GM ar putea redeveni cel mai mare producator de automobile din lume
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota este la un pas de a fi detronat din pozitia de cel mai bine vandut producator de automobile din lume. Desi Volkswagen castiga teren cu rapiditate in lupta vanzarilor, iar Toyota si General Motors au inregistrat o scadere drastica, favoritul "razboiului" pare a fi producatorul american de automobile. General Motors a purtat acest titlu timp de aproape 80 de ani, si l-a pierdut anul trecut in favoarea japonezilor de la Toyota.
Vanzarile General Motors au scazut cu 21.8% fata de anul trecut, pe cand vanzarile celor de la Toyota au scazut cu 26%. Astfel, GM are sansa de a deveni din nou cel mai bine vandut producator de automobile gratie faptului ca vanzarile celor de la Toyota au suferit o scadere mai mare decat cea inregistrata de americani. Volkswagen este singurul producator de automobile din primii 10 clasati la capitolul vanzari care a reusit sa inregistreze o scadere mai mica de 10%, mai exact, 5.1%. Din pacate pentru germani, faptul ca nu au reusit sa realizeze o crestere in decursul acestui an dificil nu le va aduce titlul de "Cel mai bine vandut producator de automobile din lume".
Producator | Scadere inregistrata in 2009 fata de 2008 |
1. | Toyota26% |
2. General Motors |
21% |
3. Volkswagen | 5.1% |
4. Hyundai-Kia | necunoscut |
5. Ford | 30.6% |
6. PSA Peugeot-Citroen | 14% |
7. Honda | 21.6% |
8. Nissan | 23.2% |
9. Suzuki | 10.2% |
10. Renault | 16.5% |
Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
În urmă cu 100 de ani, mai exact în data de 12 septembrie 1925, se întâmpla fuziunea dintre Skoda și Laurin & Klement. În prezent, această denumire este rezervată pentru cel mai înalt nivel de echipare din gama mărcii din Cehia. (15.09)
-
Tesla a anunțat că va mări capacitatea de producție a uzinei sale din Germania pentru ultimele două trimestre din acest an. Extinderea capacității uzinei de la Berlin se datorează vânzărilor peste așteptări, potrivit directorului uzinei. (15.09)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, Volkswagen ar fi luat decizia de a amâna lansarea viitorului Golf electric. Decizia a fost luată ca urmare a temerilor legate de costurile necesare pentru a readapta fabrica de la Wolfsburg pentru producția noului model. (15.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
@stelian whatever
ba asta-i semi-analfabet, n-are cum sa fie redactor la automarket !
Sunt la fel ca tine, un simplu om care citeste niste articole pe net. Cum sa fiu redactor!?
Pierzi din vedere un aspect esential. GM, vanzand cele mai multe masini din lume (pana la un moment dat), avea CELE MAI MARI PIERDERI DIN LUME (pe ramura respectiva). Si asta l-a dus la faliment. Deci nu conteaza cate masini vinzi ci cu ce profit. Daca vinzi un milion de masini la care profitul unitar este de 1 dolar, vei castiga 1 milion de dolari (asta in situatia in care nu mai punem la socoteala alte chestii). Nu mai zic ce se intampla daca vinzi in pierdere cum au facut americanii de vreo cativa ani incoace. In schimb, daca ai profit de 10.000 de dolari la o masina, vinzi 101 masini si ai castigat mai mult...E suficient de simplu?