GM isi va vinde modelele si pe eBay
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In incercarea sa de a reveni in forta pe piata auto mondiala, General Motors ia in considerare ideea de a vinde modelele sale si pe eBay. Solutia online este luata in considerare de oficialii GM, care au deschis deja un proiect de fezabilitate pe aceasta tema.
Informatiile au fost intarite de insusi Fritz Henderson, presedintele GM, care a declarat ca potentialii clienti vor putea "cumpara masini de pe eBay la un pret stabilit dinainte sau vor putea chiar sa liciteze pentru anumite exemplare."
Henderson a subliniat si faptul ca sunt luate in considerare si alte canale online pentru vanzarea modelelor Cadillac, Chevrolet, Buick si GMC. Dupa opinia presedintelui GM, pentru ca cele patru branduri sa poata supravietui trebuie sa se gaseasca solutii inovative impreuna cu dealerii.
Tot in cadrul interviului, Henderson a anuntat oficial ca numarul dealerilor oficiali va scadea de la 6000 la numai 3800.
via | Zercustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Maserati a înregistrat recent o nouă marcă înregistrată la Oficiul pentru Brevete și Mărci din Statele Unite. Noua marcă MC25 sugerează un potențial înlocuitor pentru actualul Maserati MC20. (12.06)
-
Ford a inaugurat o nouă linie de asamblare pentru baterii la centrul său de electrificare din orașul german Koln. Bateriile produse pe noua linie de asamblare sunt destinate modelelor electrice Explorer și Capri. (12.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
"Dupa opinia presedintelui GM, pentru ca cele patru branduri sa poata supravietui trebuie sa se gaseasca solutii inovative impreuna cu dealerii."
Nu ar fi mai eficient daca s-ar concentra un pic mai mult pe produs? Ca se stie foarte bine ca acolo e problema principala. E adevarat ca si reteaua de distributie poate sa toace foarte multi bani dar daca produsul e prost, optimizarea distributiei poate doar va ameliora putin situatia dar nu va rezolva problema.