Ford: "Opel nu ar trebui sa primeasca ajutoare din partea statului"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Ford sunt de parere ca Opel/Vauxhall nu ar trebui sa primeasca ajutoare din partea statului. Aceste declaratii vin din partea lui Wolfgang Schneider, oficial Ford, care a mai adaugat faptul ca fiecare constructor ar trebui sa plateasca pentru restructurarile pe care le face. El a explicat ca ajutoarele din partea statului au un efect negativ. deoarece ele mentin pe piata jucatorii slabi.
General Motors va primi 1.8 miliarde de euro din partea statelor europene pe teritoriul carora se afla uzine Opel sau Vauxhall. Tinta americanilor de la GM este reducerea fortei de munca cu 8.300 de angajati, scaderea capacitatii uzinelor cu o cincime, toate acestea pentru a reveni pe profit in doi ani. Schneider a declarat ca in Europa, "multumita" ajutoarelor din partea statului, restructurarile nu au mai fost facute, desi exista o supracapacitate de 30 de procente. De asemenea, oficialul Ford a declarat ca aceste ajutoare nu fac bine industriei sau constructorilor auto.
Declaratiile Ford au fost critice si la adresa celor de la Renault sau de la PSA, deoarece grupurile franceze au primit imprumuturi cu dobanda mica in valoare de 3 miliarde de euro fiecare. Aceste imprumuturi au fost primite cu interventia Guvernului Francez, in schimbul carora constructorii auto erau obligati sa nu faca disponibilizari de personal in cadrul uzinelor de pe teritoriul statului.
Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit unui studiu recent, prețul mașinilor chinezești este și de 3 ori mai mare în Europa comparativ cu țara lor natală. Asta pentru că mărcii chinezești sunt forțate, într-un fel, să facă profituri mari din mașinile vândute în afara Chinei. (29.04)
-
Dacia a avut parte de o creștere a vânzărilor cu peste 3% pe piața europeană în primul trimestru. Totodată, înmatriculările de mașini noi în Europa au crescut cu aproape 5% în primele 3 luni. (19.04)
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW a încheiat primul trimestru din 2024 în fața rivalilor de la Mercedes-Benz. Până în acest moment, Audi nu a dezvăluit cifrele de vânzări din Q1. (12.04)
- Fiabilitate germană: 80% din toate exemplarele Mercedes-Benz Clasa G sunt încă pe șosele
- Șeful Volkswagen: mașinile hibride plug-in, necesare datorită plafonării interesului pentru modele electrice
- Ford schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
- Noul Rolls-Royce Cullinan facelift: parte frontală redesenată și jante de 23 de inch
- Vânzările de mașini noi în România au crescut cu 34.5% în aprilie. Toyota și Skoda, pe podium
Comentarii (0)