Infiniti a devenit sponsorul Cirque du Soleil
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Infiniti a devenit sponsor principal al celebrului grup de divertisment canadian Cirque du Soleil, marca de lux japoneza devenind in acelasi timp singurul partener auto al trupei nord-americane. Nu este pentru prima data cand Infiniti si Cirque du Soleil pun la punct o astfel de colaborare, pana acum fiind insa vorba de intelegeri punctuale, realizate intre centrele Infiniti din Canada, Rusia, Coreea si Orientul Mijlociu si spectacolele locale ale grupului canadian.
"Noua noastra relatie de sponsorizare cu Cirque du Soleil va dovedi ca Infiniti inseamna mai mult decat doar masini incantatoare care va transporta dintr-un loc in altul. Infiniti ascunde o atractivitate plina de emotie si inspiratie, prezinta un stil desosebit de personal al luxului modern si trateaza cu respect cei mai rafinati clienti au produselor de lux din lume", afirma Toru Saito, unul dintre vicepresedintii Infiniti.
In cadrul noului parteneriat, marca Infiniti are asigurata expunerea la 180 de spectacole pe care Cirque du Soleil le va realiza in arene mari din SUA, Canada, Europa si Rusia, precum si la trei spectacole din sali de teatru din New York, Chicago si Los Angeles.
In total, 5.4 milioane de spectatori vor asista la aceste reprezentatii, primul spectacol in care Infiniti va face parte din lista de sponsori al Cirque du Soleil urmand sa aiba loc in aprilie in SUA.via | Infiniti Romania
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (0)