Litchfield prezinta un Impreza STI de 400 CP!

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 13.11.2008
Tunerul britanic Litchfield a lansat un pachet power pentru Subaru Impreza STI, denumit Type 20.

Litchfield, un tuner din Marea Britanie, a creat un pachet de accesorii pentru Subaru Impreza STI. Acesta mareste puterea lui Impreza STI pana la 400 cai putere, disponibili la 7.500 rpm. Cuplul motor se ridica la valorea de 508 Nm si este disponibil la 3.500 rpm.

Motorul turbo de 2.0 litri a primit modificari serioase pentru a putea dezvolta aceaste cifre, cea mai importanta dintre acestea fiind noua turbina, dezvoltata impreuna cu cei de la Turbo Dynamics. Aceasta este acoperita cu un strat ceramic, numit Zircotec, care are rolul de a miscora temperatura si de a o raci uniform, pentru a preveni defectiunile din cauza diferentelor bruste de temperatura din interior si exterior.

Subaru Impreza STI Type 20 a primit un sistem de admisie directa, o unitate ECU reprogramata cu un mod Economy imbunatatit si un sistem de evacuare Milltek cu catalizator sport cu 100 de celule. Caseta de directie a fost schimbata cu o una mai performanta, care ii confera o raza de bracare mai mica.

Timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h este de 3.9 secunde, iar viteza maxima este limitata la 250 km/h.

Pentru a tempera aceste performante, Impreza STI Type 20 poseda discuri de frana de 365 milimetri cu sase pistonase.

Discurile de frana sunt acoperite de un set de jante pe 18 inch cu latimea de 8.5 inch, dar care sunt mai usoare cu 1.5 kg fata de jantele standard. De asemenea, au fost operate o serie de modificari ale suspensiei cu scopul de a mari stabilitatea modelului. Acestea includ marirea ecartamentului, montarea unei bare intre oalele amortizoarelor fata si spate, precum si o suspensie ajustabila pe inaltime si duritate.

Via | Litschfield   

 

Comentarii (3)

  • Axelus
    Faina..
    Faina masinutza dar totusi zic k Evo e peste un pic nu?la varianta standard ma refer!!
    0 0
  • stefan
    arata mai bine modelu' vechi de impreza...dar e rumusel si asta...iar tuningul asta e bine gandit dupa parerea mea...fara excentritati exagerate la partea de design si mai mult la ceea ce conteaza.
    0 0
  • AUTOMARKET
    radu
    STi are motor de 2.5 turbo nu de 2.0 :))))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru