Brilliance opreste exporturile spre Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chinezii de la Brilliance au decis stoparea exporturilor pe piata din Europa. In ciuda parteneriatului de tip joint-venture pe care il au cu germanii de la BMW Group pe piata din China, acestia nu au fost capabili sa dezvolte un autoturism suficient de sigur pentru a intruni normele de siguranta si de mediu cerute de Uniunea Europeana. Exista posibilitatea ca inginerii Brilliance sa lucreze la un model cu emisii scazute si cu un nivel de siguranta potrivit pentru piata din Europa, dar acestia nu au anuntat o data la care acest presupus model va fi lansat.
In 2006, cei de la Brilliance au semnat un contract care implica exportul a 158.000 de unitati pentru piata din Europa pe o perioada de cinci ani. Acest contract ar fi fost cea mai mare comanda facuta vreodata unui producator chinez de automobile de pe o piata dezvoltata. Vanzarile modelelor BS4 si BS6 au fost la un nivel dezastruos, chinezii reusind sa vanda doar cateva mii de exemplare din 2006 pana in prezent, in principal din cauza rezultatelor extrem de slabe obtinute la testele de siguranta EuroNCAP.
Oficialii Brilliance s-au declarat dezamagiti de modul in care au fost primite modelele lor pe piata din Europa.
Acestia au considerat ca au avut o primire extrem de rece din partea europenilor. Pentru moment, au decis sa nu isi faca niciun plan de intoarcere pe piata din Europa. Chinezii considera ca problema principala pe care au avut-o pe piata din Europa a fost legata de normele care se schimbau mult prea rapid pentru ritmul cu care erau obisnuiti.
Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen a atins oficial borna de un milion de mașini electrice produse. Exemplarul care a atins această bornă este un ID.3 GTX Performance asamblat la uzina din Zwickau. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Piata europeana e una selectiva si pretentioasa. Central si vest-europenii stiu sa faca delimitarea intre un pret redus si calitati indispensabile, tocmai de aceea DACIA a fost bine primita si a reusit sa castige simpatia multora, pe cand masinile chinezesti au esuat lamentabil.
Poate la piata lor, la peste 1 miliard, merg si chestiile astea, consum mare, se merge normal pe ideea de cerere mare, pretul trebuie sa fie cat mai mic, iar in caz de ceva accident, las ca nu se observa....doar la un miliard....este de unde :)