Jeep a dezvaluit noul Grand Cherokee la New York

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 08.04.2009
Salonul Auto de la New York a gazduit premiera mondiala a lui Jeep Grand Cherokee. Modelul beneficiaza de platforma tehnica a lui Mercedes ML.

Chrysler a prezentat noul Jeep Grand Cherokee la Salonul Auto de la New York.  Acest model este bazat pe platforma tehnica a lui Mercedes ML si prezinta un profil similar cu cel al modelului german, urmand sa fie disponibil pe piata in decursul anului viitor.

Noul Jeep Grand Cherokee are un ampatament de 291 centimetri si este mai lung decat modelul precedent cu 4.5 centimetri. SUV-ul american este cu 7.6 centimetri mai lat decat modelul precent, pentru a oferi un spatiu mai mare pasagerilor sai. Datorita faptului ca acest model beneficiaza de o plaftorma tehnica bazata pe cea a lui Mercedes ML, Jeep Grand Cherokee are o rezistenta la torsiune cu 146 procente mai mare decat cea a versiunii precedente.

Modelul este echipat cu o suspensie independenta pentru ambele punti. Aceasta ofera o manevrabilitate mai buna si face modelul mai confortabil pentru ocupantii sai. Optional, modelul va fi disponibil cu o suspensie Quadra-Lift pe aer, care poate suporta cinci setari diferite de inaltime, cea mai inalta oferind o garda la sol de 28.1 centimetri.

Jeep Grand Cherokee a primit doua sisteme de tractiune integrala si doua motoarizari noi.

Versiunea de baza a modelului este disponibila cu un sistem de tractiune integrala permanenta Quadra-Trac I, pe cand sistemul Quadra-Trac II este disponbil optional. Sistemul Quadra-Trac II ofera o cutie de transfer cu doua pozitii care poate transmite integral cuplul oferit de motor catre puntea care ofera cea mai mare aderenta. Pe langa asta, sistemul Quadra-Trac II beneficiaza de un diferential cu alunecare limitata controlat electronic, care detecteza alunecarea rotilor si distribuie cuplul motor catre rotile care au tractiune.

Noul Grand Cherokee este disponibil cu un V6 Pentastar de 3.6 liri sau cu un V8 HEMI de 5.7 litri. Propulsorul Pentastar de 3.6 litri dezvolta 280 CP si ofera un cuplu motor de 353 Nm la 4.800 rpm, pe cand unitatea HEMI de 5.7 litri dezvolta 360 CP si un cuplu motor de 520 Nm la 4.250 rpm. Motorul V6 este cuplat unei transmisii automate cu cinci trepte, pe cand unitatea HEMI beneficiaza de o transmisie automata cu sase trepte.

Pe piata europeana acest model va fi disponibil si cu propulsoare diesel, ale caror capacitati si performante nu au fost inca anuntate.

Via | Carscoop

Comentarii (6)

  • waw
    Imi place foarte mult cu exceptia motoarelor. Astea sunt gurmande rau. Sunt curios pentru europa ce vor aduce. In rest arata senzational.
    0 0
  • sr200488
    ...pe langa asta...mai trebuie schimbate bateriile la tastatura, ca sa nu mai fie controlat "eletronic" si sa nu mai distribuie cuplul motor "in rotilor"
    0 0
  • Jeep Grand Cherokee
    In Europa grosul vanzarilor va fi asigurat ca si in cazul generatiei actuale de versiunea echipata cu motorul diesel V6 de 3.0 L de origine Mercedes-Benz . Modelele destinate pietei europene sunt construite in Austria la Graz in aceeasi uzina in care se fabrica Mercedes G-Klasse si actuala generatie de BMW X 3 .
    0 0
  • OAU
    nu-mi vine sa cred !!!! interiorul unei masini americane care are linii curbe !!!!!!! INCREDIBIL! f tare masina, la spate se putea un pic mai bine dar in rest... palaria jos
    0 0
  • rubens
    duhh
    pute a bmw x5 de la o posta ,servus
    0 1
  • old version
    penultima versiune arata mai bine,mai ales din spate.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru