Renault Laguna facelift şi-a făcut debutul la Paris
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Facelift-ul lui Renault Laguna a debutat public la Salonul Auto de la Paris. Modelul a fost modificat subtil de echipa noului designer Laurens van den Acker. Atât versiunea berlină, cât şi Estate vor primi noile modificări, constând în blocuri optice restilizate, grilă faţă restilizate, oramente noi pentru spoilerul faţă şi capotă motor nouă. Posteriorul lui Laguna nu este modificat prea mult, fiind vorba doar de o mică schimbare la nivelul părţii inferioare a barei de protecţie şi a tips-urilor ţevilor de evacuare.
Oficialii Renault nu au anunţat modificări majore la nivel mecanic, dar consumul de carburant al lui Laguna a fost redus subtil. Motorul dCi de 1.5 litri şi 110 CP emite acum cu opt grame de CO2 pe kilometru mai puţin, atingând pragul de 120 grame/km. Sistemul 4Control al celor de la Renault va fi oferit în mod opţional alături de motoarele dCi de 130 şi 150 CP, iar versiunea berlină va primi şi ea sistemul – oficialii Renault România confirmând deja o asemenea versiune pentru viitorul apropiat.
Renault nu va sta pe gânduri în ceea ce priveşte momentul introducerii lui Laguna facelift pe piaţă, modelul fiind deja disponibil pe majoritatea pieţelor pe care activează constructorul francez. Modificările operate la nivelul acestui model sunt minore şi reprezintă schimbarea unor materiale şi a unor butoane.
Sistemul de navigaţie al celor de la Renault a fost integrat în standard.Via | Renault
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
- Noua Skoda Elroq: limbaj de design nou și preț de 33.000 de euro
- Noul Subaru Forester a ajuns în Europa: din cauza normelor de emisii, motorul oferă 136 CP
- Noul Leapmotor C10, lansat oficial în România: preț de lansare de 39.800 de euro
- Noul Mitsubishi Outlander PHEV: autonomie electrică de 86 de kilometri
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Mitsubishi Outlander PHEV. Iată 5 lucruri importante!
In cazul de fata simtul artistic si estetic frantuzesc lasa de dorit.
...de la francezi ma asteptam la mai mult.... off-off mai mai
De altfel cel mai usor mod sa faci o masina sa arate fresh este sa-i umblii la "nas" si asta este exact ceea ce Renault a facut.
Masina are o o grila fata noua si o bara fata restilizata usor si care impreuna ii dau o nota mai agresiva. Laguna Facelift 2011 vine cu Euro 5, sistemul 4CTRL four wheel drive (ca o paranteza, acesta este un sistem de care indivizi precum STANILA care dupa fata iti dai seama ca nu stiu decat BMW si merg cu troleibuzul si cu ala fara bilet)si un dCI de 180CP. Pe langa asta Carminat Tom Tom si sistemul audio Bose vin sa completeze ceea ce in final devine un produs complet. La interior nu au umblat prea mult pt ca nu era cazul si asta deoarece era un sector la care a stat bine inca de la lansare. Bravo lor!