Brilliance opreste exporturile spre Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chinezii de la Brilliance au decis stoparea exporturilor pe piata din Europa. In ciuda parteneriatului de tip joint-venture pe care il au cu germanii de la BMW Group pe piata din China, acestia nu au fost capabili sa dezvolte un autoturism suficient de sigur pentru a intruni normele de siguranta si de mediu cerute de Uniunea Europeana. Exista posibilitatea ca inginerii Brilliance sa lucreze la un model cu emisii scazute si cu un nivel de siguranta potrivit pentru piata din Europa, dar acestia nu au anuntat o data la care acest presupus model va fi lansat.
In 2006, cei de la Brilliance au semnat un contract care implica exportul a 158.000 de unitati pentru piata din Europa pe o perioada de cinci ani. Acest contract ar fi fost cea mai mare comanda facuta vreodata unui producator chinez de automobile de pe o piata dezvoltata. Vanzarile modelelor BS4 si BS6 au fost la un nivel dezastruos, chinezii reusind sa vanda doar cateva mii de exemplare din 2006 pana in prezent, in principal din cauza rezultatelor extrem de slabe obtinute la testele de siguranta EuroNCAP.
Oficialii Brilliance s-au declarat dezamagiti de modul in care au fost primite modelele lor pe piata din Europa.
Acestia au considerat ca au avut o primire extrem de rece din partea europenilor. Pentru moment, au decis sa nu isi faca niciun plan de intoarcere pe piata din Europa. Chinezii considera ca problema principala pe care au avut-o pe piata din Europa a fost legata de normele care se schimbau mult prea rapid pentru ritmul cu care erau obisnuiti.
Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
După ce a încheiat prima jumătate a anului pe locul 3, în topul vânzărilor de mașini electrice în Europa, Tesla intenționează să recupereze terenul pierdut și să atingă o producție de 2 milioane de mașini până la finalul lui 2022. (08.08)
-
Ferrari a anunțat un recall după ce o investigație internă a arătat potențialul unor defecțiuni la sistemul de frânare al peste 23.500 de mașini. Exemplarele afectate datează din 2004 și până în prezent. (07.08)
-
Potrivit unui oficial Audi, viitoarea generație a break-ului de performanță RS6 Avant va fi echipată cu sistem de propulsie hibrid, cel mai probabil cu încărcare la priză. Aceasta ar urma să debuteze spre finalul anului 2025. (05.08)
-
Dacia Duster, în variantă utilitară. Modelul vândut în Marea Britanie preia noul logo
-
Acesta este noul Fiat Fastback. Un SUV coupe pentru Brazilia
-
BMW, în fața Mercedes-Benz și Audi după primele 6 luni din 2022
-
Prețuri Toyota GR Supra în România: start de la 63.000 de euro
-
Vânzări electrice, în Europa, în prima jumătate a anului: Stellantis în fața Tesla
Piata europeana e una selectiva si pretentioasa. Central si vest-europenii stiu sa faca delimitarea intre un pret redus si calitati indispensabile, tocmai de aceea DACIA a fost bine primita si a reusit sa castige simpatia multora, pe cand masinile chinezesti au esuat lamentabil.
Poate la piata lor, la peste 1 miliard, merg si chestiile astea, consum mare, se merge normal pe ideea de cerere mare, pretul trebuie sa fie cat mai mic, iar in caz de ceva accident, las ca nu se observa....doar la un miliard....este de unde :)