OFICIAL: Mercedes-Benz C-Klasse a primit un facelift
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes i-a aplicat lui C-Klasse un facelift complet. Generaţia W204 a debutat pe piaţă în 2007, dar nemţii au aşteptat aproape patru ani pentru a schimba ceva la modelul lor de clasă medie. Modificările operate prin facelift afectează atât exteriorul, cât şi interiorul şi gama de motorizări. Pe scurt, facelift-ul lui C-Klasse pare să fie reuşit şi promite destul de multe, iar rivalii nu mai au prea multe de făcut până la debutul viitoarelor generaţii.
Partea frontală a primit o nouă bară faţă, o grilă nouă şi un set de blocuri optice schimbate. Blocurile optice par să fie inspirate din cele prezente pe SL şi sunt extinse mai mult înspre aripi. Clienţii care optează pentru instalaţia bi-xenon vor avea blocuri optice cu o bandă de LED-uri suplimentară, care ia forma unui C. Modificările la nivelul posteriorului sunt limitate la adăugarea de stopuri cu LED-uri şi la o bară spate modificată subtil.
Interiorul a crescut din punct de vedere calitativ şi are un design mai apropiat de gama actuală a constructorului din Stuttgart.
C-Klasse a primit un nou volan, un bord nou, inserţii de lemn, fante de aerisire noi şi alte elemente care fac uitat plasticul în exces de la interior şi transformă acest facelift în echivalentul unui model nou în ceea ce priveşte interiorul. Opţional, clienţii pot beneficia de un ecran de rezoluţie mare pentru sistemul multimedia.Cu excepţia versiunilor 4Matic, toate motorizările beneficiază în standard de sistemul Start&Stop. Graţie acestui sistem şi a modificărilor operate la nivelul motorizărilor, cei de la Mercedes-Benz se laudă cu reducerea consumului de carburant pentru toată gama C-Klasse. Din 2011, transmisia 7G-Tronic va putea fi comandată în gama C-Klasse, iar debutul va avea loc pe C250 CDI 4Matic. De asemenea, cei de la Mercedes-Benz au integrat sistemele Attention Assist şi Distronic Plus.
Debutul comercial va avea loc în ianuarie 2011. Oficialii mărcii nu au dezvăluit încă preţurile acestui facelift în România.
Via | Mercedes-Benz
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Renault a prezentat oficial o variantă nouă pentru modelul electric 4 E-Tech. Noua variantă este botezată Societe Van și este o utilitară destinată exclusiv pieței din Franța. (17.09)
-
Dacia a lansat noua variantă Pick-Up pentru Duster. Noua variantă, dezvoltată în parteneriat cu carosierii de la Romturingia, este disponibilă pentru comandă începând de azi în România și propune un preț de pornire de 26.000 euro fără TVA. (17.09)
-
McLaren a lansat o nouă ediție specială pentru 750S. Noua ediție specială se numește JC96 și este destinată exclusiv pieței japoneze. Doar 61 de exemplare ale acestei ediții vor fi produse. (15.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Blocurile optice sunt banale, nu exprima nimic. Varianta anterioara avea un look agresiv, era mai masculina, mai impunatoare. Asta e stearsa, e o declaratie de gen: "A4, Seria 3, S60 puteti sa-mi luati clientii ca eu sunt cuminte nu supar pe nimeni".
In loc de C Facelift, puteti sa-i spuneti C Klasse Rotunjel.
PS: Nu pot sa nu observ ca si MB incepe sa faca masini care se aseamana din ce in mai mult intre ele, la fel ca Audi si BMW. Faruri de SL, stopuri de CL si interior gen E Klasse.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:2007_Mercedes-Benz_C300_Avantgarde_%28W204%29_interior_01.jpg
Modificari la interior sunt o gramada, in bine. Farurile stil SL mi se par uratele, aratau mai bine cele vechi.
On topic: interiorul are acum o personalitate mai puternica, este mult imbunatatit...cred ca era punctul slab al lui C-class. Blocurile optice fata puteau ramane la fel, cred ca erau mai frumoase.