge: Rauch, K2, Bang & Olufsen - Bang & Olufsen Form 2 si Deluxe Music. Acestea includ produse şi servicii oferite de partneri. 

Via | BMW

Comentarii (2)

  • Ati mai postat o data articolul asta.
    1 1
  • ce
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru