OFICIAL: Primele imagini ale noului Peugeot 508 Concept

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 15.02.2010
Peugeot a dezvaluit astazi primele imagini si informatii oficiale ale conceptului care va sta la baza viitorului sedan de clasa medie, 508. Botezat "5 by Peugeot", conceptul va fi dezvaluit live la Geneva.

Esential

200 de cai putere dezvolta sistemul de prupulsie hibrid al conceptului "5 by Peugeot".
3.16 litri la 100 de km este consumul anuntat pentru conceptul "5 by Peugeot".

Peugeot a publicat astazi primele imagini si informatii oficiale ale conceptului care prefigureaza viitorul 508 de serie. Cu un nume ciudat, "5 by Peugeot", conceptul introduce o serie de linii complet noi, care, potrivit oficialilor marcii, traseaza viitoarea filosofie de design a modelelor "Leului" si tradeaza totodata "fata" proiectelor viitoare. Atentia cade in principal asupra noii grile, care se inspira din conceptul SR1, dar si asupra blocurilor optice fata, cu tehnologie LED.

"5 by Peugeot" este caracterizat de o lungime totala de 4860 mm, de o latime de 1880 mm si de un ampatament de 2815 mm. La toate acestea se adauga o masa totala de 1880 de kilograme, care ar putea insa sa scada in versiunea de serie.

Conceput ca un rival pentru Ford Mondeo, Opel Insignia si Renault Laguna, viitorul 508 va incerca sa castige clienti cu ajutorul noului sistem de propulsie, care are la baza tehnologia Hybrid4, asteptata in productie de serie cel mai devreme in 2011 pe monovolumul 3008. Asadar, conceptul este animat de un motor diesel de 2.0 litri si 163 de cai putere, ajutat de un motor electric capabil sa ofere si el 37 de cai putere.

Combinatia celor doua unitati livreaza un total de 200 de cai putere, o tractiune integrala si un mod de operare pur electric in situatii de trafic urban, la viteze reduse.

In aceste conditii, consumul mediu se opreste la 3.16 litri/100 de km, in timp ce valoarea emisiilor nu sare de 99 de g/km.

Peugeot sustine ca tehnologia Hybrid4 va putea fi regasita in viitor pe mai toate modelele din gama, trenul de rulare fiind usor de adaptat la platforme diferite. Mai mult decat atat, in functie de nevoile pietei pe care va fi vandut, Hybrid4 va putea fi regasit in versiuni de motorizare diferite, fie diesel, fie benzina.

via | Peugeot

Comentarii (23)

  • Frumos
    Frumos....Ceva diferit....
    Ma bucur ca peugeot a renuntat la tendinta de a da o agresivitate fortata unor modele copilaroase.
    19 2
  • .marius.
    508 Concept
    "Foarte originala" ideea ledurilor in forma de flori.Clientela feminina va fi cu siguranta impresionata.Un cadou perfect pentru Valentine's Day.:)
    5 11
  • Etienne
    508
    Forma clasica aduce aminte de Passat si nu numai, dar detaliile de pe SR1 Concept sunt binevenite. Noua fata Peugeot aduce un aer proaspat. E posibil ca 508 sa aiba mai mult succes decat 407
    16 3
  • Dragut! Sa-l vedem pe sosele, desi in mod sigur va fi diferit!
    Spatele este chiar original, fata arata ca o combinatie intre XF si Volvo.
    8 0
  • design
    Nu puteti spune ca seamana cu passat... e cea mai mare tampenie... Nici combinatii intre XF si Volvo. Cand a aparut conceptul din care s-a tras 407 (elixir parca) nu putea fi asemanat cu nimic., sa nu uitam asta. Se pare ca se cumintesc, poate-i bine, poate-i rau. Vom vedea. Sincer, posteriorul nu seamana cu nimic de pana acum. Iara fata... cineva zicea de floricele.... of of of. Eu sper ca sa ajunga sa exclame neamtul adevarat (si nu voi cu nemtoaicele) wunderbar !!! wunderbar !!!
    10 2
  • @eu
    ai dreptate.. nu stiu cum de nu am observat ca nu seamana cu nimica din ce am vazut pana acuma.... parca nici nu e masina! e ceva incredibil... mi-au sarit ochii din orbite cand am vazut-o... mi s-a oprit inima... etc. E frumoasa masina, ca toate peugeot-urile... aproape toate. Dar totusi... acele leduri nu va sunt deloc familiare, all you Auto Union haters....
    5 11
  • Acele leduri au aparut in exclusivitate pe o masina de curse Maseratti, apoi Audi le-a pus pe un model oficial, apoi toate marcile au preluat aceasta "inovatie".

    Si numai fiti gica-contra, ca numai suntem comunisti, chiar daca fiecare dintre noi avem o marca preferata nu trebuie sa avem o atitudine de dispret fata de alte marci fara argumente. Eu apreciez aceasta masina, si realist vorbind vad ca Peugeot isi cam revine, a scos 308 cc care este un model absolut superb, apoi rc-z care a fost declarata cea mai frumoasa masina a anului 2009, acum daca noul 508 va semana cu acest concept, cu siguranta va fi inca un model reusit. De motorizari numai are rost sa vorbesc ca sunt de ultima generatie, la diesel toti stim ce inseamna hdi iar mai nou au inceput sa faca si motorizari pe benzina foarte bune cu Bmw.

    Oricum tare masina.
    12 0
  • LauCalin
    508
    cand am vazut prima data pozele si mie mi s-a parut ca acea capota a motorului aminteste oarecum de cea de la Volvo, insa nu cred ca se poate vorbi de un copiat.
    Arata bine conceptul asta si oricum e bine ca peugeot s-a razgandit si o sa aduca 508-ul mai devreme. In primul rand sper sa fie mai fiabil, pentru ca fosta generatie avea ceva probleme in privinta asta.
    10 3
  • Concept
    Conceptul arata foarte bine. Liniile caroseriei sunt atent studiate si lasa o impresie placuta. Utilizarea led-urilor este facuta intr-un mod inteligent.

    P.S.: Acum led-urile nu mai sunt sorcova, tiganie etc. Ce patetici sunt unii si aici ma refer la cei care isi dau des cu parerea pe aici.
    6 0
  • seamana
    cu un audi din fata
    2 9
  • Peugeot
    Ceva frumos realizat de Peugeot dupa atatia ani. Ultimul model pe care l-am indragit a fost 406 coupe desenat de Pininfarina.
    5 0
  • ..........
    da....excelenta
    5 0
  • George
    508
    Mie imi plac in general caroseriile sub sigla Peugeot; au ceva total original, european si de bun gust totodata. De data aceasta se pare ca merg pe o linie mai clasica, insa foarte eleganta. Daca si modelul de serie va fi la fel si mai ales daca va veni cu noile HDI-uri, cred ca va fi un succes!
    6 0
  • da,da
    ...mult mai reusit la design decat proaspatul S60 de la Volvo. Chiar daca e concept si nu cred ca vom vedea acele faruri pe LED, designul spatelui este foarte reusit. Bravo lor - se vede ca desgnerii europeni sunt mult mai buni.
    3 0
  • Marius
    Asa mai da leu francez (pana acum a fost doar o hiena cu coama de leu)
    In sfarsit, un "Pejo" adevarat, de la mama lui.
    Totusi, sa mai lucreze naibii la fiabilitatea aia, pt ca 8/10 persoane cand aud de Peugeot incep cu clasica propozitie: "sunt slabute rau la piese si la fiabilitate".
    Bafta pt leul francez!
    4 2
  • Sus pt LEU! am avut o groaza de masini ... audi, bmw, vw , seat (mertz nu ...shame :P) si nici una nu se compara cu peugeot(overall). acum am un leu 407 si sunt f incantat de el. sper ca urmasul sa fie un 508.
    4 0
  • julius
    De cand asteptam un urmas al lui 407! Arata bine, se vede preocuparea pentru detalii. Bravo. Eu am un 407 hdi si sunt foarte multumit. Totul tine de cum exploatezi masina, nu cred ca pejo-urile sunt slabe sau proaste. Asta afirma doar cei care viseaza numai la nemtesti (de alea scumpe si chele ca atat isi permit baietii) ca sa-i vada lumea si aia pentru care strugurii sunt intotdeauna acri. Asta e!
    3 0
  • AndreiRN
    PROGRES
    La motorizare au inceput si astia sa copieze Toyota.
    Era normal sa fie asa.
    Va urma un motor de 80cp cu ardere interna si doua de 60 electrice.
    0 2
  • LauCalin
    @julius
    Cred ca te-ai referit la comentariul meu. In primul rand nu a vrut sa fie unul jignitor la adresa posesorilor de 407. Per total masina este destul de buna si, sa spun sincer, si mie mi se pare ca Peugeot face masini destul de bune (personal sunt fan HDI), insa multe au avut probleme minore dar enervante, mai ales la partea electrica si directie. Am lucrat la dealerul Peugeot din Timisoara 1 an si din cate am vorbit cu mecanicii astea ar fi cele mai des intalnite probleme la masina. :)
    0 0
  • berzecus
    ptr andreiRN
    cred ca stii ca franta are o grila de impozitare a masinilor in functie de caii putere....de aceea apar motoare cu cati mai putini cai ,..nu stiu cum se impoziteaza hibridul dar cred ca se impoziteaza numai caii dat de motorul cu combustie interna...
    0 0
  • @eu
    Partea din spate seamana cu Insignia :-)

    Luata pe bucati e normal sa semene cu cate ceva, important e ca per total sa aduca un suflu nou, si personal cred ca o face...
    0 0
  • 9 din 10 la nota
    Fata arata a ford focus (mondeo) tipul nou, iar spatele cam a citroen C5. Oricum din fata arata foarte bine, dar spatele cam ciudat. Mai frumos era la spate 407. Acum depinde de gusturi. Oficial cand va aparea pe sosea ne putem pronunta. Nu sunt contra masinilor frantuzesti ( eu am 206 si tata 407, deci ... imi plac)
    0 0
  • peugeot
    aberant de scumpa pentru o masina frantuzeasca,ceva de genul 37000 de euro ptr 200 cp .in general se pleaca de la vreo 24000 pina la 37000.la pretul asta ,ma duc la mercedes si nu uitati exista masini si Mercedes,testati orice model mercedes apoi urcati-va in 508-ul vostru
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru