Fiat Freemont, în România de la 27.250 euro

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 09.01.2012
Fiat a anunţat preţul noului Freemont pe piaţa din România. Modelul este oferit alături de două versiuni de echipare şi o singură motorizare Multijet şi pleacă de la 27.250 de euro cu TVA inclus.

Fiat Freemont, primul model creat în baza parteneriatului Fiat-Chrysler, a debutat pe piaţa din România. Crossoverul are un preţ de pornire de 27.250 de euro cu TVA inclus pe piaţa internă în versiunea Freemont 2.0 Multijet. Modelul mai este oferit într-o versiune de echipare numită Urban, care pleacă de la 29.950 de euro cu TVA inclus. Freemont a debutat pe piaţa din Italia în luna iunie şi a spulberat aşteptările de vânzări ale mărcii pe întregul an 2011, cei de la Fiat se aşteptau să vândă 13.000 de unităţi Freemont, dar clienţii din Italia au comandat 15.700 de unităţi în prima lună de la debutul pe piaţă.

În standard, modelul are şapte locuri, climatizare automată pe trei zone, radio CD+MP3 cu ecran tactil de 4.3 inch, comenzi pe volan şi şase difuzoare, ABS+BAS, ESP+Hill Holder +ERM, scaune integrate pentru copii pe rândul doi, capotă şi tetiere active şi multe altele. Freemont se luptă cu modele precum Volkswagen Sharan, Ford S-Max, Renault Grand Espace şi Nissan Qashqai +2.

Clienţii ţintă ai acestui model sunt cei care au familii mari şi entuziaştii sporturilor în aer liber. Ultimele două rânduri de scaune se pliază uşor în podea, spun cei de la Fiat, lucru care formează un spaţiu de încărcare cu podea plată.

Motivul vânzărilor bune înregistrate de Fiat Freemont stă în spatele reţelei impresionante de dealeri ai mărcii italiene. Un alt element care diferenţiază Dodge Journey de Fiat Freemont este aspectul estetic, modelul cu sigla Fiat având un posterior şi o parte frontală cu un aspect diferit. De asemenea, suspensia a fost optimizată, iar manevrabilitatea a fost îmbunătăţită. Freemont se bucură şi de un sistem de control al remorcii, care controlează acest vehicul în viraje şi în situaţii dificile. Spre deosebire de modelul oferit în Italia, Freemont este disponibil în România doar alături de versiunea de 170 CP a motorizării 2.0 Multijet.

Motorul lui Fiat Feemont oferă un consum mediu de 6.4 litri la sută în regim mixt. Sprint-ul 0-100 km/h este realizat în 11 secunde, iar viteza maximă a modelului este de 195 km/h.

Propulsorul oferă 170 CP la 4.000 rpm şi 350 Nm între 1.750 şi 2.500 rpm. Versiunea de top a lui Fiat Freemont are în standard tapiţerie din piele, scaune faţă încălzite, senzori de parcare spate, scaun şofer cu reglare electrică, volan şi schimbător viteze îmbrăcate în piele, sistem handsfree Uconnect, geamuri fumurii, oglinzi laterale pliabile electric şi altele.

 

Fiat Freemont vs. CONCURENŢA DIRECTĂ
MODEL Fiat Freemont
Ford S-Max
Volkswagen Sharan
Chevrolet Olando
Peugeot 5008 Citroen C4 Grand Picasso
VERSIUNE DIESEL COMPARABILĂ
2.0 Multijet 170 CP M6 Freemont  2.0 TDCI 163 CP Titanium  2.0 TDI 170 CP M6 Comfortline 2.0 D 16v 163 CP VCDI LT Plus 2.0 HDI FAP 150 CP M6 Premium 2.0 Hdi 150 CP Exclusive
PREŢ (Euro)* 27.250
 31.500  31.656 20.600 26.609 26.140
*Preţuri de listă, versiuni de bază , fără oferte speciale. TVA inclus.

Via | Fiat

Comentarii (19)

  • Mi-e greata la toate nivelurile
    Exact cum spuneam la Dodge. Nu au facut nici-un efort sa il faca sa aduca a FIAT. O sa vanda 10 bucati in RO (asa cum vinde si Dodge dealtfel) toate cumparate de fanii abstractului sau de cei refuzati la loteria vizelor (nu m-am putut abtine).

    Dati-mi minusuri pe banda. Chiar nu imi pasa: e una din cele mai hidoase masini, un compromis de prost gust, o porcarie. Si mai spun unii ca asiaticii creioneaza mizerii.
    35 18
  • @
    Nu inteleg de ce practica preturi asa enorme pentru o asemenea masina ? Imi cumpar 2 Loganuri MCV full, si imi mai raman aproape 5000euro, si am 14 Locuri (7+7)...
    Imi iau un E-CLASSE combi, cu max 50.000km.
    16 24
  • Masina e reusita din toate punctele de vedere.Vanzarile din Italia spun totul.
    Ca de obicei,intervin frustratii cu parerile lor de doi bani......
    22 20
  • daniel
    @Scorpyon
    In ceea ce priveste Loganurile (eventual Loggy) intr-adevar este o diferenta mare, si totusi se cumpara atat Ford Galaxy cat si VW Sharan. E o chestie de comfort, siguranta, dotari si prestigiu. Nu-i concurenta directa.

    Cat despre E-classe.. o masina folosita nu comparam cu una noua. La fel ca si comparatia celor de la Autobild in urma cu cativa ani, cand a aparut Logan in Germania si l-au comparat cu un Golf 4 folosit.. nu mi sa parut corect
    14 4
  • PHenus
    cat de misto
    E prea ieftina pentru cat de buna e. Produsele FIAT ca si cele Apple sunt de departe cele mai bune la nivel global. Cred ca orice produs Fiat s-ar vinde si daca ar costa dublu... atat de bune sunt. Oameni buni de fapt Fiat = Ferrari.
    11 20
  • freemont ?
    pacat de Fiat, se intinde mai mult decat il tine plapuma. Cand au mai avut ei preturile astea in showroom ? Au vandut o viata numai Punto/Stilo, sa nu zic 500/Panda, mai au si flota de comerciale - cred ca si Ducato e mai ieftin decat Freemont - si acum te arunci la 27-29.000 Euro ? Este o politica de marketing total aiurea ! Provoaca shocuri ! Apoi- cuplul sau trioul Je-Ch-Do a fost "scapat" din maini de Daimler si vii tu marele si importantul FIAT sa culegi poama - te intinzi mai mult decat te tine plapuma ?
    8 7
  • freemont ?
    iar galeria foto este penala ! din 62 de fotografii, doar 12-13 sunt cu interiorul !
    2 4
  • FIAT
    In ultimii ani Fiat si-a pierdut complet identitatea de marca. Va fi greu sa se mai impuna vreodata pe piata. Pacat...
    5 6
  • RS: cu calm si diplomatie
    Frustrati frustrati dar pe ce? Despre care vanzari Fiat vorbesti tu? Si chiar si alea sunt vanzari de masini europene, cu spirit european nu mizerii americane la care au lipit o sigla de masina italiana.

    Nu arunca nimeni cu noroi in Fiat ci in Freemont si in decizia lor.
    4 1
  • @36a2
    ..dar tu te-ai gandit putin cat au investit in acest model ? Nici macar nu cred ca ii intereseaza cat vand in toata Europa , numai vanzarile din Italia aduc profit , atata timp cat au luat un model gata facut , i-au aplicat alta sigla, 2 motorizari diesel proprii si ceva ' cosmetica' , mai pe scurt ..investitie = 0 , profit cat cuprinde. Si ca sa extindem discutia , Fiat nu se intinde , ci profita de pe urma preluarii Chrysler , preluare reusita cu o fff mica investitie financiara ( gandeste-te cat i-ar fi costat pe italieni reintrarea pe piata americana , cu tot ce presupune ea - fabrici, platforme noi adaptate , modele noi , retea de dealeri , piese de schimb ,etc, etc - toate acestea le-au luat , pe romaneste, ' moca ' , nu mai vorbim de platforme necesare pt viitoarele lor modele, in special cele care apartin de Jeep si care le va permite dezvoltarea de noi modele in segmente deficitare pt ei pana acum, respectiv SUV/ crossover/ MPV ,etc )
    13 3
  • @Calingura
    Baiete,tu ai citit articolul?Freemont(Journey) s-a vandut neasteptat de bine in Italia,chiar peste asteptarile celor de la Fiat. Sunt sigur ca si in Romania o sa se vanda foarte bine pt ca e o masina excelenta.
    10 5
  • @RS
    Acum nu exagera , e putin cam mult spus ' o masina excelenta '. Din pacate, in Romania nu s-a adus un entry level ( care pe pietele europene costa sub 25.000 euro ) si tot din pacate versiunea cu tractiune integrala si transmisie automata va veni pe piata noastra la un pret iarasi maricel raportat la ce ofera . Daca s-ar practica politica de discount-uri existenta pe pietele mari , ar fi un raport calitate- pret cat de cat bunicel , dar asa, in nici un caz ( de ex un 2.0 Mjet 170 cp 4x4 + transmisie automata costa pe anumite piete la fel ca varianta cu tractiune fata + transmisie manuala in Romania). Tocmai din acest motiv se vinde bine in Italia( un Freemont 2.0 mjet 140cp , baza ,costa 25.000 euro, un S-Max 1.6 tdci 115cp ,baza, este 29.000 euro, un Sharan 2.0 140cp baza, costa peste 33.000 euro , etc )
    8 1
  • kumite
    @grecu
    Nici nu stii cata dreptate ai.Este cam aceeasi masina cu alta sigla.Americanii au mai lucrat si in trecut cu italienii.Motoare diesel.Au luat si de la Vag motoare diesel,chiar si de la Mercedes.E cam greu,in zilelele de azi sa gandesti,si apoi sa vorbesti.Globalizare peste tot.Numai sa vorbim aiurea.Ganditul?!!!!!Numai experti in masini americane.Au sarit din Dacii 1300 direct in Dodge si Chrysler.Trebuie sa-i credem.Duh!
    3 0
  • Haha un Fiat de 27.000 Euro :) Cred ca va avea succesul lui Renault Koleos in Romania, adica... numarati si voi cate vedeti pe strada. Si asta doar pentru ca arata diferit ca altfel cred ca nici atat. Sau poate cine stie... vad ca si 500 este un mare succes si nu inteleg nici in ziua de azi de ce.
    5 6
  • @PHenus
    A. Foarte multi s-au plans de trancanit, pocnit, etc......................................................., la masinile italiene.
    B. Nu poti comparara Fiat cu Apple, nici macar in paralel cu ce fac ei pe pietele lor!!!!!!!!!!!!
    1. Fiat o fi facut senzatie cu 500, o fi avand vanzari incredibile, dar uita-te cum l-au zdrobit americanii, nu cu Escalade, ci cu peretele!
    2 Apple a facut senzatie cu IPhone, are vanzari incredibile, si e rezistent (dovada a multor videoclipuri de pe YouTube, poate erau FAKE).

    @BBR91:
    Multi stiu ce nostalgie a avut 500 la vremea primei generatii, iar Fiat profita de asta si ii ''pacaleste'' pe clientii generatiei actuale, care ar avea lucrul asta.

    ON TOPIC: Mult mai IEFTIN, mai bun si mai spartan e Chevrolet Orlando!
    1 5
  • Sincer sa fiu, dupa toate datele , Chevrolet Orlando nu are ce cauta in aceasta comparatie , este in clasa inferioara, in nici un caz nu e similar cu S Max( ci cu C-Max sau Mazda 5) sau Freemont . Citroen C4 Grand Picasso s-ar apropia cel mai mult de cele 3 ( Freemont, S Max, Sharan) , prin prisma dimensiunilor exterioare dar raportat la gama de motorizari ,preturi, spatiu interior ,etc ramane la MVP compact
    4 0
  • freemont
    O strutzo camila care de la o posta nu are nici cea mai mica legatura cu istoria fiat. Nu sunt neaparat fan, dar Fiat-urile in general sunt frumoase.
    3 3
  • Freemont
    Nu inteleg de ce atata frustrare??
    Pretul nu mi se pare chiar enorm, adica sa fim seriosi, principalii concurenti pe pietele europene sunt 5008 si Grand Picasso, modele care se vand foarte bine in Italia, Franta, Marea Britanie, Sharan si Smax sunt ceva mai scumpe.
    Masina vine in banii astia cu un motor foarte bun, cu dotari mai mult decat suficiente.Au preferat pentru piata din Romania sa vina cu 2 echipari superioara si o singura motorizare, variantele entry level nu isi au rostul pt ca vanzarile oricum vor fi slabe.Un client roman care va avea 25k euro pt o astfel de masina cu siguranta se uita la dotari si la partea de safe drive.
    6 3
  • Freemont
    Cat despre design: mi se pare destul de fresh, echilibrat si chiar masculin
    10 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru