Brilliance opreste exporturile spre Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chinezii de la Brilliance au decis stoparea exporturilor pe piata din Europa. In ciuda parteneriatului de tip joint-venture pe care il au cu germanii de la BMW Group pe piata din China, acestia nu au fost capabili sa dezvolte un autoturism suficient de sigur pentru a intruni normele de siguranta si de mediu cerute de Uniunea Europeana. Exista posibilitatea ca inginerii Brilliance sa lucreze la un model cu emisii scazute si cu un nivel de siguranta potrivit pentru piata din Europa, dar acestia nu au anuntat o data la care acest presupus model va fi lansat.
In 2006, cei de la Brilliance au semnat un contract care implica exportul a 158.000 de unitati pentru piata din Europa pe o perioada de cinci ani. Acest contract ar fi fost cea mai mare comanda facuta vreodata unui producator chinez de automobile de pe o piata dezvoltata. Vanzarile modelelor BS4 si BS6 au fost la un nivel dezastruos, chinezii reusind sa vanda doar cateva mii de exemplare din 2006 pana in prezent, in principal din cauza rezultatelor extrem de slabe obtinute la testele de siguranta EuroNCAP.
Oficialii Brilliance s-au declarat dezamagiti de modul in care au fost primite modelele lor pe piata din Europa. Acestia au considerat ca au avut o primire extrem de rece din partea europenilor. Pentru moment, au decis sa nu isi faca niciun plan de intoarcere pe piata din Europa. Chinezii considera ca problema principala pe care au avut-o pe piata din Europa a fost legata de normele care se schimbau mult prea rapid pentru ritmul cu care erau obisnuiti.
Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Piata europeana e una selectiva si pretentioasa. Central si vest-europenii stiu sa faca delimitarea intre un pret redus si calitati indispensabile, tocmai de aceea DACIA a fost bine primita si a reusit sa castige simpatia multora, pe cand masinile chinezesti au esuat lamentabil.
Poate la piata lor, la peste 1 miliard, merg si chestiile astea, consum mare, se merge normal pe ideea de cerere mare, pretul trebuie sa fie cat mai mic, iar in caz de ceva accident, las ca nu se observa....doar la un miliard....este de unde :)