Lexus IS primeşte un facelift minor la Paris
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Japonezii de la Lexus vor lansa o nouă versiune entry-level a modelului IS odată cu un facelift minor la Salonul Auto de la Paris. Facelift-ul este atât de discret încât poate fi observat doar de cunoscătorii mărcii cu un ochi fin pentru detalii, singurele modificări fiind operate la nivelul blocurilor optice. Stopurile lui Lexus IS au fost şi ele schimbate cu alte unităţi, dar diferenţele dintre noile şi vechile stopuri sunt minore. Echipamentele opţionale au fost schimbate, iar gama de culori exterioare şi jante de aliaj a fost mărită. Un nou tip de tapiţerie din piele este oferit alături de un sistem de încălzire în scaune, iar ştergătoarele de parbriz automate şi oglinda retrovizoare antiorbire este inclusă în pachetul de mai sus.
Noul Lexus IS200d înlocuieşte modelul IS220d şi este echipat cu un motor diesel de 2.2 litri care dezvoltă 150 CP şi 340 Nm. Unitatea emite 134 grame CO2 per kilometru, iar Lexus IS200d are nevoie de 10.2 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în timp ce consumul mediu este de 5.1 litri la sută. Unitatea diesel de 2.2 litri este aceeaşi cu cea folosită de IS220d, cu excepţia faptului că dezvoltă o putere mai mică şi un cuplu mai redus pentru a permite scăderea emisiilor de CO2. Motoarele V6 pe benzină ale modelelor IS250 au fost convertite la normele Euro 5 şi întreaga gamă de motorizări a primit acelaşi tratament, fără ca puterea maximă sau cuplul motor să fie afectate. Totodată, preţurile lui Lexus IS au rămas neschimbate.
Lexus a revizuit nivelul de echipare F-Sport din gama IS. Acesta are un spoiler faţă nou, alături de o nouă grilă faţă şi un set de jante de aliaj de 18 inch cu un design deosebit. Noul volan îmbrăcat în piele beneficiază şi de un sistem de padele pentru schimbarea treptelor de viteză, iar pedalele au fost înlocuite cu elemente din aluminiu. Ornamentele interioare sunt realizate dintr-un material care imită titanul, iar scaunele faţă sunt îmbrăcate într-o combinaţie de piele şi Alcantara.
Via | Autoblog.nl
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lexus in Romania
-
Lexus IS facelift Preţ: 41.950 - 48.900 €
-
Lexus LC Preţ: 99.950 - 115.900 €
-
Lexus LS Preţ: n/a - 146.100 €
-
Lexus NX facelift Preţ: 43.950 - 66.800 €
-
Lexus RC Preţ: 48.100 - 95.900 €
-
Lexus RX Preţ: 48.450 - 85.600 €
-
Lexus UX Preţ: 53.603 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Cupra a atins borna de 1 milion de mașini produse de când s-a separat de Seat. Exemplarul care a atins acest număr este Formentor. (17.10)
-
Volkswagen a lansat o ediție specială de adio pentru cel mai mare model al său Touareg. SUV-ul de dimensiuni mari al mărcii va fi retras din producție în 2026 și nu va avea un înlocuitor. (17.10)
-
Toyota a confirmat data lansării unui viitor model de performanță. Noul model va fi prezentat la începutul lui decembrie și ar putea avea sub capotă un motor V8. (16.10)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
-
Gata hibernarea
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
Ia uitati: http://www.toyota.ro/Images/Avensis_tcm420-984070.pdf
Care e ideea, ca nu o inteleg...pui pe marca de lux un motor mai slab decat pe cea de masa? In general stiam ca se procedeaza invers.