Goodyear, Michelin si Bridgestone, afectati de criza financiara
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Asa cum va anuntam si la inceputul acestei saptamani, criza financiara face victime si in randul furnizorilor. Dupa Brembo si marii producatori de pneuri anunta pierderi importante.
Goodyear se pare ca a pierdut aproximativ 330 de milioane de dolari in ultimul trimestru al anului trecut, comparativ cu profitul de 52 de milioane inregistrat in aceeasi perioada a anului 2007. Cifra de afaceri a scazut si ea cu 21.1% pana la 4.1 miliarde de dolari.
Vestile proaste nu se opresc insa aici, producatorul anuntand ca in viitor intentioneaza sa disponibilizeze aproximativ 5000 de oameni pentru a reduce volumul de productie. Mai mult, Goodyear isi propune sa economiseasca 1.8 miliarde de dolari pana in 2012.
Rezultate negre si pentru Bridgestone care a fost grav afectat de scaderea yen-ului. Rezultatele obtinute anunta o scadere cu -47% a profitului operational in 2008, iar primul trimestru al acestui an anticipeaza inca o serie de date negative.
Criza i-a afectat si pe cei de la Michelin care au inregistrat o scadere cu 53.8% a profitului in ultimul trimestru si un profit operational in scadere cu -44.1%.
La nivel global profitul a fost de 16.41 miliarde de euro in scadere cu 2.7%.via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (1)