Facelift discret pentru Infiniti FX

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 12.04.2012
Infiniti a decis să revizuiască discret actuala generaţie a modelului FX. SUV-ul a primit o serie de retuşuri estetice discrete şi noi culori pentru caroserie.

Esential

385 de cai putere oferă cel mai puternic motor instalat pe Infiniti FX.

Infiniti a pregătit o serie de modificări subtile pentru cel mai vândut model al său în Europa. Este vorba despre SUV-ul FX, care se bucură de un facelift la patru ani de la lansarea actualei generaţii.

Lista modificărilor estetice nu este una foarte generoasă, detaliile fiind destul de greu de observat de cei neavizaţi. FX primeşte o grilă nouă, un spoiler frontal de asemenea nou, blocuri optice restilizate timid şi jante cu design proaspăt, cu dimensiuni de 20 de inch, pentru versiunile GT şi GT Premium, şi de 21 de inch pentru versiunea S.

O serie de materiale noi vor fi folosite la interior, unde nivelul calitativ va continua să crească, în vreme ce la exterior clienţii vor avea la dispoziţie două noi tipuri de culoare.

Sub capotă se vor regăsi aceleaşi trei motorizări pe care publicul european le cunoaşte deja foarte bine. Este vorba despre propulsoarele V6 benzină, de 3.7 litri şi 316 cai putere, despre vârful de gamă V8 de 385 cai şi, nu în ultimul rând, despre dieselul de 3.0 litri, echipat cu 235 CP şi 550 Nm.

Toate unităţile sunt asistate de o transmisie automată cu şapte rapoarte, care livrează resursele ambelor punţi.

via l autoblog

Comentarii (7)

  • grigore
    sau sau
    Masina asta... Ori iti cade cu tronc din prima, ori n-o poti suferi deloc... Ori intai nu-ti place si pe urma iti vinzi un runichi si jumatate de plaman sa ti-o iei :)
    5 13
  • made in japan
    Nu vad cui nu ar putea sa placa masina asta! E o felina de vis!
    18 4
  • tot asta?
    Am si eu o intrebare? Infiti cand mai scoate un model nou? De 4-5 ani au aceleasi masini in oferta. Poate le merge prea bine la americani...
    2 13
  • Alexander
    masina asta prima data imi inspira o baba cocosata .. dupa ce am mers cu un fx 35 2008 vreo 1500 km printre care si un drum la munte in satul magura cu teren foarte accidentat m-am indragostit iremediabil si chiar si cu consumul de 13-`14 extraurban isi merita fiecare banut. pe un teren pentru hummer si aro cu o inclinatie maricica si pietre -bolovani in loc de pietris masina s-a comportat nesperat de bine atat din pct de vedere al comportamentului de suv (da e 4x4 dar parca astea sunt mai mult pentru oras ) cat si prin prisma calitatii de fabricatie - atatea pietre si gropi si multe altele si nu am auzit cel mai mic zgomot din bord panouri usi sau orice altceva. mi s-a parut excelenta masina si mi-a schimbat total parerea despre japoneze.
    10 3
  • din poze mi s-a parut groteasca la inceput fata de precedenta generatie. dupa ce am avut placerea sa "ne cunoastem" mi s-a schimbat parerea radical. si cu 3l diesel. seara la plimbarica obtii si 5%. de fapt la ce feeling e in interior numai de plimbarica sa tot scoti masina din garaj.
    8 3
  • dumitru
    Sportivitatea o are in gene. Gheparul e sursa de inspiratie: pradator de viteza!
    11 3
  • hahahha
    @ZZZ
    Imi pare ca acum ai deschis ochii in lumea auto, nu? Ciclul de viata a unui model la orice constructor dureaza 5-6-7 ani, uneori chiar mai mult.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru