Lexus CT200h costă 29.960 de euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lexus a lansat în România prima sa compactă şi, totodată, prima compactă hibrid integral de clasă premium. Modelul este creat special pentru profilul clienţilor din Europa şi doreşte să răspundă exigenţelor unui client tânăr, modern, dar atent cu mediul înconjurător. Preţul de listă al versiunii de bază este de 29.960 de euro cu TVA inclus, dar aceasta este oferită la un preţ special de lansare de 28.500 de euro cu TVA inclus. Următorul nivel de echipare, Business, porneşte de la 32.960 de euro cu TVA inclus, sau 28.500 de euro la preţul special de lansare.
Al treilea nivel de echipare din gama Lexus CT200h se numeşte Executive şi are un preţ de listă de 34.900 de euro cu TVA inclus, în timp ce preţul de lansare este de 32.900 de euro. Versiunea de top, intitulată Luxury, costă 42.100 de euro, dar primii clienţi o pot cumpăra cu 39.600 de euro cu TVA inclus. Acesta din urmă vine cu un nivel de dotări standard tipic modelelor Lexus cu un preţ de pornire mult mai mare şi doreşte să fie o propunere interesantă pentru cei care nu vor să renunţe la lux, dar ţin şi la mediul înconjurător şi nu au nevoie de o maşină mai mare decât o compactă.
"Lexus CT 200h este mai mult decât un lider autentic al categoriei de maşini eco în clasa compactă premium. Este o maşină revoluţionară, care defineşte noi standarde ale acestei categorii; este o ilustrare magistrală a principiului „puterii fără compromisuri” care stă la baza fiecărui automobil hibrid al mărcii Lexus. Iar perspectiva din care trebuie privită această maşină este una cu totul nouă, diferită de ceea ce suntem noi obişnuiti până acum să considerăm în segmentul premium compact", a declarat Anca Dumitrescu, Senior Brand Manager Lexus.
Sistemul hibrid al lui Lexus CT200h are o putere totală de 136 CP şi îi permite compactei nipone să accelereze de la 0 la 100 km/h în 10.3 secunde. Viteza maximă a modelului este de 180 km/h, dar consumul mixt al lui CT200h este de doar 3.8 litri la sută. Emisiile de CO2 sunt la un nivel extrem de scăzut, doar 87 grame per kilometru. Sistemul Lexus Hybrid Drive generează emisii de noxe de numai 3.3 miligrame de pe kilometru şi zero emisii de particule, ceea ce înseamnă de 50 de ori mai puţin decât un motor diesel de putere similară.
Lexus CT200h poate să reulze în mod exclusiv electric pe o distanţă de doi kilometri cu o viteză de 45 km/h. Deşi standardul Euro 6 va fi implementat în septembrie 2014, cei de la Lexus se mândresc cu faptul că au reuşit de mult să obţină emisii mult sub plafonul specificat de respectiva normă de mediu. În contrast, rivalii de la Mercedes-Benz au cea mai poluantă gamă premium din lume, dar cei de la Lexus au fost prea diplomaţi să menţioneze acest aspect în prezentarea lor.
CLICK AICI pentru a citi fişa tehnică a lui Lexus CT200h şi a vedea preţurile şi dotările acestui model
Via | Lexus
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lexus in Romania
-
Lexus IS facelift Preţ: 41.950 - 48.900 €
-
Lexus LC Preţ: 99.950 - 115.900 €
-
Lexus LS Preţ: n/a - 146.100 €
-
Lexus NX facelift Preţ: 43.950 - 66.800 €
-
Lexus RC Preţ: 48.100 - 95.900 €
-
Lexus RX Preţ: 48.450 - 85.600 €
-
Lexus UX Preţ: 53.603 €
Ultimele stiri din Intern
-
Divizia BMW din România a expus două exemplare speciale Seria 7 în București. Acestea sunt produse fiecare în câte patru exemplare la nivel global, din care câte trei sunt oferite spre vânzare în România. Vopseaua exterioară în două tonuri costă circa 22.000 de euro. (16.12)
-
Administrația Fondului pentru Mediu a anunțat oficial o nouă sesiune de înscrieri pentru programul Rabla 2025. Înscrierile pentru persoanele fizice încep din 16 decembrie, iar acestea sunt deschise până la sfârșitul anului. (15.12)
-
Producția auto din România a avut parte de o scădere de 2.5% în ultimele 11 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna noiembrie au fost produse la fel de multe mașini ca în aceeași lună de anul trecut. (09.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

-
Noi teste Euro NCAP: 4 stele pentru noul Renault Clio

-
Pionier




































Totusi, din moment ce pretul e unul din cele mai spinoase aspecte in achizitia unei masini, cel putin in randul romanilor, eu as merge pe un 118d.
Trebuie organizat un mare protest pe tema asta :)) ... oricum trebuie sa se trezeasca vre'unu sa zica ca Megane 3 e mai smecher.