Ghosn: "N-am ezitat nicio clipă să refuz şefia General Motors"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Într-un interviu recent pentru Bloomberg, Carlos Ghosn a anunţat că nu a ezitat niciun moment să refuze oferta de a deveni şeful General Motors. Brazilianul a declarat că oferta americanilor a fost „graţioasă”, dar că acest lucru însemna să părăsească Alianţa Renault-Nissan şi lucrul respectiv ar fi fost „perturbator şi neloial” pentru compania respectivă. Oferta respectivă a fost făcută în 2009, când industria auto a trecut prin cea mai gravă criză a industriei auto.
Ghosn a menţionat faptul că a primit oferta respectivă în 2009 de la Steven Rattner, şeful echipei responsabile de reorganizarea GM şi Chrysler Group. Şeful Nissan-Renault mai discutase în trecut cu oficialii GM despre o potenţială fuziune. Mai precis, Rick Wagoner, fostul şef al General Motors, a discutat cu Ghosn în 2006 despre fuziunea respectivă. Carlos Ghosn a declarat că vede beneficiile potenţiale ale alianţei dintre General Motors şi un alt producător mare de automobile, dar nu a specificat dacă se referea la concernul Renault-Nissan.
În ceea ce priveşte o alianţă cu GM, Carlos Ghosn consideră că parteneriatul ar avea succes doar dacă ambele părţi ar dori acest lucru.
Cu toate acestea, brazilianul consideră că potenţialul unei reţete de succes este colosal. Şeful Alianţei Renault-Nissan a infirmat zvonurile care anunţau că i-a fost oferit un post de conducere în cadrul Tata Motors.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toate cele 333 de exemplare ale noii ediții speciale Volkswagen Golf R 333 au fost vândute în doar 8 minute. Prețul pornește de la 76.410 euro în Germania. (06.06)
-
Potrivit celor mai recente informații, Mazda CX-5 ar putea primi o nouă generație. Am putea face cunoștință cu ea în 2025, iar gama de motorizări ar putea include un sistem de propulsie hibrid. (30.05)
-
Potrivit lui Adrian van Hooydonk, șeful de design al bavarezilor de la BMW, designul viitoarelor modele va fi mai curat. De asemenea, sunt șanse ca grila frontală să nu mai fie atât de impunătoare. (29.05)
-
Noul KG Mobility Tivoli facelift. Adio Ssangyong, bun venit KG! Preț de aproximativ 12.800 euro
-
FOTOSPION: Imagini cu noul Volkswagen Golf facelift, surprins fără camuflaj
-
Facelift pentru Audi A6 și A7: instrumentar digital și faruri full LED în standard
-
Noul Cadillac GT4, un SUV coupe cu un preț echivalent de 29.000 de euro
-
OFICIAL: Range Rover, Discovery și Defender sunt transformate în mărci de sine stătătoare
A confirmat sau infirmat era corect nu ?
Mulţumim pentru sesizare.