OFICIAL: Opel Antara facelift
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Opel a prezentat versiunea facelift a lui Antara. Crossoverul din Ruesselsheim a urmat drumul “fratelui” Captiva, care a primit un facelift la Salonul Auto de la Paris. În cazul lui Antara, modificările sunt aplicate atât la nivelul interiorului, cât şi la nivelul exteriorului, iar gama de motorizări a primit şi ea o împrospătare. Toate motorizările respectă acum norma de mediu Euro 5 şi oferă un consum de carburant mai scăzut şi performanţe sporite. Cele două transmisii oferite beneficiază şi ele de modificări care îmbunătăţesc atât eficienţa, cât şi dinamica.
Gama Antara are un nou propulsor – 2.2 CDTI, care este oferit în două versiuni de putere. Versiunea de 163 CP oferă 36 CP în plus faţă de predecesorul său, în timp ce unitatea de 184 CP îşi surclasează predecesorul cu 34 CP. Atât versiunea cu tracţiune faţă, cât şi versiunea cu tracţiune integrală a lui Antara poate fi comandată alături de motorul diesel de 2.2 litri şi 163 CP, iar clienţii pot opta fie pentru transmisia manuală cu şase trepte, fie pentru transmisia automată cu şase rapoarte. În cazul motorului diesel de 184 CP, Opel oferă propulsorul cu ambele transmisii dar numai în versiunea cu tracţiune integrală.
Motorizarea pe benzină din gama Antara rămâne o unitate aspirată, cu patru cilindri în line, care are o cilindree de 2.4 litri. Motorul oferă 30 CP în plus faţă de precedesorul său, totalizând 170 CP. Unitatea este oferită atât cu tracţiune integrală, cât şi cu tracţiune faţă, iar clienţii pot opta fie pentru o cutie de viteze automată, fie pentru o cutie de viteze manuală cu şase trepte. Toate motorizările beneficiază de distribuţie variabilă şi respectă norma de mediu Euro 5.
Modificările la nivelul exteriorului sunt concretizate de o nouă bară de protecţie faţă, o bară de protecţie spate redesenată, proiectoare noi, jante de aliaj cu un model diferit, o grilă faţă schimbată şi blocuri optice redesenate. Interiorul a primit o nouă consolă centrală, un panou de instrumente optimizat şi un sistem de iluminare îmbunătăţit.
Via | Opel
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Rimac a lansat o ediție specială pentru modelul de performanță Nevera R. Noua ediție se numește Founder’s Edition și este limitată la numai 10 exemplare. (20.12)
-
Fiat a anunțat oficial data lansării noii generații Qubo. Monovolumul de dimensiuni mici va reveni pe piața europeană după 7 ani de pauză. (19.12)
-
Hyundai a pregătit o serie de noutăți pentru monovolumul său Staria. Noul model actualizat primește ecrane mai mari în habitaclu, mai multe comenzi fizice și o suspensie îmbunătățită. (18.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Revoluția electrică

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4














In al doilea rand, masina asta avea nevoie de un sasiu setat diferit si poate de o usoara reducere a masei ca sa devina catusi de putin interesanta pentru cei la care conteaza si cum se conduce o masina, nu doar imaginea "am SUV (Gip), deci am ajuns undeva in viata".
Totusi, motorul de 2,2 promite un propulsor cu adevarat potrivit cu masa masinii. Cel de la Opel. Fiat e mic pentru masina si consuma ca la balamuc...