Ghosn: "N-am ezitat nicio clipă să refuz şefia General Motors"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Într-un interviu recent pentru Bloomberg, Carlos Ghosn a anunţat că nu a ezitat niciun moment să refuze oferta de a deveni şeful General Motors. Brazilianul a declarat că oferta americanilor a fost „graţioasă”, dar că acest lucru însemna să părăsească Alianţa Renault-Nissan şi lucrul respectiv ar fi fost „perturbator şi neloial” pentru compania respectivă. Oferta respectivă a fost făcută în 2009, când industria auto a trecut prin cea mai gravă criză a industriei auto.
Ghosn a menţionat faptul că a primit oferta respectivă în 2009 de la Steven Rattner, şeful echipei responsabile de reorganizarea GM şi Chrysler Group. Şeful Nissan-Renault mai discutase în trecut cu oficialii GM despre o potenţială fuziune. Mai precis, Rick Wagoner, fostul şef al General Motors, a discutat cu Ghosn în 2006 despre fuziunea respectivă. Carlos Ghosn a declarat că vede beneficiile potenţiale ale alianţei dintre General Motors şi un alt producător mare de automobile, dar nu a specificat dacă se referea la concernul Renault-Nissan.
În ceea ce priveşte o alianţă cu GM, Carlos Ghosn consideră că parteneriatul ar avea succes doar dacă ambele părţi ar dori acest lucru.
Cu toate acestea, brazilianul consideră că potenţialul unei reţete de succes este colosal. Şeful Alianţei Renault-Nissan a infirmat zvonurile care anunţau că i-a fost oferit un post de conducere în cadrul Tata Motors.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen a dat startul producției de baterii pentru mașini electrice la noua sa uzină germană din orașul Salzgitter. Acesta este rezultatul unui parteneriat cu germanii de la PowerCo. (19.12)
-
Lancia s-a asociat cu orologierul Eberhard & Co. pentru a lansa un ceas în ediție limitată ca un omagiu pentru modelul HF Integrale. Doar 360 de unități vor fi disponibile. (19.12)
-
Ford a pus capăt parteneriatului cu LG Energy Solutions pentru dezvoltarea bateriilor pentru viitoare modele electrice. Parteneriatul avea o valoare de 6.5 miliarde de dolari. (19.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Revoluția electrică

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4













A confirmat sau infirmat era corect nu ?
Mulţumim pentru sesizare.