Brilliance opreste exporturile spre Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chinezii de la Brilliance au decis stoparea exporturilor pe piata din Europa. In ciuda parteneriatului de tip joint-venture pe care il au cu germanii de la BMW Group pe piata din China, acestia nu au fost capabili sa dezvolte un autoturism suficient de sigur pentru a intruni normele de siguranta si de mediu cerute de Uniunea Europeana. Exista posibilitatea ca inginerii Brilliance sa lucreze la un model cu emisii scazute si cu un nivel de siguranta potrivit pentru piata din Europa, dar acestia nu au anuntat o data la care acest presupus model va fi lansat.
In 2006, cei de la Brilliance au semnat un contract care implica exportul a 158.000 de unitati pentru piata din Europa pe o perioada de cinci ani. Acest contract ar fi fost cea mai mare comanda facuta vreodata unui producator chinez de automobile de pe o piata dezvoltata. Vanzarile modelelor BS4 si BS6 au fost la un nivel dezastruos, chinezii reusind sa vanda doar cateva mii de exemplare din 2006 pana in prezent, in principal din cauza rezultatelor extrem de slabe obtinute la testele de siguranta EuroNCAP.
Oficialii Brilliance s-au declarat dezamagiti de modul in care au fost primite modelele lor pe piata din Europa.
Acestia au considerat ca au avut o primire extrem de rece din partea europenilor. Pentru moment, au decis sa nu isi faca niciun plan de intoarcere pe piata din Europa. Chinezii considera ca problema principala pe care au avut-o pe piata din Europa a fost legata de normele care se schimbau mult prea rapid pentru ritmul cu care erau obisnuiti.
Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Gernot Dollner, șeful Audi, susține că mașinile electrice reprezintă cea mai bună tehnologie pentru viitor. Oficialul mărcii mai spune că astfel de mașini sunt singura soluție pentru a reduce emisiile de CO2. (17.09)
-
În a opta lună din 2025, Grupul Chery a comercializat puțin peste 242.000 de mașini, cu 14.6% mai multe decât în aceeași lună din 2024. Exporturile au atins o cifră record: 129.472 de unități, o creștere de 32.3%. (17.09)
-
Nissan și-a redus planul de producție pentru noua generație a modelului electric Leaf cu mai mult de jumătate pentru perioada septembrie-noiembrie, din cauza întârzierilor în aprovizionarea cu baterii. (17.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
-
Motoare BMW pe viitoarele modele Mercedes-Benz. Germanii din Stuttgart dezmint zvonurile
Piata europeana e una selectiva si pretentioasa. Central si vest-europenii stiu sa faca delimitarea intre un pret redus si calitati indispensabile, tocmai de aceea DACIA a fost bine primita si a reusit sa castige simpatia multora, pe cand masinile chinezesti au esuat lamentabil.
Poate la piata lor, la peste 1 miliard, merg si chestiile astea, consum mare, se merge normal pe ideea de cerere mare, pretul trebuie sa fie cat mai mic, iar in caz de ceva accident, las ca nu se observa....doar la un miliard....este de unde :)