Ghosn: "N-am ezitat nicio clipă să refuz şefia General Motors"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Într-un interviu recent pentru Bloomberg, Carlos Ghosn a anunţat că nu a ezitat niciun moment să refuze oferta de a deveni şeful General Motors. Brazilianul a declarat că oferta americanilor a fost „graţioasă”, dar că acest lucru însemna să părăsească Alianţa Renault-Nissan şi lucrul respectiv ar fi fost „perturbator şi neloial” pentru compania respectivă. Oferta respectivă a fost făcută în 2009, când industria auto a trecut prin cea mai gravă criză a industriei auto.
Ghosn a menţionat faptul că a primit oferta respectivă în 2009 de la Steven Rattner, şeful echipei responsabile de reorganizarea GM şi Chrysler Group. Şeful Nissan-Renault mai discutase în trecut cu oficialii GM despre o potenţială fuziune. Mai precis, Rick Wagoner, fostul şef al General Motors, a discutat cu Ghosn în 2006 despre fuziunea respectivă. Carlos Ghosn a declarat că vede beneficiile potenţiale ale alianţei dintre General Motors şi un alt producător mare de automobile, dar nu a specificat dacă se referea la concernul Renault-Nissan.
În ceea ce priveşte o alianţă cu GM, Carlos Ghosn consideră că parteneriatul ar avea succes doar dacă ambele părţi ar dori acest lucru.
Cu toate acestea, brazilianul consideră că potenţialul unei reţete de succes este colosal. Şeful Alianţei Renault-Nissan a infirmat zvonurile care anunţau că i-a fost oferit un post de conducere în cadrul Tata Motors.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Nissan își ia adio de la probabil cel mai simbolic model al său, anume GT-R. După 18 ani de producție, R35 a ajuns la finalul ciclului de producție. (26.08)
-
Germanii de la Opel și-au regândit strategia de electrificare. Compania din Russelsheim a abandonat planurile de a comercializa numai vehicule cu zero emisii, în Europa, începând din 2028. (26.08)
-
În urmă cu 66 de ani, British Motor Corporation prezenta primul Mini, ca un răspuns la criza petrolului și cererea pentru un automobil economic și accesibil. (26.08)
-
OFICIAL: Noua generație Jeep Cherokee debutează cu motorizare hibrid
-
Viitoarea Kia EV2 va fi produsă în Slovacia. Ar urma să coste sub 30.000 de euro
-
Dacia Sandero redevine preferata europenilor. Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross pe podium
-
Ford, campion la rechemări în service. În 8 luni a anunțat 104 recall-uri
-
Kia EV4 a intrat în producție la uzina din Slovacia
A confirmat sau infirmat era corect nu ?
Mulţumim pentru sesizare.