OFICIAL: Audi a dezvaluit noul R8 5.2 FSI Spyder la Frankfurt
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi a dezvaluit noul R8 Spyder la Salonul Auto de la Frankfurt. Asa cum era anticipat, modelul este echipat cu un motor V10 de 5.2 litri, care dezvolta 525 CP si propulseaza roadsterul german de la 0 la 100 km/h in 4.1 secunde, pe cand acceleratia 0-200 km/h este realizata in 12.7 secunde. Aceasta unitate dezvolta puterea maxima la 8.000 rpm si are linia rosie la 8.700 rpm. Cuplul motor maxim este de 530 Nm si este oferit la 6.500 rpm. Pe langa asta, viteza maxima pe care o poate atinge noul R8 5.2 FSI Spyder este de 313 km/h, nivel ridicat pentru un roadster. Consumul mediu de carburant al acestui model este de 14.9 litri la 100 km in cazul versiunii cu transmisie manuala, pe cand versiunea cu transmisie R tronic consuma 13.9 litri la suta.
La fel ca fiecare Audi decapotabil, R8 Spyder 5.2 FSI are un acoperis de tip soft top, care cantareste doar 30 de kilograme. Astfel, acoperisul retractabil nu mareste masa totala a modelului si pastreaza centrul de greutate la acelasi nivel. Decapotarea are loc in doar 19 secunde si poate fi efectuata pana la o viteza de 50 de km/h.
Acoperisul de tip soft top al lui R8 Spyder este depozitat intr-un compartiment special, amplasat deasupra motorului V10 de 5.2 litri.Gratie tehnologiei Audi Space Frame, care implica folosirea unui sasiu din aluminiu si aliaje din aluminiu, modelul R8 Spyder 5.2 FSI are o masa de 1.720 de kilograme in versiunea cu transmisie manuala. Caroseria in sine cantareste doar 216 kilograme, in ciuda ramforsarilor la nivelul pragurilor, tunelului central, podea si al montantilor A si B. Astfel, diferenta de masa dintre Audi R8 Spyder si R8 Coupe este de numai sase kilograme – la nivelul caroseriei.
Audi R8 Spyder 5.2 FSI se poate lauda cu elemente precum sistemul de tractiune integrala quattro, tehnologia Audi Space Frame, blocuri optice cu LED-uri precum si un microfon incorporat in centura, pentru sistemul handsfree. Modelul este construit la fabrica Audi din Neckarsulm, de catre cei de la quattro GmbH. Noul R8 Spyder va fi lansat in Germania in primul sfert al anului 2010 si va avea un pret de baza de 156.400 euro.
Via | Audi
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Porsche a pregătit un exemplar unicat pentru 911 GT3 cu pachet Touring. Acest exemplar a fost creat pentru a sărbători 75 de ani de existență a filialei Porsche din Luxemburg, unul din primii importatori ai mărcii germane. (02.07)
-
Mercedes-AMG a pregătit o ediție specială de adio pentru CLA 45 S 4Matic+. Noua ediție specială primește câteva elemente vizuale specifice și este disponibilă atât pentru varianta sedan cât și pentru cea Shooting Brake. (02.07)
-
Ferrari a dezvăluit oficial noul Amalfi, înlocuitorul direct al lui Roma. Noul model primește un design asemănător cu predecesorul său, precum și un motor V8 care este mai puternic și un interior cu mai multe butoane fizice. (02.07)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
BMW: „Motorul termic este piatra noastră de temelie”
Comentarii (0)