Chery a lansat o nouă marcă, destinată pieţei din Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chery a lansat marca Qoros împreună cu Israel Corporation. Cei doi parteneri vor dezvolta automobile destinate pieţelor din China şi Europa, iar primul lor model european va debuta în 2013. Acesta va fi un sedan compact şi va fi superior oricărui model Chery lansat până acum. În prezent, Chery se concentrează pe modele low cost, precum QQ şi Cowin. Noua marcă a chinezilor promite să atace piaţa din Europa cu un model care va oferi cinci stele la testele de siguranţă EuroNCAP.
Chery a semnat parteneriatul cu Israel Corporation încă din 2007, când a primit aprobarea guvernului chinez. Câteva luni mai târziu, cei doi parteneri au anunţat numele mărcii şi au stabilit un birou în Shanghai. Apoi, partenerii au semnat un contract cu Magna Steyr şi au deschis o fabrică în Changshu.La finele anului 2010 au contruit primele concept car-uri, iar primul concept a fost anunţat la finele lunii octombrie 2011.
Qoros a prezentat ieri primul său concept, dezvoltat alături de inginerii Chery şi cu sprijinul celor de la Magna Steyr. Marca are propriile sale motoare şi va ţinti segmentul premium în ceea ce priveşte calitatea fabricaţiei, dar va fi cu cel puţin 10% mai ieftin decât rivalii săi.
Ulterior, Qoros va lansa un hatchback de segment C, un SUV compact şi versiuni electrice ale propriilor modele.Via | ChinaCarTimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Americanii de la J.D. Power au publicat cel mai recent top al fiabilității mărcilor din industria auto. 2025 U.S. Initial Quality Study plasează Lexus și Nissan pe primele două locuri, în timp ce Audi se află la coada clasamentului. (01.07)
-
BMW M2 CS, noul model de performanță al bavarezilor, se bucură de o cerere peste așteptări. Din acest motiv, marca germană va mări producția noului model pentru a face față cererii „uriașe.” (01.07)
-
Ford Transit împlinește 60 de ani de existență în 2025. De-a lungul celor 6 decenii de producție, Transit s-a dovedit a fi cel mai popular model utilitar al mărcii americane și este în continuare un model de succes. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
au banii sa realizeze proiecte in timp record.
Iar conceptul din imagine arata ca un Hyundai dezmembrat.