Lansare în România: Hyundai i40, preţuri de la 25.238 euro

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 22.12.2011
Noul model de clasă medie al celor de la Hyundai a debutat pe piaţa din România, iar preţul de pornire al motorului diesel de 1.7 litri şi 136 CP este 25.238 euro. Cu oferta de lansare, preţul scade la 22.800 euro cu TVA inclus.

Hyundai i40 este disponibil începând cu sfârşitul acestei luni pe piaţa din România cu un preţ de pornire de 25.238 euro cu TVA inclus. Importatorul mărcii Hyundai în România are o ofertă specială de lansare pentru i40, în baza căreia preţul de pornire scade la 22.800 euro cu TVA inclus. 

Noul model Hyundai de segment mediu a fost conceput integral la centrul Hyundai din Ruesselsheim, Germania, şi are misiunea de a seta un nou nivel de calitate şi confort în gama Hyundai. Încă de la debutul pe piaţa internă, i40 este oferit în ambele versiuni de caroserie în care a fost dezvoltat: berlină şi Cross Wagon (CW). Cei de la Hyundai oferă acest model în compania programului "Five Year Triple Care": cinci ani de garanţie integrală, transmisibilă, alături de cinci ani de asistenţă rutieră şi cinci ani de verificări tehnice periodice gratuite. Pentru moment, cei de la Hyundai au publicat doar preţul versiunii diesel de 1.7 litri, modelele cu motorizări pe benzină urmând să fie oferite începând cu prima parte a anului viitor.

"Luând în calcul vânzările de motoare diesel, care acoperă 80% din totalul acestui segment în Romănia, anticipăm că motorul U-II de 1,7 litri diesel 136 CP, va fi cel mai popular motor pe piaţa locală, atăt pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru clienţii de flotă.

Ne vom concentra eforturile către comercializarea preponderentă a acestei motorizări.", a declarat Dragoş Magdalina, Director Executiv al Hyundai Auto România.

În standard, noul i40 vine cu ESP, asistenţă la plecarea în pantă, sistem de management al stabilităţii vehiculului, sistem de asistenţă la frânarea de urgenţă, sistem de avertizare la frânarea urgenţă şi ABS, lumini de zi, faruri cu xenon, ceasuri de bord cu afisaj LCD, şi altele. Lista de dotări opţionale include elemente precum conectivitate Bluetooth cu recunoaştere vocală, cameră pentru marşarier, frâna de parcare electrică, scaune faţă ventilate, scaune spate încălzite şi rabatabile, sistem automat de dezaburire şi volan încălzit.

În cadrul testelor EuroNCAP, Hyundai i40 a obţinut cinci stele, cu un scor de 92% pentru protecţia pasagerilor adulţi. La testul de impact lateral, modelul a obţinut punctaj maxim, iar tetierele şi scaunele au fost apreciate pentru suportul oferit în cazul unei coliziuni din spate. Clienţii pot dota fiecare i40 cu până la nouă airbag-uri frontale, laterale şi cortină, precum şi cu airbag pentru genunchi, oferit în standard pentru toate variantele.

Noul i40 urmează îndeaproape limbajul de design al mărcii din Coreea de Sud şi prezintă o grilă hexagonală şi un aspect uşor sportiv. Ampatamentul modelului are 2.770 milimetri, iar oficialii constructorului spun că noul lor model de clasă medie se bucură de cele mai generoase dimensiuni pentru cap (1.025 mm), umeri (1.445 mm) şi picioare (1.170 mm) din întregul segment D. Nici volumul portbagajului nu este rău, acesta fiind de 553 de litri cu bancheta ridicată, respectiv 1.719 litri cu bancheta spate rabatată.
 

Hyundai i40 vs.
CONCURENŢA DIRECTĂ
MODEL Hyundai
i40
Volkswagen Passat Opel Insignia Ford Mondeo Peugeot 508 Skoda Superb
VERSIUNE DIESEL COMPARABILĂ
1.7 CRDI
136 CP
2.0 TDI M6
140 CP Trendline
2.0 CDTI
130
CP 6MT   
2.0 TDCI
140
CP Trend
2.0 HDi
140
CP Active
2.0 TDI
140
CP M6 Active
PREŢ (Euro)* 25.238
(22.800 - ofertă de lansare) 
23.576 24.265 24.950 25.246 23.292
*Preţuri de listă, versiuni de bază , fără oferte speciale. TVA inclus.


Via | Hyundai

Comentarii (44)

  • dumy78
    au cam sarit calul cu pretul asta ..............
    38 4
  • serpe66
    ???
    numai 25.000 euro? da ce dracu iti face de banii aia?
    32 2
  • Nu contest masina pentru ca nu o cunosc dar ca sa te lupti cu passat,mondeo,avensis,etc pretul este prea mare!
    39 2
  • nu cre
    scuze
    am vazut masina in italia acum 3 saptamani, sa vedeti finisajele, cat de compacte e si mai vb, nu degeaba a castigat cel mai mare premiu in germania pentru siguranta, calitate la nemti acasa, ocupand primul loc, srclasand audi a6 locu 2, mercedes calasa b, vw nici nu era in primii 5, articolul l-am vazut atat aici pe site , cat si in actualitatea nu imi aduc aminte premiul dar caut articolul si revin, E senzationala.
    15 21
  • de acord cu toti de mai sus..
    mult prea mare pretu!
    21 5
  • florin
    @TIKA
    Si cam cum ai vedea tu lupta celor de la Hyundai cu Passat, Mondeo, etc? Iti spun eu cum vezi tu si toti cei care se dau mari cunoscatori in ale auto, dar care nu au masina ( asta e alta problema): scoti un model superb, cu foarte multe dotari care la altii nu sunt in standard, cu o calitate a finisajelor foarte buna, dar la un pret de Logan. Voi cereti calitate, etc. dar la un pret foarte mic. Sa inteleg ca numai VW, Audi, Ford si altii au voie sa scoata masini de calitate si scumpe, altii nu. Ce, va e ciuda ca au inceput sud-coreenii sa scoata masini bune?
    23 14
  • razvanis
    Pret special de pornire
    Vrajeala, 22.800 e prea mare si pentru pret de lista la un amarat de motor diesel 1,7. Auzi pret special ca ala de lista era 25.mii.

    Nu vreau sa insir cate masini mai atractive si mai capabile iti iei de banii astia,
    23 17
  • Pret...
    Foarte mare pretul in mod clar, dar daca o sa va uitati peste dotari o sa vedeti ca o Skoda Superb(care cred eu este cea mai ieftina din segment) configurata cu dotari echivalente ajunge usor la un pret de peste 25.000 euro, totusi asta nu face i40 o masina accesibila cu atat mai putin una ieftina...
    SA vedem preturile si de la versiunile pe benzina.
    Eu speram ca pretul de baza la i40 sa fie undeva sub 2000 euro(1.6 benzina), dar se pare ca nu sunt sanse :(
    5 10
  • nu cre
    scuze
    nu are rost sa vb degeaba cand majoritatea isi plimba fundu in masini la mana a 2 a fotjate de altii, eu vb. di propria exp . am un hyundai i30 nou luat de afara. 82.000 km fara nici o problema, a costat 18.000, e 1,6 benzina 126cp, la golf acelasi motor ii dau clasa, plus dotariel de care dispune, inainte si eu am fost fan nemtoaice pana am prins firu ca nimic nu era cum era ODATA. inchei dicutia, fiecare face ce vrea. ........altefel s-ar monopoliza piata, asta e concurenta, diferenta o vede fiecare din fiabiliateta masinii. bafta!
    22 23
  • nu cred
    sursa
    Hyundai devine primul producator asiatic care cucerește prima poziție în clasamentul competiției organizate de Automotive Circle International.

    Hyundai i40 a primit prestigiosul premiu EuroCarBody Golden Award în cadrul unui eveniment organizat anul acesta în Germania surclasând nouă dintre cei mai mari producători de vehicule din Europa și Japonia. Este interesant de observat că Hyundai a obținut marele premiu deși se afla la prima participare în competiție.

    Organizat de Automotive Circle International – asociație compusă din furnizori și producatori din industria auto – premiul EuroCarBody au fost acordat în urma voturilor unui juriu format din peste 500 de delegați. Juriul a apreciat vehiculul în ansamblu și valorificarea materialelor utilizate, precum și eficiența procesului de producție al modelului i40, care a obținut un scor de 37,98 puncte dintr-un maxim de 50 de puncte posibile. Locul al doilea în acest clasament a fost adjudecat de modelul Audi A6, cu 35,86 puncte, iar pe locul al treilea s-a clasat modelul Mercedes B-Class care a obținut 34,66 puncte.

    Utilizarea oțelului cu rezistență crescută, împreună cu puncte de legatură îmbunătățite ale structurii, conferă șasiului ușor al modelului i40 eficiență sporită în absorbția energiei provenite dintr-un eventual impact, fapt care sporește siguranța pasagerilor – caracteristici recunoscute de catre juriul EuroCarBody 2011.

    Printre competitorii înscriși la ediția din acest an a concursului s-au numărat mărcile Audi, BMW, Ford, Mazda, Mercedes-Benz, Nissan, Opel, Land Rover și Volkswagen.

    Disponibil în variantele de caroserie wagon și sedan, noul i40 a fost proiectat și dezvoltat în Europa, special pentru piața europeană.
    21 7
  • razvan
    hyundai
    Hyundai urca de la an la an . In curand produsele acestei marci nu vor mai fi accesibile pentru romani . Totusi pretul anuntat este foarte mare . Probabil o sa faca ca Fiat cu Linea .Dupa un an reducere 5000 de euro .
    12 4
  • @nu cre
    Mai bine invata limba romana agramatule! Lasa-ma cu ineptiile legate de motorul ala de 126 cp ca am avut si eu masina asta si este sub motoare echivalente ale nemtoaicelor, poate cu exceptia lui Opel.
    12 14
  • i40
    masina mult prea scumpa. cum sa dai 22.000euro pe un hyundai??
    15 20
  • nu cre
    dap
    ce sa-i cere romanului? daca nu ar fi existat sh, eram curios ce masini erau in romania, de astea is ieftine la intretinere , reparatiile se fac doar in dezmembrari......distractiv, de asta is apreciate alte marci mai putin coreene care din fericire nu sant in dezmembrai, nu ca ar fi mic nr. lor dar sant si mai fiabile, ................sa traiseti cititorule
    10 12
  • Vasilica
    Eu zic sa lasam vanzarile sa decida daca pretul este unul corect.Daca pactica reduceri mari cand te duci la dealer asta e un licru bun.
    Masinile frantuzesti in special din acest segment cor avea o mare problema cu acest i40!!

    Hai sarbatori fericite!
    9 4
  • Marian
    Nu zic ca nu ar face banii masina asta la dotarile pe care le are, DAR pentru a avea succes in segment trebuie sa vina si cu alte variante de echipare. Poate eu vreau sa imi iau masina dar fara camera si incalzire in scaune spate.
    Din lista aia lunga de dotari multe se regasesc si pe versiunea de Rio testata de voi saptamana trecuta si e cu 10 000 mai ieftina.
    Au tot zis si Hyundai si Kia ca au crescut calitatea masinilor si nu neg asta, dar si pretul a crescut foarte tare si nu stiu daca cei care le-au cumparat masinile ieri au crescut la fel de mult ca ei si vor putea tine pasul iar la schimbarea vechii masini vor alege tot un Hyundai-KIA.
    Ca si concluzie, o versiune mai "subtire" in gama si care sa se poata configura mai usor de catre client ar aduce ceva clienti, la pretul asta ....
    1 3
  • *****
    un pret corect pentru calitate si disign ......intrebarea mea e invers dar de ce sa dai pe un passat 26000euro ???
    33 8
  • dotari in standard
    Ma uit totusi la ei pe site si nu gasesc ca ar avea xenon in standard.
    Daca totusi are toate acele elemente in standard cred ca isi cam merita pretul.
    10 1
  • analiza
    Hai sa nu fim carcotasi... Da, i40-ul se bate intr-o clasa dominata de Passat, Insignia si Mondeo, la un pret egal cu cel al liderului din acest segment la vanzari (Passat).

    INSA eu consider ca pluseaza fata de celelalte modele prin design, in primul rand si prin capacitatea mica a motorului diesel (=>taxe mai mici), la o putere apropiata de motoarele de 2.0L ale concurentei. Sa speram ca nu e la fel de fiabil si economic precum motorul diesel de 1.5 de pe Accent :p

    Problema principala ar fi de conceptie...Hyundai e vazuta ca o firma ce produce masini mici, proaste si ieftine ("kinezarii", cum le spunem noi), dar daca acest model se va dovedi a fi unul fiabil, lucrurile se vor schimba.

    Eu zic sa lasam i40 sa ne arate ce poate....
    8 2
  • a-nebunit lupu' cu preturile astea .. nu numai la Hyundai ci si la ceilalti .. in curand o sa dai 25000 pe un polo....chel..
    15 2
  • cei de la vw ar trebui sa se teama nu o sa mai aiba vanzari mari hyundai e peste ei si in clasa compacta si in segmentu asta i40 va aduce vanzari mari in romania
    i40 da clasa la grupu VAG si la ford si opel are un design greu de refuzat + interioru e foarte bine construit si la 25000 merita toti banutii
    14 11
  • @
    @antonny: De ce sa dai pe Passat 26.000 ? Deoarece este o masina care are un cuvant de zis. Iti recomand sa dai tu 30.000 pe Kia si Chevroleturile tale, si sa ne lasi pe noi cu Passaturile.
    Prevad ca si Kia va scoate un model asemanator, iar pretul aproximativ (+/- 1000euro).
    5 13
  • ****
    @scorpyon .....ce cuvant are de spus vw ???iti spun eu frica de concurenta .......eu dau banii pe ce vreau eu ,la mine masina nu e un bun sa ma laud si sa ma duc la piata .....la mine si 100 euro conteaza la tine nu ca ai baniii ....eu nu cumpar marca , cumpar masina cum arata si ce imi ofera ....
    12 5
  • @
    Te-as intelege pana in 10.000euro, dar la 25.000mii totusi trebuie sa ai ceva asteptari. Cum sa iti zic. Cand sunt intr-un AUDI sau VW, BMW, MERCEDES ma simt bine, este greu de descris. Nu stiu care ar fi cauza.
    25.000mii cam mult pt un Hyundai. (poate ar merita ix35-ul).
    3 12
  • H I 40
    Am vazut-o si eu la Baneasa cand a organizat Tiriac chestia aia. Are atat de multe muchii si...e prea ondulata la exterior. Interiorul e un progres major dar ....cam atat.La pretul asta oferta e atat de mare si de solida ca nu-i vad bine,cu toate certificatele lor nemtesti.
    4 7
  • la banii astia iti cumperi:

    Ford Mondeo (cea mai stabila masina din clasa ei)
    Volkswagen Passat (o masina echilibrata si solida)
    Peugeot 508 (rafinament si confort frantuzesc)
    Toyota Avensis (fiabilitate japoneza)
    Citroen C5 (confort, asta e cuvantul)
    Skoda Superb (o alegere rationala)

    si altele la fel de bune precum Accord, Insignia si altele... orice in afara de Hyundai.
    10 10
  • TOMTOP
    MASINI CHIAR BUNE PT CRIZA ACTUALA
    MA TRAIVAR FAMILIA AM UN HYUNDAI ELANTRA LUATA DE NOUA DIN DECEMBRIE 2004 . AM 105000 KM ASTAZI SI AM SCHIMBAT AMORTIZOARELE PE SPATE, 2 BUCSI LA BASCULA ,2 BUCSI LA NISTE TIRANTI PE SPATE DE VREO 3 ORI PLACUTE DE FFRANA ..IN REST CONSUMABILE SI ATATA ..DAR MASINA A FOST PLIMBATA PESTE TOT ...MARE MUNTE PESCUIT, CONCEDIU MOLDOVA , ARDEAL, NAVETA ZII DE ZII PRIN ORAS ASPECTUOASA ESTE CHIAR DIFERITA FATA DE MONOTONIA NEMTOAICELOR LA MANA A DOAUA :)) ....INTRUN CUVANT ....MASINA SUPER BELEA ..FATA DE ALTI FITOSI CU .."MARCA" DAR SI CU CAPOTA RIDICATA DE TE BUFNESTE PLANSUL NU RASUL CAND I VEZI LA CATI BANI AU DAT OE ELE ..SI VORBA UNUIA ..DASTEA DE LA M 2 ...SA TOT IEI LA KIL ...
    CONCLUZIE SUNT FOARTE MULTUMIT DE IA NU MA LAST NICIODATA ZI DE ZII O ALERG UNDE AM BAGATO MA SCOS ...NU VREAU SA ADUC ELOGII ..DA CHIAR MA SERVIT EXACT CUM AM VRUT SI LA COSTURI FFFFFF MICI SI LA COMFORT FOARTE BUN . RECOMAND BRANDUL ...CHIAR SI KIA MAI NOU
    5 8
  • TOMTOP
    745 & SCORPION VAG
    SCORP ..AI DREPTATE TE SIMTI BINE INMERT SAU BMW ..DAR DOAT ATAT ...CA S ATE SIMTI BINE CUM SPUNEA
    ANTONY .....TREBUIE SI SA TE SIMTI BINE SI CAND TI SE ARDE UN BEC ...SA NU MAI ZIC DE ALTE COMPONENTE ..CAND ACHIZITIONATI MASINI MAI VERIFICATI SI SERVISAREA LOR ....ASA DOAR CA AMANUNT DC VA INTERESEAZA ..COSTURILE ULTERIOARE ...CUMP PLACUTE
    3 8
  • Hyundai
    Cate unii saracii nici nu stiu despre ce vorbesc ... cel mai tare e ala care zice ce motor e asta de 1,7 fata de cele de 2 litri :)))))) prietene mai citeste...cititul face foarte bine sanatatii ... pai bineinteles ca as alege un motor mai mic care imi furnizeaza aceeasi putere din toate considerentele posibile ...asigurare, taxe etc ... apoi sa fim seriosi ...Hyundai face masini bune, iar motoarele chiar sunt exceptionale ... lasati-o balta cu VW, Skoda si trupa ...si KIA si Hyundai sunt masini excelente ...iar dk vorbim de SH pai la 10.000 de euro nici gand nu as da pe un Passat sau pe altceva ci pe un Tucson diesel 4x4 cu care fac absolut orice, si pe sosea si off-road... frica de nou si de schimbare e specifica multor oameni, e chestie de educatie ;)
    11 2
  • Cum arata imi place foarte mult.
    Insa daca ma uit pe lista de dotari la versiunea Supreme nu vad nimic. Poate au uitat sa le noteze pe cele interesante. In schimb au mentionat: buzunare scaune si capac motor. Clar. Ma duc sa imi iau.

    M-as abtine de la prea multe comentarii pana nu merg la salon sa o vad pe viu si sa aud toate dotarile dar pana si eu care sunt inclinat spre asiatice parca m-as gandit tot la Passat.

    (depinde si ce fiabilitate vor fi avand ambele modele peste 1 an de exemplu)
    1 3
  • Bogdan
    Motor 1.7
    Daca ar fi avut cilindreea de 1.6 motorul era genial. Intra insa in banda de impozitare 1.6-1.8 unde regasim motorul de pe Mitsu de 1.8 150cp. Acest aspect este valabil doar in Romania.
    2 1
  • mai baieti luati-va voi masini de astea de carton la preturi de passat,eu am avut o elantra si de atunci nu mai vreau sa aud de marcile corene fie ele si cu motoare de 1.7 350 de cai masini proaste pe scurt,daca vreti sa invatati pe bani vostri ca mine santeti invitati sa cumparati
    7 4
  • @lica
    lasa-i sa vorbeasca ca babele la poarta,baieti sant curios cati dintre astia ce ridica in slavi i40 lar acumpara avand cei 25000euro in defavorea unei nemtoaice sau frantuzoaice........tare curios sant?
    7 4
  • pt toti
    Cum sa dai cat mai putini bani pe reparatiile masinii. Topul celor mai fiabile marci auto


    Cand iti cumperi o masina, incep cheltuielile. Poate nu in primii ani, daca iti achizitionezi una noua, dar in timp vehiculele se degradeaza mai mult sau mai putin si incep sa “manance” din ce in ce mai multi bani. Si daca pretul benzinei continua sa creasca, macar sa-ti iei o masina care se uzeaza mai greu si pe care s-o poti folosi cat mai multi ani.




    Poate ca sunt unele dintre cele mai dorite masini, dar marcile Land Rover si Range Rover se afla in coada clasamentului celor mai fiabile masini, arata o analiza prezentata de Daily Mail.

    Potrivit analizei, cele mai de incredere masini sunt cele coreene si japoneze, Honda, Toyota si Suzuki deschizand lista producatorilor care fac cele mai sigure masini. De altfel, primele zece pozitii sunt ocupate de masini produse in Coreea si Japonia.



    Pe de alta parte, cand vine vorba de costurile de intretinere a masinilor care cu o vechime cuprinsa intre 3 si 8 ani, proprietarii de masini produse in Europa platesc cel mai putin.



    De altfel, marcile europene care se regasesc in partea superioara a clasamentului sunt Skoda si Smart, care ocupa locurile 11 si, respectiv, 12 in analiza citata.



    Masinile au fost evaluate luand in considerare un „index al sigurantei”, calculat in functie de costurile de reparatie, vechime si frecventa defectiunilor care apar in timp.



    In ceea ce priveste costurile de reparatii, cele mai mari sunt cele pentru Porsche, cu 690 de lire sterline, urmata de Mazda, cu 463 de lire si Jeep, cu 438 de lire sterline.



    La polul opus se gasesc modelele de la Fiat, Renault si Ford, cu o suma medie pentru reparatii in jur de 250 de lire sterline. De altfel, dintre cele mai ieftin de reparat masini, 7 din 10 sunt modele europene.



    Cat priveste defectiunile cel mai des inregistrate, exista din nou diferente intre masinile europene si cele Orient. De exemplu, o treime dintre defectiunile masinilor europene apar la sistemul electric, in timp ce proprietarii de Subaru, Lexus si Suzuki se confrunta cel mai adesea cu probleme de suspensie.



    Iata mai jos topul celor mai fiabile marci de masini:






    1. Honda

    19. Peugeot



    2. Toyota

    20. Volkswagen



    3. Suzuki

    21. Rover



    4. Lexus

    22. Volvo



    5. Mitsubishi

    23. BMW



    6. Mazda

    24. Seat



    7. Subaru

    25. Jaguar



    8. Hyundai

    26. Audi



    9. Kia

    27. Vauxhall



    10. Nissan

    28. Mercedes-Benz



    11. Skoda

    29. MG



    12. Smart

    30. Chrysler



    13. Daewoo

    31. Jeep



    14. Ford

    32. Saab



    15. Citroen

    33. Renault



    16. Porsche

    34. Alfa Romeo



    17. Fiat

    35. Land Rover



    18. Mini
    2 6
  • ******
    @tomtop ......cand achizitionez o masina ma intereseaza costurile pieselor cel mai uzuale ........chiar nu ma interezeaza garantia de 3 sau 7ani sau 100000km ......service-urile de la reprezentanta sunt slabe ,oameni ne pregatiti pentru modele noi aparute .
    3 2
  • pe ce loc e vw, audi , bmw la fiabilitate si pe cat hyundai????
    vw 20. audi 26, bmw 23, hyundai 8. cu care treci mai des pragu??????????
    2 6
  • Chinezarie scumpa cu motor obosit de 1.7 vrea sa-si faca aparitia.
    Alt esec
    10 8
  • O mare chinezaria cu o singura motorizare rasuflata cu pretentii de premium, ce stift
    9 9
  • frumos
    detin accent 1.5 crdi 140 000 km
    - 1 bujie -20 ron
    - 4 amortizoare cu accesorii - 1500 ron
    -revizie -15 mii km -350 ron =filtre + 5 l shell helix ( un ulei superb)

    daca piesele sunt scumpe pai de restul ce sa mai zic
    masina e folosita in regim de transport ambreajul e original nu a fost schimbat
    - motorul -pana la 4000 rot / min fara probleme -1.9 tdi si restul 2500 rot .
    ford - o barca de masina nu toate
    opel - foarte multe probleme - consum foarte mare de carburan nu mai putin de 6 l - vreau sa o vad masina aia ce consuma sub -6 motoare foarte mari si la ei si la restul cu putere mica si lini de cuplu doar la rotatii mici pana in 2500 de rot dupa - plafonare a motorului grava
    tdi - mers cu motorul turat - cosum de ulei -turbinele cad foarte des intretinere foarte scumpa
    salutare ca o tin tot asa
    petru local si logan e o masina ok . si cu asta am incheiat
    5 0
  • florin
    @asa
    Si ma rog de unde ai scos tu topul asta?
    Auzi: Volvo locul 22. Ma tu ai avut sau ai condus vreo data un Volvo? Eu cred ca nici Logan nu ai. Dar in Romania toti sunt specialisti la masini si ei de fapt merg cu RATB-ul.
    0 1
  • coriolanus
    pret
    Eu ma leg doar de pret.

    Nu e adaptat deloc pietei de la noi. Diferenta in Germania/Ungaria e foarte mica.

    Eu nu as da atatia bani decat pe un ix35 (ca sa ma leg doar de Hyundai).

    In fine, au gresit strategia de marketing rau de tot pe modelul asta...
    0 0
  • hyundai i40
    salut,
    eu zic asa. cei de la hyundai nu au sarit deloc calul cu pretul la aceasta masina. orice model nou costa mai mult in primul an. e normal. in al doilea rand e fabricata in Germania. motorul este pe lant. la ceilalti concurenti pe curea. motorul de 1,7 crdi de 136 cp e marfa. are turbo geometrie variabila si consum mic.
    top-ul afisat de colegul de mai sus este real. a fost dat publicitatii in dec 2011 si este facut pe masinii de 2-3 ani.
    am un hyundai de 1,5crdi pe lant. e marfa motorul. la demaraj nu discut cu golf-ul de 1,9 diesel de 105 cp

    spor,
    2 1
  • pt fanii passat si cei ce se gindesc sa cumpere unul nou sau sh
    CUM M-A RESPECTAT PE MINE FIRMA VW SI PRODUSUL LOR PASSAT:
    2005 CUMPAR PASSAT NOU 25.000 EURO 2.0 DIESEL 140 CP .
    60.000 KM PICA POMPA MOTORINA PRIN AUSTRIA . GRATIS. DAR AM PIERDUT 2 ZILE SI COSTURI HOTEL ETC 200 EURO .
    101.000 KM PICA COLOANA DE VOLAN , COMPUTER COLOANA VOLAN ,CASETA DIRECTIE - TOTAL 3000 EURO ABIA IESITA DIN GARANTIE .
    103.000 KM PRIMUL INJECTOR PE LA ROMAN - 800 EURO + 200 EURO TRACTARE + 2 ZILE ETC .
    111.000 AL DOILEA INJECTOR 800 EURO , TRACTARE 100 EURO .
    120.000 A DOUA POMPA MOTORINA -100 EURO + 150 EURO TRACTARE PRIN BUZAU.
    127.000 AL TREILEA INJECTOR 800 EURO + TRACTARE 300 EURO PRIN BULGARIA .
    145.000 AL PATRULEA INJECTOR 800 EURO TRACTARE 80 EURO PRIN BUCURESTI.
    210.000 KM PICA MECANISM ANGRENARE POMPA DE ULEI . DOAR MECANISMUL COSTA 1500 EURO (NU SI POMPA)!!!!!!!!!!!!! ATI CITIT BINE ?
    DECI , VOI CREDETI CA PE MINE MA MAI INTERESEAZA CONFORTUL DIN PASAT , SAU CUM SE INSCRIE IN CURBE , SAU DESIGNUL , SAU STELELE DE LA EURO NCAP ?
    2 1
  • la promotie
    super masina pret ieftin
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru