Pretul otelului ar putea ridica pretul lui Tata Nano
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa lansarea cu fast a lui Tata Nano, producatorul indian se loveste de primele dificultati. Acestea sunt de ordin financiar si se refera la faptul ca pretul otelului brut a urcat in ultimul an cu 50%, procent care ar putea avea efecte negative asupra pretului initial anuntat pentru cel mai ieftin model de serie din lume: 2500 de dolari.
Solutia pe care a gasit-o Ratan Tata, presedintele constructorului indian, este aceea de a negocia cu furnizorii pretul fiecarui subansamblu in functie de volumul de unitati cumparate de la acestia. Altfel spus, daca Tata cumpara 10.000 de unitati dintr-o anumita piesa, pretul este cu mult mai ridicat decat daca numarul de piese depaseste 25.000, de exemplu.
"Este pentru prima data cand are loc o negociere de acest tip in India. De obicei, preturile se stabilesc pe viitoarele sase luni sau pe un an intreg, insa Ratan Tata a schimbat viziunea tuturor asupra acestui aspect", sustine unul dintre reprezentantii Delhi, unul dintre principalii furnizori pentru Tata Nano.
In aceste conditii, Ratan Tata incearca din rasputeri sa ridice comenzile pentru anumite parti componente ale lui Nano cu scopul de a echilibra pretul in crestere al otelului.Pe de alta parte, Tata ar putea primi un discount la cumpararea acestui material in conditiile in care Grupul Tata detine, pe langa divizia auto, cel mai important producator de otel din India, Tata Steel Ltd.
via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Tata in Romania
-
Tata Telcoline Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez a fost lovit de o nouă rechemare în service. De data aceasta este vorba de aproximativ 90.000 de vehicule plug-in hybrid care au probleme la baterie. (29.11)
-
Bugatti a construit cel de-al 40-lea și ultimul exemplar Bolide. Ultimul exemplar al acestui model a fost livrat către un client care a plătit 4 milioane de euro pentru mașină. (28.11)
-
Skoda a anunțat oficial atingerea bornei de 100.000 de unități ale modelului electric Elroq construite la uzina de la Mlada Boleslav. (28.11)
-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania

-
Audi A6 și Q5 primesc un motor V6 diesel nou: poate fi alimentat cu biocombustibil

-
Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro













Practic ofereau masina la pret de moped de calitate (pe care-l prefer oricand).
Acu' o sa fie nevoie sa se departeze de conceptul de "masina asiatica a poporului", poate se duc pe la US$3'000, mai ales ca si dolarul s-a dus in freza de cand au lansat-o ...
Oricat de mult imi place conceptul de masina mica de oras, nu as lua niciunui angajat asa ceva, din mai multe motive: siguranta ioc (daca se urca unu' cu tancu' lui de SUV pe tine te cam aplatizeaza :o); motor de 2 lei ca putere, eficienta etc.; imagine negativa (ieftin=prost in general); finisaje ca de buget mic; confort ca in Lastun etc. (sper ca nu vreti sa comentati despre tinuta de drum sau sportivitate :o)
Sa fie un succes la ei, noi ne-am saturat de ieftin si prost!