Cinci comenzi pentru Lotus la o săptămână de la debutul mărcii în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Importatorul mărcii Lotus în România se mândreşte cu cinci comenzi în doar o săptămână de la deschiderea primului showroom în ţara noastră. Forza Rossa, importatorul Lotus şi Ferrari în România, este, totodată şi importatorul exclusiv al mărcii Lotus în Serbia, Muntenegru şi Republica Moldova. Reprezentanţa Lotus este localizată pe şoseaua Bucureşti-Ploieşti, în vecinătatea aeroportului Otopeni.
Estimăm că anul acesta cadenţa de livrări Lotus va fi de cel puţin două unităţi pe lună. Avem la vânzare trei modele de care suntem sigur că ne vor asigura acest ritm de vânzări., a declarat Ion Bazac, acţionar şi preşedintele al Consiliului de Administraţie al importatorului Lotus în România, pentru Mediafax.
În prezent, importatorul Lotus în România are pe stoc trei modele – Elise, Exige şi Evora. Acestea au preţuri cuprinse între 40.000 şi 80.000 de euro. Clienţii Lotus pot să comande şi modelele Evora Enduro GT, Elise Club Racer şi Evora by Mansory.
În cadrul evenimentului de lansare a mărcii în România, constructorul britanic a prezentat şi modelul Evora S, cel mai puternic reprezentant al mărcii fondate de Colin Chapman.Via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Renault a dezvăluit prețurile noului Captur facelift pentru piața din România. Crossover-ul compact pornește de la 19.450 de euro în țara noastră. (24.04)
-
Maserati Grecale Folgore, versiunea electrică a SUV-ului de performanță, poate fi cumpărat acum și în România. Pentru această versiune prețul de pornire este de 122.000 de euro. (23.04)
-
Mercedes-AMG ONE, hypercar-ul cu tehnologie de Formula 1, este acum expus în Galeria Țiriac Collection. Modelul de performanță va putea fi admirat de către vizitatori începând din acest sfârșit de săptămână. (20.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
in romania insa 'vechea' noastra Dacia nu se mai vede pe strazi numa masini straine.....si romanu se plange ca nu are bani.....
Si 2: Ion Bazac - am spus totul cu asta.
Ne meritam soarta!
In alta ordine de idei, nu vad unde ar putea sa le foloseasca proprietarii acestor masini la adevarata lor valoare intr-o tara unde nu exista nici macar banalele autostrazi. Nu mai vorbim de Circuite profesionale!