Nissan Leaf a fost clasificată ca fiind cea mai eficientă maşină compactă din SUA
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Odată cu debutul de pe piaţa din Statele Unite ale Americii, Nissan Leaf a trebuit să primească şi o clasificare a consumului de carburant din partea organismului EPA. Cei de la Environmental Protection Agency lipesc pe fiecare model vândut în SUA un colant de dimensiuni mici care specifică economia de carburant şi emisiile vehiculului respectiv. Fiind un vehicul 100% electric, este dificil să specifici economia de carburant a lui Nissan Leaf, emisiile fiind singurul element notat cu zero. În ceea ce priveşte autonomia şi consumul, americanii utilizează standardul de mile per galon, respectiv notează câte mile pot fi parcurse cu vehiculul respectiv folosind un galon de carburant.
Nissan Leaf a devenit cel mai economic model din clasa sa, oferind echivalentul a 99 de mile per galon în regim mixt. Deşi oficialii Nissan au declarat că modelul poate obţine 160 de kilometri dintr-o singură încărcare completă, cei de la EPA nu au fost de acord şi au clasificat acest model ca având o autonomie de 117 kilometri.
Nivelul de autonomie estimat al lui Nissan Leaf se traduce prin parcurgerea a 43 de kilometri cu echivalentul unui litru de benzină, sau 2.375 litri la sută. Evident, comparaţia cu automobilele convenţionale este nefondată şi are un scop strict orientativ. Oficialii EPA au specificat şi preţul alimentării cu energie electrică într-un an, respectiv 561 de dolari pentru un utilizator mediu.Graţie faptului că este un vehicul electric, clienţii Nissan din Statele Unite ale Americii vor primi o reducere de 7.500 de dolari din partea guvernului american la achiziţia unui Leaf. Aceeaşi reducere este oferită şi la achiziţia unui Chevrolet Volt, care beneficiază totuşi de aportul unui generator angrenat de un motor cu ardere internă. Unele state americane oferă o primă suplimentară de achizişţie a unui vehicul electric, deci clienţii vor obţine o reducere şi mai mare. Preţul de bază al lui Nissan Leaf în Statele Unite ale Americii este de 32.780 de dolari, fără a include reducerea de 7.500 de dolari.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Nissan in Romania
-
Nissan 370Z facelift (2013-prezent) Preţ: 45.560 - 49.590 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: 15.150 - 28.690 €
-
Nissan Leaf Preţ: 33.990 - 38.900 €
-
Nissan Micra Preţ: 11.990 - 17.440 €
-
Nissan Navara Preţ: 30.130 - 40.660 €
-
Nissan Pulsar Preţ: 15.840 - 21.750 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: 18.450 - 33.720 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: n/a - 38.490 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul german de automobile a publicat prima imagine oficială cu noul T-Roc pe paginile sale de socializare. Debutul este programat pentru Salonul Auto de la Munchen. (19.08)
-
Constructorul german de automobile a publicat primele informații și imagini cu noul M850i Edition M Heritage, o ediție de adio care marchează "pensionarea" Seriei 8. Aceasta va fi produsă în doar 500 de exemplare, disponibile pe anumite piețe globale. (18.08)
-
Constructorul din Sant'Agata Bolognese a prezentat noul Fenomeno. Cel mai puternic model cu motor V12, al mărcii italiene, va fi produs în doar 29 de exemplare. (18.08)
-
Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
-
Lexus a prezentat în premieră mondială noul Sport Concept
-
Imagine nouă cu viitorul concept Skoda Vision O: prezentare la Munchen
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Renault Twingo electric de serie
-
Noul Shelby Super Snake-R: motor V8 de 850 cai putere
iar faza asta: "Aceeaşi reducere este oferită şi la achiziţia unui Chevrolet Volt" imi produce greata maxima. Nu voi pricepe niciodata cum o societate (ce se autointituleaza) libera si cu o economie libera/liberala merge dupa principiul economiei comuniste.
interesant este cum in america cu 2000 dolari avans si 380 dolari pe luna timp de 3 ani ai leasing la masinuta asta.
si daca nu o cumperi apoi care-i baiu? deprecierea in 3 ani sa zicem ca nu e 13000 dolari, ci ~10000, deci oricum daca ai cumpara-o cu banii jos ai fi avantajat doar cu un salariu mediu la ei.
asa, in leasing, le lasi masina si grijile, mai ales la astea cu baterii, care in timp isi pierd din capacitate.
as fi incantat ca si in romania sa existe acest sistem avantajos de leasing. platesc 30% din valoarea masinii, si apoi le las grijile pe cap. si e normal asa, pt ca si ei, la randul lor, construiesc masinii pt a fi consumate, nu cum erau mai demult, durabile.
deci durerea de cap tot la ei sa revina, nu sa stau eu cu harbul depreciat, ca ei scot anual mici chichite depreciind produsele deja existente
greata ma incerca in continuare....
deci in america ca si in romania, si oriunde pe planeta asta mizera este sustinut politic cel care sustine financiar.
sau mai simplu spus, cine face lobby are de castigat...