Ferrari va implementa motoare supraalimentate in viitor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Italienii de la Ferrari au luat deja in considerare posibilitatea dezvoltarii unui motor supraalimentat cu una sau doua turbine, dar nivelul actual la care se afla inginerii scuderiei nu le permite implementarea pe modelele de strada. Altfel spus, cei de la Ferrari sunt nemultumiti de nivelul de performanta oferit de solutiile tehnice incercate pana in acest moment, motiv pentru care trebuie sa caute in continuare o solutie potrivita.
Cea mai mare problema pe care au intalnit-o italienii de la Ferrari a fost lag-ul turbinei, care este considerat "inacceptabil pentru un motor Ferrari". Inginerii Ferrari nu vor folosi nici tehnologia de distributie variabila Multiair, deoarece aceasta nu a putut fi adaptata propulsoarelor din Maranello. Ferrari a incercat sa adapteze sistemul Multiair unui motor V8 de pe F430, dar inginerii italieni s-au declarat nemultumiti de valorile de putere obtinute in urma modificarilor.
Principalul beneficiu al sistemului Multiair este cuplul motor, iar functionalitatea sistemului este extrem de slaba la turatii ridicate. Avand in vedere capacitatile unui motor Ferrari, cum ar fi cel al lui 458 Italia, implementarea unei asemenea tehnologii in faza actuala de dezvoltare nu ar obtine nicio imbunatatire a performantelor, ci ar putea chiar sa le limiteze.
Inginerii italieni lucreaza in continuare la o solutie de supraalimentare a motoarelor sale, care sa le ofere putere si cuplu sporite, impreuna cu emisii scazute si raspuns prompt la acceleratie.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Rolls-Royce a prezentat oficial 3 exemplare unicate ale modelelor Ghost, Phantom și Spectre. Cele 3 exemplare alcătuiesc noua colecție Spirit of Expression și au fost create de către filiala de la Shanghai a mărcii britanice. (26.04)
-
Genesis GV70 a primit un facelift în Coreea de Sud, dar noutățile vor fi preluate și de modelul comercializat pe piețele globale. Pe listă regăsim și un display de 27 de inch. (26.04)
-
Chinezii de la BYD au confirmat oficial numele primului său pick-up electrificat. Acesta se va numi Shark și va fi un viitor rival pentru modele ca Toyota Hilux și Volkswagen Amarok. (25.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Ceea ce trebuie sa faca ei este un motor supra-alimentat care sa functioneze la turatii ridicate - si care sa dea putere si cuplu la 7000+ rpm ... ca d'aia este Ferrari ... altfel ar fi un Focus / Megane / etc. cu o turbina pe un motor de 2 litri...
Inginerii de la McLaren se dau mari cu un Bi-Turbo foarte performant... poate ca au gasit solutia ianintea celor de la Ferrari