Cinci comenzi pentru Lotus la o săptămână de la debutul mărcii în România
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Importatorul mărcii Lotus în România se mândreşte cu cinci comenzi în doar o săptămână de la deschiderea primului showroom în ţara noastră. Forza Rossa, importatorul Lotus şi Ferrari în România, este, totodată şi importatorul exclusiv al mărcii Lotus în Serbia, Muntenegru şi Republica Moldova. Reprezentanţa Lotus este localizată pe şoseaua Bucureşti-Ploieşti, în vecinătatea aeroportului Otopeni.
Estimăm că anul acesta cadenţa de livrări Lotus va fi de cel puţin două unităţi pe lună. Avem la vânzare trei modele de care suntem sigur că ne vor asigura acest ritm de vânzări., a declarat Ion Bazac, acţionar şi preşedintele al Consiliului de Administraţie al importatorului Lotus în România, pentru Mediafax.
În prezent, importatorul Lotus în România are pe stoc trei modele – Elise, Exige şi Evora. Acestea au preţuri cuprinse între 40.000 şi 80.000 de euro. Clienţii Lotus pot să comande şi modelele Evora Enduro GT, Elise Club Racer şi Evora by Mansory.
În cadrul evenimentului de lansare a mărcii în România, constructorul britanic a prezentat şi modelul Evora S, cel mai puternic reprezentant al mărcii fondate de Colin Chapman.Via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Producția de automobile din România a avut parte de o scădere de 2.7% în ultimele 8 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna august au fost produse peste 12.300 de mașini noi în țara noastră. (16.09)
-
Autoritățile se gândesc să introducă o taxă de acces pe Transfăgărășan pentru a stopa "haosul" din zonă. Banii respectivi ar urma să fie folosiți pentru amenajarea unor parcări, dar și pentru dezvoltarea unui turism autentic. (15.09)
-
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că a fost semnat contractul pentru construcția lotului 2 al Drumului Expres Arad-Oradea. Cei aproape 40 de kilometri vor trebui finalizați în 24 de luni. (13.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
in romania insa 'vechea' noastra Dacia nu se mai vede pe strazi numa masini straine.....si romanu se plange ca nu are bani.....
Si 2: Ion Bazac - am spus totul cu asta.
Ne meritam soarta!
In alta ordine de idei, nu vad unde ar putea sa le foloseasca proprietarii acestor masini la adevarata lor valoare intr-o tara unde nu exista nici macar banalele autostrazi. Nu mai vorbim de Circuite profesionale!