OFICIAL: Cel mai rar model Koenigsegg - CCXR Trevita
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce a tinut prima pagina a publicatiilor internationale atunci cand a cumparat Saab, Koenigsegg revine in atentia mass-media si in vechea postura de constructor de nisa exclusivist. Cea mai noua reusita a suedezilor se numeste Trevita, si este o versiune cu totul speciala a modelului exotic CCXR.
Numele ales de constructorul suedez subliniaza principala trasatura a supercarului, el fiind o abreviere a sintagmei "tre volte bianco". Elementul distinctiv este materialul Diamond Weave derivat din fibra de carbon printr-un procedeu dificil de prelucrare. Noul CCXR Trevita foloseste materialul exclusivist la nivelul intregii caroserii, de unde si numele.
Materialul rezultat din prelucrarea fibrei a fost finisat intr-o culoare diamantata, care necesita o munca atenta si solicitanta, tocmai pentru a insufla un carcter exclusivist modelului suedez. Si, pentru ca tot ce este exclusivist este si rar, Koenigsegg a decis sa dea nastere doar unui numar de trei exemplare CCXR Trevita, versiunea devenind cea mai rara din portofoliul Koenigsegg.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Land Rover a lansat o nouă ediție pentru Defender OCTA. Cea mai puternică versiune a modelului de teren aduce un pachet vizual cu accente negru pentru exterior și interior. (04.07)
-
Noua generație Jeep Compass a ajuns acum și în Europa. Modelul de specificație europeană este cel mai aerodinamic Jeep din istoria mărcii, iar acesta va fi produs în Italia. (04.07)
-
Britanicii de la Ariel au dezvăluit cea mai puternică versiune a lui Atom din istorie. Noua versiune se numește Atom 4RR și are un motor de 525 cai putere preluat de la Honda Civic Type R. (04.07)
-
Noul Jeep Compass pentru Europa: cel mai aerodinamic model din istoria mărcii
-
J.D. Power publică topul fiabilității: Lexus și Nissan pe primele două locuri
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
-
Noul Mitsubishi Grandis: SUV înrudit cu Renault Symbioz
Comentarii (1)