Mugen transformă Honda CR-Z într-un hibrid cu alură sportivă
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mugen se preocupă încă o dată de modelele hibride lansate de Honda. De această dată, divizia de performanţă a japonezilor şi-a îndreptat atenţia asupra celui mai nou model ecologic Honda, sportivul CR-Z. Coupe-ul se alege astfel cu un look nou, mult mai sportiv, care va fi cu siguranţă pe gustul tinerilor.
Aspectul exterior este individualizat cu ajutorul unui body-kit aerodinamic, alături de care stau un eleron montat pe hayon şi un deflector înglobat în spoilerul posterior. Nu puteau lipsi nici jantele din aliaj vopsite şi nici evacuarea triunghiulară, cromată.
Nici interiorul nu a fost uitat, inserţiile cromate şi din aluminiu urmând să fie la mare preţ. Sub capotă, Mugen va aduce o serie de modificări motorului pe benzină, pentru a creşte puterea totală, cu consecinţe asupra consumului, bineînţeles. Aportul de putere va aduce cu sine o supensie şi un sistem de frânare modificate.
Modificările pe care Mugen la propune vor fi vândute ca făcând parte din noua gama Hybrid Advanced Sports, creată special pentru vehiculele ecologice pe care Honda le pregăteşte.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- Prima imagine cu noua Mazda CX-80, un SUV cu 7 locuri pentru Europa. Data lansării, confirmată
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Mugen inseamna in primul rand cifre respectabile referitoare la cai putere si cuplu...Aici nu se aminteste nimic despre cifre...
@ nitnelav
Mai multi caluti (vorbesc aici de cifre respectabile) pe o masina din asta, in primul rand nu prea se poate. In al doilea rand, care ar fi logica? Masina asta a fost gandita ca o sportiva blanda ca sa consume putin. De aceea, Mugen nici nu trebuia sa se atinga de masina asta. Daca vroiau sa faca o sportiva adevarata, pur si simplu, luau deja celebrul motor de pe S2000 si o rezolvau mult mai usor...
sa avem putintica rabdare.....
http://www.automarket.ro/stiri/video-david-coulthard-testeaza-noul-mercedes-sls-amg-e-cell-31550.html
ups .. se poate, dar pe muuuulti bani :)
evident si Honda poate, toti ar putea, dar pretul performantei nu prea ai cum sa-l "fentezi" :)
Adica din ala pe care-l gasesti pe net pe diverse site-uri mai mult sau mai putin onorabile sau zvon din ala de merge din gura-n gura?
In alta ordine de idei, cat va costa o asemenea jucarie dat fiind ca CRZ nu e chiar ghiseft?
Se poate formula: "Surplusul de putere va aduce...".
Cand Mugen a modificat Civic Type-R si l-a facut si mai artagos, n-am avut o problema cu acest lucru (am avut alte probleme, dar n-are rost sa le discutam acum).
CRZ a fost conceput in ideea unor performante bunicele cu un consum foarte mic. In momentul in care ai crescut consumul, toata combinatia asta devine ilogica. Masina nu va fi nici o sportiva adevarata, nu va mai fi nici un exemplu de economie de combustibil.
Din punctul meu de vedere, CRZ-ul de baza e o greseala (la fel ca si Volt/Ampera). O masina electrica/hibrid nu se impaca (inca) deloc cu folosirea sportiva (nu-mi spune de Tesla care merge 2 ore in stil sportiv dupa care stai 12 ore s-o incarci).