Feedback

OFICIAL: Noul BMW Seria 6 Coupe - imagini şi informaţii complete

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 01.07.2011
BMW a publicat astăzi un set de informaţii şi imagini complete ale noului Seria 6 Coupe. Modelul vine cu o versiune diesel, 640d şi cu tracţiune integrală xDrive.

Fisa tehnica

Marca/Model/Versiune 640d
Lungime (mm) 4894
Latime (mm) 1894
Inaltime (mm) 1365
Ampatament (mm) 2855
Capacitate (cc) 2993
Puterea maxima (CP/rpm) 313/4400
Cuplu maxim (Nm/rpm) 630/1500
Viteza maxima (Km/h) 250
Acceleratie 1-100Km/h (s) 5.5
Consum mediu (litri/100 km) 5.4

Esential

313 cai putere dezvoltă dieselul instalat pe BMW Seria 6 Coupe.
460 de litri este capacitatea portbagajului noului Seria 6 Coupe.

După ce fratele său decapotabil a atras valuri de aprecieri, BMW Seria 6 Coupe renunţă astăzi la camuflaje şi se îmbracă în haine oficiale. Ajuns deja la a treia generaţie, Seria 6 Coupe adoptă aceleaşi linii de design ca cele ale cabrioletei, oferind însă un profil ceva mai bine închegat şi un portbagaj ceva mai mare, care poate înghiţi până la 460 de litri.

Comparativ cu vechea generaţie, noul Seria 6 Coupe a crescut cu 7.5 centimetri, dimensiune oglindită cel mai bine în interior, unde pasagerii de pe locurile din spate beneficiază de ceva mai mult loc. Lăţimea a crescut şi ea cu 3.9 centimetri.

 

Tehnologie şi gadget-uri din abundenţă

 

Noul coupe vine disponibil alături de trei versiuni de motorizare, două pe benzină, regăsite şi pe fratele cabrio, şi un diesel. Toate beneficiază de cele mai noi evoluţii ale tehnologiei Efficient Dynamics şi de serviciile unei transmisii automate cu opt rapoarte.

Versiunea 640i şi dieselul 640d beneficiază, pe lângă start-stop, şi de o funcţie Eco Pro, care îmbunătăţeşte consumul şi emisiile. În premieră pentru Seria 6, BMW introduce şi tracţiunea integrală xDrive, disponibilă însă doar pe vârful de gamă 650i.

Clienţii vor putea opta pentru cele mai noi tehnologii bavareze, printre care Integral Active Steering, Driving Dynamic, Dynamic Damper Control şi Adaptive Drive. La interior pot fi regăsite lumini ambientale LED, ca şi cele frontale de altfel, sistemul iDrive, Active Cruise Control, Lane Departure Warning, cameră cu vedere la 360 de grade, Night Vision şi o mulţime de alte gadget-uri pe care le putem găsi şi în lista de opţionale a fraţilor Seria 5 şi Seria 7.

 

BMW Seria 6 Coupe primeşte şi un diesel

 

Noutatea în materie de motorizări o reprezintă dieselul de 3.0 litri şi 313 cai putere şi 630 de Nm. Rezursele îi permit coupe-ului să atingă 100 de km/h în 5.5 secunde şi să obţină un consum mediu de numai 5.5 litri/100 de kilometri.

Versiunile pe benzină, 640i şi 650i sunt deja familiare fanilor noului Seria 6, de pe varianta cabrio. Acestea oferă 320 respectiv 407 cai putere şi pot garanta un sprint de la 0 la 100 de km/h în 5.4, respectiv 4.9 secunde.

Comentarii (30)

  • Abia astept face-liftul :)
    Interesant...Dieselul ala ar trebui sa fie ideal...
    Dar farurile par un pic cam banale... Poate pana la face-lift le mai vine vreo idee mai buna designerilor.
    Aplauze pentru designul bordului!
    13 2
  • ce tare!
    a scos audi 313 cp din 3 litri diesel, in trei saptamani a scos si bmw la fel
    9 14
  • Levi: Diferă modulul de confort la BMW e36 Cabrio motor 1.8 de celelalte motoare... Raspunde
  • DAN_GRC
    @iolandabalaci
    Mai bine ai spune ca a scos Bmw acum cativa ani un diesel in 6 cilindri bi-turbo si de abia anul asta a oferit si Audi un v6 diesel bi-turbo
    15 5
  • Imi place!
    In sfarsit un BMW care are un design echilibrat din fata pana in spate si un interior demn de clasa premium. O masina deosebita!
    11 9
  • DAN_GRC
    Acum am observat, este o poza cu interiorul vechiul seria 6 pe acolo:)
    4 2
  • design
    Spate superb
    Interior superb
    Forma farurilor strica tot designul partii frontale. Parca cu m packet sta m bine un pic. Ar fi trebuit sa lase forma farurile din gran coupe concept.

    @iolandabalaci.
    535d are bi-turbo diesel din 2005! iar resoftat duce lejer la 350 cai.
    8 2
  • @GT-R
    eu astept face-liftul............seriei 7.......care va aparea la anu.......
    insa ma intreb ce o sa le face farurilor care arata super inca de la inceput
    6 0
  • Bravo
    Cred ca e cea Mai tare faza a secolului.
    Audi numai au anunțat noul diesel saracii au muncit vreo 3 ani sa facă un 3.0 litri de peste 300 hp si IATA BMW ii pocneste exact in frunte cu exact același motor de 313hp dar sunt sigur ca motorul BMW va fi mult mai potent.
    Cum a fost Rs4 de 4.2 litri si 420 hp
    Si M3 de 4.0 litri si 420 hp numai ca M3 Sia bătut joc de rs4 pe toate circuitele din lume .
    Pentru ca BMW e BMW am ziso si o mai zic nu degeaba au cele mai multe premii din lume la capitolul Engine.
    Felicitări BMW!!!
    10 13
  • @tzenu_bmw
    Da, in cazul seriei 7 (si seriei 5) farurile arata mult mai bine. Era zilele trecute un articol pe aici, cred ca il gasesti daca te uiti cu vre-o 2-3 zile in urma, despre face-liftul seriei 7 si intradevar, farurile au ramas neschimbate in cazul asta. Dar pentru un cope totusi...parca era nevoie de ceva mai multa agresivitate, sa te sperie putin cand il vezi in oglinda retrovizoare... Noul seria 1 m-a dezamagit la capitolul asta iar seria 6 nu ma impresioneaza... Sper sa nu fie asta linia de design la urmatoarele modele...
    4 2
  • DAN_GRC
    @GT-R
    Da, sa te sperie, iar M5 are un spoiler prea agresiv care te...sperie,exact asta ai declarat de M5, ca are o fata prea agresiva , o masina de 560 de cai, iar seria 6 cu motorizari pana in 407 cai nu e suficient de agresiva....deci intrebarea logica ar fi:M6 cum ar trebui sa fie?:))
    4 2
  • @DAN_GRC
    Da, la M5 ma refeream la spoilerul de pe fata, cu gurile alea prea mari zic. In cazul seriei 6 farurile sunt parca prea "blande". Poate idealul ar fi intre "blandetea" fetei seriei 6 si "agresivitatea" spoilerului M5 :)
    Chiar sunt curios cum va arata M6, cum se vor impaca "ochii cuminti" cu "gura fioroasa" pe aceeasi fatza :)
    4 0
  • @DAN_GRC
    bmw a cam dato in bara cu dezign-ul in ultimu 10 ani........
    tin minte ca in 2002 nu aveam internet si dadeam o gramada de bani pe reviste auto........prin 2002 sa lansat Z4 care arata ca un hipopotam.....a urmat la sfarsitul lui 2003 E60-u care a starnit controverse cu design-ul prea asiatic......urmatoarele in lista au fost serie 1 care nu avea nimik special........seria 6 care da.......arata si acum foarte bine......dupa a urmat X6 care este numit struto-camila....si apoi 5GT.......de curand sa lansat noua serie 1 care arata penibil la exterior........
    in prezent seria 7 seria 5 si Z4 sunt singurele modele cu adevarat frumoase din gama bmw........
    de noul serie 6 pot zice ca imi place interioru si cam........vom vedea cu M-ul
    5 3
  • paul: Imi intra apa in partea stanga la sofer si nu stiu pe unde? Raspunde
  • @tzenu_bmw
    Cam asa e... Din fericire, se pare insa ca noile seria 5 si seria 7 s-au redresat in privinta designului, rupand aproape de tot legatura cu penultima generatie. Daca te uiti putin la seria 5 cel putin, vezi mai multe asemanari cu generatia de dinainte de Bangle decat cu cea pe care a inlocuit-o...
    Din punctul meu de vedere, seria 5 e cel mai BMW, apoi seria 7... Seria 3 sper sa scape de Bangle odata cu noua generatie...
    5 1
  • @GT-R
    si io ma astept ca seria 3 sa scape de Bangle-style insa as vrea sa nu se apropie de design-ul noului 1 care arata urat(oare ce a fost in capul lor?)
    a si am uitat de X5.......o masina la care de oriunde teai uita arata extraordinar chiar daca e pe piata de ceva timp........
    4 0
  • @ all
    a observat cineva treaba asta.......????????
    cotiera dintre scaunele fata are inchizatoare cu cheie!!!!!!!!!!!!!!
    de unde k cheia masini este una 'electronica'
    1 0
  • @BMW
    Ignorand faptul ca ai mari deficiente de exprimare si faci parte din categoria tipica a fanilor, ar trebui sa-ti pui cateva intrebari inainte sa faci afirmatii gratuite.

    1. Tu ai impresia ca Volkswagen AG, cu venituri de 126 de miliarde de EURO in 2010, nu era in stare sa mai puna o amarata de turbina pe un motor diesel de 3.0 l pana acum ? Ar fi cazul sa cauti VW Race Touareg sau sa vezi ce a obtinut Audi cu al sau TDI in LeMans in ultimii 10 ani ca sa-ti dai seama ce ar putea introduce si pe masinile de serie.

    2. Tu chiar crezi ca M3 sedan (e 90) "si-a batut joc de RS4 sedan pe toate circuitele din lume" doar pentru ca a reusit timpi mai buni cu 0.3 - 4 secunde?

    Track RS4 (B7) M3 Sedan (E90)
    Top Gear Track 1:25.60 1:25.30
    Tsukuba 1:08.36 1:06.15
    Hockenheim Short 1:15.40 1:15.20
    Vairano Handling Course 1:24.03 1:20.28
    Autozeitung test track 1:41.30 1:38.70
    Inta 1:14.95 1:11.75
    Kyalami 2:07.00 2:05.70

    Atunci, cum ai descrie tu faptul ca RS4 a fost mai rapid cu 7 secunde decat BMW M3 E92 coupe pe Nurburgring, in conditiile in care M3 e92 are performante similare cu e90 ?

    http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
    Model Time Year Power (hp) / Weight (kg)
    Audi RS4 (B7) 7:58.00 '05 420 / 1720
    BMW M3 (E92) 8:05.00 '07 420 / 1619
    8 1
  • @andy
    Dacă îmi arati timpuri scoase pe interesul celor de la Audi e si normal ca sa fie rezultatele in favoarea lor.
    95% din teste si reviste M3 E92 a fost peste Rs4.
    Îmi cer scuze dacă nu mă intelegi , poate ai probleme cu capul , dar in fine e părerea ta.
    La capitolul sport audi nu a facut nicioadata motoare mai bune ca BMW si nici nu o sa facă ca pe ei nui interesează ASA mult motoarele , pe ei ii interesează beculetele si miile de butoane amplasate pe bord.
    Titlurile luate de BMW cu motoarele lor sunt muncite si meritate.
    Succes si numai bine.
    BMW M înseamnă Motorsport.
    4 5
  • bleah
    nimic interesant
    2 2
  • Mai mult poze decat o pitipoanca pe hi5.
    5 3
  • Am vazut in realitate decapotabila, arata extraordinar la faruri, anumite forme nu se vad si daia pare simplu.
    2 1
  • DAN_GRC
    @tzenu_bmw
    Ai uitat sa mentionezi seria 3 coupe, e greu sa gasesti ceva la designul exterior care sa nu sa se potriveasca, cu tot stilul Bangle
    3 1
  • :)
    Mie-mi place cum arata.E chiar draguta masina.

    De altfel,cand m-am uitat la faptul ca in 5.5 secunde atinge 100km/h si consuma 5.4% m-am intrebat: cum dracu reusesc o asemenea performanta?Evolutie evolutie evolutie.

    Sper sa reusesc sa fac un test-drive cu noul model,sa vad cum merge. :)
    3 4
  • Tudor: Salutare.. Raspunde
  • poti fi sigur ca nu consuma 5,4% cand iei suta in 5,5s la fiecare semafor :)

    de observat ca acest diesel accelereaza ceva mai repede decat corespondentul din tabara Audi ;)
    4 1
  • vise
    prietenul care se lauda cu premiile de motorizari a le lu "bemve" titele cand o sa faca astia motare ca AMG o sa ia dacia mioveni campionatu.
    4 5
  • P/u droge
    Doamne fereste sa ajungă sa facă BMW motoare ca AMG.
    De 6200 cm3 si 460. Hp da ??? Asta C63 :)))
    Ehh Motor al dracului de performant :)))
    4 4
  • @Drog47
    Daia BMW sunt mai premiati si daia cand se intalneste un M cu un Amg pe circuit iese mai rau pentru AMG. Ultima infrangere pe Nurburgring M5 a iesit cu 15 secunde mai bine ca E AMG.
    4 1
  • Va suparati daca va spun ca nu imi place? Pare umflata cu pompa.
    3 5
  • vali86
    toate is la fel
    la urma urmei putem sa zicem ca seamana la stopurile spate cu audi a4 daca e sa luam desingul, dupa parerea mea masina arata bine e chiar frumoasa mie imi place as cumparao
    1 4
  • IACS
    E URITA CU DRACI..PARCA-I HYUNDAI
    0 5
  • razvan
    seria 5
    incearca sa ajunga din urma CL de la Mercedes . Probabil de aceea ii pun motoare performante
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru