GM isi va vinde modelele si pe eBay
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In incercarea sa de a reveni in forta pe piata auto mondiala, General Motors ia in considerare ideea de a vinde modelele sale si pe eBay. Solutia online este luata in considerare de oficialii GM, care au deschis deja un proiect de fezabilitate pe aceasta tema.
Informatiile au fost intarite de insusi Fritz Henderson, presedintele GM, care a declarat ca potentialii clienti vor putea "cumpara masini de pe eBay la un pret stabilit dinainte sau vor putea chiar sa liciteze pentru anumite exemplare."
Henderson a subliniat si faptul ca sunt luate in considerare si alte canale online pentru vanzarea modelelor Cadillac, Chevrolet, Buick si GMC. Dupa opinia presedintelui GM, pentru ca cele patru branduri sa poata supravietui trebuie sa se gaseasca solutii inovative impreuna cu dealerii.
Tot in cadrul interviului, Henderson a anuntat oficial ca numarul dealerilor oficiali va scadea de la 6000 la numai 3800.
via | Zercustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford ar putea construi, în viitorul apropiat, un viitor model în Spania. Acesta va fi un SUV nou, cu motor hibrid, care ar urma să fie produs la uzina de la Valencia. (29.03)
-
Conform unui oficial al mărcii, Porsche va continua să producă motorul V8 și după 2030. Propulsorul va fi adaptat noilor norme de poluare Euro 7, însă ar putea fi produs în numere mai mici din cauza electrificării gamei de modele. (29.03)
-
Constructorul britanic de automobile lansează 4 pachete stilistice noi pentru modelul Bentayga S în Europa. Totodată, SUV-ul de lux a primit și o serie de îmbunătățiri de ordin tehnologic. (28.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
- Noul Mercedes-Benz Clasa G facelift: motorizări mild-hybrid și mai multă putere
- OFICIAL: Kia EV9 este Mașina Anului 2024 în Lume
"Dupa opinia presedintelui GM, pentru ca cele patru branduri sa poata supravietui trebuie sa se gaseasca solutii inovative impreuna cu dealerii."
Nu ar fi mai eficient daca s-ar concentra un pic mai mult pe produs? Ca se stie foarte bine ca acolo e problema principala. E adevarat ca si reteaua de distributie poate sa toace foarte multi bani dar daca produsul e prost, optimizarea distributiei poate doar va ameliora putin situatia dar nu va rezolva problema.